return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קניתי מחשב חדש!!! חלק ב
View this Thread in Original format
cluBBer
עכשיו אני לא יכול להתקין עליו את ווינדוס

מה אני צריך לעשות
אני יודע שאני צריך לשנות בביוס את ההגדרות אבל אני לא מצליח
תחת איזה שם אני צריך לשנות
נראה לי שלכל לוח יש את הביוס שלו
יש לי
ASUS P4S533-MX או
ASUS P4SGX-MX אותו דבר

שיחקתי עם זה אבל לא הצלחתי לעשות כלום
ובמקרה הטוב זה התחיל לסובב את הסי די רום וכתב לי
BOOT FAILURE , INSERT .... & PRESS ENTER משהו כזה


מישהו יודע מה אני צריך לעשות אולי
?????????
ADiSH
לא יודע מה עשית..
אבל אולי יש לך גירסא של ווינדוס שהיא לא
bootable?
cluBBer
quote:
Originally posted by ADiSH
לא יודע מה עשית..
אבל אולי יש לך גירסא של ווינדוס שהיא לא
bootable?


לא אחי
חבר שלי השתמש בדיסק הזה אחרי שקנה מחשב חדש והוא עבד טוב
הוא רק לקח את המחשב שלו שישנו לו הגדרות בביוס ואחרי זה הוא התקין
DjChook
שטויות במיץ

אם אתה מדבר על ההגדרות בביוס
אז כל הסיפור הוא הסדר שבו הכוננים פועלים

כלומר
אם אתה רוצה שהמחשב יעבוד דרך ה
CD
אז אתה שם
CDROM
ראשון
או תקליטון A
או
HARD DISK


עכשיו את זה בוחרים ב
BIOS
ולא צריך טכנאי מחשבים בשביל זה

עכשיו אם הסידירום פועל ומנסה לקרוא את הדיסק, אבל הוא לא מצליח להבין שהוא
BOOTABLE
למרות שאתה משוכנע שהוא כן
(למרות שגם עליך אני לא סומך...)
אז יש בעיה וצריך לשנות

שים פשוט דיסק של מיקרוסופט מהחדשים
WINDOWS XP SP1 CORP
WINDOWS XP SP1 PRO
וכו
גם
WINDOWS 2000 PRO
הוא
BOOTABLE

אם לא
תיצור תקליטון אתחול ב
WINDOWS 98 SE )הכי טוב(
ואז תריץ את המחשב דרך התקליטון
תבחר בהפעלה עם תמיכת סידירום
ותתקין את ה
XP
או מה שבא לך
cluBBer
עשיתי דיסק איתחול של
98 SE

זה מעלה לי ומגיע ל
A:/

ואז אני כותב
R:/ זה הסי די רום שלי

אני כותב לו

SETUP

ואז ימנייאק כותב לי
THIS FILE CAN'T RUN IN DOS MODE משהו כזה

מה אני עושה כאן?
NyKoN
תשים את הדיסק בסידירום ותעשה ריסטרט
ברגע שהמחשב נפתח תלחץ כל הזמן על F8
עד שיעלה לך כזה תפריט ממה אתה רוצה לעשות בוט
ותבחר שם את הסידירום שלך

אחרי כמה שניות הוא ישאל אותך אם אתה רוצה לעשות בוט דרך הסידירום אז אתה צריך מהר ללחוץ על כל מקש כי ההודעה הזאת לא מופיעה הרבה זמן
אחרי זה זה כבר יזהה את הדיסק של ווינדוס וזה די פשוט להמשיך משם
cluBBer
quote:
Originally posted by NyKoN
תשים את הדיסק בסידירום ותעשה ריסטרט
ברגע שהמחשב נפתח תלחץ כל הזמן על F8
עד שיעלה לך כזה תפריט ממה אתה רוצה לעשות בוט
ותבחר שם את הסידירום שלך

אחרי כמה שניות הוא ישאל אותך אם אתה רוצה לעשות בוט דרך הסידירום אז אתה צריך מהר ללחוץ על כל מקש כי ההודעה הזאת לא מופיעה הרבה זמן
אחרי זה זה כבר יזהה את הדיסק של ווינדוס וזה די פשוט להמשיך משם


עולה לי
1.NORMAL
2.SAFE MODE
כו'

בזמן שדיסקט בפנים

בלי דיסקט זה מפעיל אותו מחדש
DjChook
איזה גירסא של
WINDOWS
אתה מנסה להתקין ?

בטח שדרוג

תשיג גירסא מלאה של
WINDOWS
cluBBer
quote:
Originally posted by DjChook
איזה גירסא של
WINDOWS
אתה מנסה להתקין ?

בטח שדרוג

תשיג גירסא מלאה של
WINDOWS


אצלי גירסא מלאה
אבל איך זה קשור?
cluBBer
אחים שלי , הכל הסתדר
הורדתי את הקבצים של איתחול
WIN XP
6 דיסקטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement