|
קניתי מחשב חדש!!! חלק ב
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
עכשיו אני לא יכול להתקין עליו את ווינדוס
מה אני צריך לעשות
אני יודע שאני צריך לשנות בביוס את ההגדרות אבל אני לא מצליח
תחת איזה שם אני צריך לשנות
נראה לי שלכל לוח יש את הביוס שלו
יש לי
ASUS P4S533-MX או
ASUS P4SGX-MX אותו דבר
שיחקתי עם זה אבל לא הצלחתי לעשות כלום
ובמקרה הטוב זה התחיל לסובב את הסי די רום וכתב לי
BOOT FAILURE , INSERT .... & PRESS ENTER משהו כזה
מישהו יודע מה אני צריך לעשות אולי
????????? |
|
|
| ADiSH |
לא יודע מה עשית..
אבל אולי יש לך גירסא של ווינדוס שהיא לא
bootable? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by ADiSH
לא יודע מה עשית..
אבל אולי יש לך גירסא של ווינדוס שהיא לא
bootable? |
לא אחי
חבר שלי השתמש בדיסק הזה אחרי שקנה מחשב חדש והוא עבד טוב
הוא רק לקח את המחשב שלו שישנו לו הגדרות בביוס ואחרי זה הוא התקין |
|
|
| DjChook |
שטויות במיץ
אם אתה מדבר על ההגדרות בביוס
אז כל הסיפור הוא הסדר שבו הכוננים פועלים
כלומר
אם אתה רוצה שהמחשב יעבוד דרך ה
CD
אז אתה שם
CDROM
ראשון
או תקליטון A
או
HARD DISK
עכשיו את זה בוחרים ב
BIOS
ולא צריך טכנאי מחשבים בשביל זה
עכשיו אם הסידירום פועל ומנסה לקרוא את הדיסק, אבל הוא לא מצליח להבין שהוא
BOOTABLE
למרות שאתה משוכנע שהוא כן
(למרות שגם עליך אני לא סומך...)
אז יש בעיה וצריך לשנות
שים פשוט דיסק של מיקרוסופט מהחדשים
WINDOWS XP SP1 CORP
WINDOWS XP SP1 PRO
וכו
גם
WINDOWS 2000 PRO
הוא
BOOTABLE
אם לא
תיצור תקליטון אתחול ב
WINDOWS 98 SE )הכי טוב(
ואז תריץ את המחשב דרך התקליטון
תבחר בהפעלה עם תמיכת סידירום
ותתקין את ה
XP
או מה שבא לך |
|
|
| cluBBer |
עשיתי דיסק איתחול של
98 SE
זה מעלה לי ומגיע ל
A:/
ואז אני כותב
R:/ זה הסי די רום שלי
אני כותב לו
SETUP
ואז ימנייאק כותב לי
THIS FILE CAN'T RUN IN DOS MODE משהו כזה
מה אני עושה כאן? |
|
|
| NyKoN |
תשים את הדיסק בסידירום ותעשה ריסטרט
ברגע שהמחשב נפתח תלחץ כל הזמן על F8
עד שיעלה לך כזה תפריט ממה אתה רוצה לעשות בוט
ותבחר שם את הסידירום שלך
אחרי כמה שניות הוא ישאל אותך אם אתה רוצה לעשות בוט דרך הסידירום אז אתה צריך מהר ללחוץ על כל מקש כי ההודעה הזאת לא מופיעה הרבה זמן
אחרי זה זה כבר יזהה את הדיסק של ווינדוס וזה די פשוט להמשיך משם |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תשים את הדיסק בסידירום ותעשה ריסטרט
ברגע שהמחשב נפתח תלחץ כל הזמן על F8
עד שיעלה לך כזה תפריט ממה אתה רוצה לעשות בוט
ותבחר שם את הסידירום שלך
אחרי כמה שניות הוא ישאל אותך אם אתה רוצה לעשות בוט דרך הסידירום אז אתה צריך מהר ללחוץ על כל מקש כי ההודעה הזאת לא מופיעה הרבה זמן
אחרי זה זה כבר יזהה את הדיסק של ווינדוס וזה די פשוט להמשיך משם |
עולה לי
1.NORMAL
2.SAFE MODE
כו'
בזמן שדיסקט בפנים
בלי דיסקט זה מפעיל אותו מחדש |
|
|
| DjChook |
איזה גירסא של
WINDOWS
אתה מנסה להתקין ?
בטח שדרוג
תשיג גירסא מלאה של
WINDOWS |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה גירסא של
WINDOWS
אתה מנסה להתקין ?
בטח שדרוג
תשיג גירסא מלאה של
WINDOWS |
אצלי גירסא מלאה
אבל איך זה קשור? |
|
|
| cluBBer |
אחים שלי , הכל הסתדר
הורדתי את הקבצים של איתחול
WIN XP
6 דיסקטים |
|
|
|
|