return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Innercity
View this Thread in Original format
sipowitz
TJOHO!

Okej, nu är det ju inte så där jättemånga här från forumet som ska åka, men som seden säger så ska det finnas en tråd angående alla resor! :-)

Öronpropparna har jag packat ner... ska dock ha ett par i jackan så att man inte blir av med de i packningen eller något... för min gissning är att det inte är lika enkelt att hitta schyssta öronproppar i holland som i sverige :-)

Någon som känner till lokalen RAI? Fick tillskickat mig en pdf-fil med karta och gångvägar utmarkerade mellan de olika scenerna så man kan förbereda sig (hoho wow, säga vad man vill men id-t kan planera...).. på ena scenen står det "worlds largest indoor fotball arean transformed". Detta tycker jag låter lite småspännande... :-) Något som varit där innan?

Kommer nog bli sambatåg på mainfloor eftersom det heter något i stil med paradestreet :-)

Stefan, när kommer du ner till storstan?
mindshooter
Fan ni kommer ha det så kul :)

I wish you the best of luck!
Versace
nån som vet om det kommer sändas på nätet??
DJ_Laszlo
ID&T brukar ju sända från sina tillställningar...

hoppas bara de gör ett bra jobb inte inte snackar sönder skiten :whip: :whip: :whip:
DJ_Laszlo
ps: fan, jag vill också med...kan inte någon få en akut spysjuka och ge biljetten till mig?
SteveTranz4ever
Ja fan imorrn börjar min resa... :) Ska ta natt tåget ner till Malmö... sömnpiller (receptfria) och hörselproppar ska säkra min sömn :)

Så jag kommer va i Malmö runt 6 på morgonen, åker direkt hem till Morsan för lite mer sömn innan jag tar mig till Malmös central station & tar tåget till Kastrups flygplats... sen blir det bara att ta tåget till Amsterdam för nån 50 lapp... senare poå kvällen kommer jag å Mr Bitch träffa upp några andra snubbar jag känner som brukar dra på alla feta events i Holland och ladda tillsammans med dom innan vi tar oss till Rai... oj oj oj oj så fett de kommer bli...

Du Mr Bitch... på flyget sätter vi igång med planeringen vilka DJs vi INTE får missa... menar dom stänger ju av vissa arenor när det blir för mycke folk och då måste man va ute lite i god tid... (typ när Tiesto & PVD lirar kommer det bli mycke folk)

Packlista:
Digi-cam
DV-cam
Ombyte efter det hela...
Pengar
Flygbiljett
Entrébiljett :D


Here we come :gsmile:
DJ_Laszlo
Steve lille, du minns väl vad jag sa om att filma Picotto? Eller rättare sagt - vad som händer om du INTE filmar hans set. Hoppas inte att du glömt, för annars j*vlar ;)
mjz
quote:
Originally posted by sipowitz
Okej, nu är det ju inte så där jättemånga här från forumet som ska åka


tack för påminnelsen... ;)
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan imorrn börjar min resa... :) Ska ta natt tåget ner till Malmö... sömnpiller (receptfria) och hörselproppar ska säkra min sömn :)

Så jag kommer va i Malmö runt 6 på morgonen, åker direkt hem till Morsan för lite mer sömn innan jag tar mig till Malmös central station & tar tåget till Kastrups flygplats... sen blir det bara att ta tåget till Amsterdam för nån 50 lapp... senare poå kvällen kommer jag å Mr Bitch träffa upp några andra snubbar jag känner som brukar dra på alla feta events i Holland och ladda tillsammans med dom innan vi tar oss till Rai... oj oj oj oj så fett de kommer bli...

Du Mr Bitch... på flyget sätter vi igång med planeringen vilka DJs vi INTE får missa... menar dom stänger ju av vissa arenor när det blir för mycke folk och då måste man va ute lite i god tid... (typ när Tiesto & PVD lirar kommer det bli mycke folk)

Packlista:
Digi-cam
DV-cam
Ombyte efter det hela...
Pengar
Flygbiljett
Entrébiljett :D


Here we come :gsmile:


Hehe blir det såna där löjliga receptfria sömntabletter som jag köpte till dig på apoteket innan vi skulle åka på trance energy. Vad jag kommmer ihåg så sov du ju inte en blund under hela bussresan ner fastän du knaprat såna ;-)

Glöm inte passet stefan!
sipowitz
quote:
Originally posted by mjz
tack för påminnelsen... ;)


Inga problem, man försöker så gott man kan! hoho Det blir säket jättebra tryck på puben i krstd på lördag.... *hostHost* ;-)

mjz
quote:
Originally posted by sipowitz
Inga problem, man försöker så gott man kan! hoho Det blir säket jättebra tryck på puben i krstd på lördag.... *hostHost* ;-)


avesst serru... lyssna på dj ötzi, stöta på trettonåringar, och välja mellan tuborgs och pripps... slår ju klart innercity... ;)
sipowitz
quote:
Originally posted by mjz
avesst serru... lyssna på dj ötzi, stöta på trettonåringar, och välja mellan tuborgs och pripps... slår ju klart innercity... ;)


Hoho klockrent! Du kan få låna min gulmålade karatekappa när jag kommer hem så kan du låtsas vara på innercity i efterhand =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement