return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Club Exposure: NOG MEER in Den Haag te beleven!
View this Thread in Original format
SnuggLe
21 februari Anthony Pappa in de Exposure in Den Haag/Scheveningen

http://www.clubexposure.nl/

Deze zin trok mijn aandacht:

Progressive niet alleen qua muziekstijl, maar ook m.b.t. een vernieuwing in het Haagse nachtleven. En selective, spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid, om net als vroeger in Club Exposure dit te organiseren voor een selectieve, trendy, volwassen doelgroep. Op deze avonden zal het publiek wederom verwend worden met special acts, en top dj’s zoals: Anthony Pappa, Luciën Foort, Timo Maas, James Holden, Kevin Saunderson, Sven Väth, Fred Numf, naast de residents (sexy!)Joyce Mercedes, Jeremy Norris (UK) en Gino Gisberto.

27 december is Lucien Foort er ook al samen met Stef Vrolijk, daar ga ik waarschijnlijk heen!

Leeftijd is alleen 23+, dat is voor veel mensen hier maybe een probleem.....Maar namen zoals Holden, Saunderson, Vath zijn wel vet!
En die Joyce Mercedes (niet bekend in NL, wereldberoemd buiten eigen land schijnt) mag er ook zijn, schijnt........ :)

Greetz,
SnuggLe
SnuggLe
*schop omhoog voor de thread*

James Holden in de Exposure (Club Fly) was GEWELDIG!
Progressive zoals progressive bedoeld is :)
Gezellig met Sjinees , Donna, 303 en Tijssie! Was gezellig en super!!

Nu slapen!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
*schop omhoog voor de thread*

James Holden in de Exposure (Club Fly) was GEWELDIG!
Progressive zoals progressive bedoeld is :)
Gezellig met Sjinees , Donna, 303 en Tijssie! Was gezellig en super!!

Nu slapen!



Hoe wasset publiek trouwens ? Normaal gesproken zit die toko vol met Scheveningse/Duindorpse schollenkoppen, niet echt het publiek dus waarop je zit te wachten op zo'n feessie. Maar gezien je reactie verwacht ik dat er weinig van deze kansloze er waren :D

Armin op een bootje was trouwens ook toppie. Verslag komt morgen wel in de juiste draad.
Optimus
ben nu thuis na een lange wandeling:D Het was gezellie met de mensjes en heb zoals altijd weer veel gelachen:cool: James Holden is een held! En ik ben moe. En nu ga ik slapen(K)
Dj Lex
Ik had echt mega veel zin, maar fysiek kon ik het even niet meer bijbenen na 13 uur werken. Ben dus toch maar me bedje ingekropen. Maar leuk om te zien/horen dat het iig vet was :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe wasset publiek trouwens ? Normaal gesproken zit die toko vol met Scheveningse/Duindorpse schollenkoppen, niet echt het publiek dus waarop je zit te wachten op zo'n feessie. Maar gezien je reactie verwacht ik dat er weinig van deze kansloze er waren :D

Armin op een bootje was trouwens ook toppie. Verslag komt morgen wel in de juiste draad.


Geen tot zeeeer weinig schollenkoppen :) Dat was wel mooi. Veel liefhebbers van de muziek..."Its all about the Music" was ook het thema ofzo. Maar dat was dus wel waar. Had iets drukker gemogen, maar het was niet storend ofzo.
Verslag/foto's komt nog wel.
Ding Chavez
Was het geen streng deurbeleid? Omdat volgens dat stukje het georganiseerd zou worden voor een selectief volwassen publiek. Aan die namen te zien is het iig zeker de moeite waard een keer te gaan dan.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Geen tot zeeeer weinig schollenkoppen :)


Das mooi altijd fijn als er alleen maar liefhebbers zijn.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Was het geen streng deurbeleid? Omdat volgens dat stukje het georganiseerd zou worden voor een selectief volwassen publiek. Aan die namen te zien is het iig zeker de moeite waard een keer te gaan dan.


Das wel bull. Je moet gewoon geen sjonnie zijn van 18, maar verder kom je er wel in. Deurbeleid? Ha, met zo'n opkomst kan je dat niet maken...dan is er anders nl niemand. Maybe moeten ze dat er niet meer bijzetten, schrikt af.
Donna
Mannen....thx:)

Alleen lekker lullig dat James nie eens een vloeitje voor me had :P

Optimus
The MFA - The Difference It Makes rules!!!
Jase From Outta Space - Do What You Want rules nog harder!!!


:cool: :eyes: :eyespop: :eek:
SnuggLe
The MFA - The Difference It Makes was echt vet ja! Hij draaide meer van Balance :) Oa. Petter-Alltogether , dat was echt mijn hoogtepunt van de avond!! SUPERVET die break man om die daar te horen, superdikvetretecool! :crazy: :crazy: :eyespop: :crazy: Het eerste hele uur was sowieso supervet!!! Dik spacen met een dikke smile!

Ook een relaxte gast, die Holden, tijdje met hem staan te praten. Onder andere over Petter en waar hij deze zomer zou draaien; "I just get a note every wednesday and then i know where i'm going to be next week!" :D :D Lol! Extrema kon hij me wel vertellen, Dancevalley niet :) En ja, geen lange vloei ;)


Feestje staat tot nu toe bij mij op 1 dit jaar, en komt niet heeeeeel ver achter Sasha vorig jaar.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement