Innercity
|
View this Thread in Original format
sipowitz |
TJOHO!
Okej, nu �r det ju inte s� d�r j�ttem�nga h�r fr�n forumet som ska �ka, men som seden s�ger s� ska det finnas en tr�d ang�ende alla resor! :-)
�ronpropparna har jag packat ner... ska dock ha ett par i jackan s� att man inte blir av med de i packningen eller n�got... f�r min gissning �r att det inte �r lika enkelt att hitta schyssta �ronproppar i holland som i sverige :-)
N�gon som k�nner till lokalen RAI? Fick tillskickat mig en pdf-fil med karta och g�ngv�gar utmarkerade mellan de olika scenerna s� man kan f�rbereda sig (hoho wow, s�ga vad man vill men id-t kan planera...).. p� ena scenen st�r det "worlds largest indoor fotball arean transformed". Detta tycker jag l�ter lite sm�sp�nnande... :-) N�got som varit d�r innan?
Kommer nog bli sambat�g p� mainfloor eftersom det heter n�got i stil med paradestreet :-)
Stefan, n�r kommer du ner till storstan? |
|
|
mindshooter |
Fan ni kommer ha det s� kul :)
I wish you the best of luck! |
|
|
Versace |
n�n som vet om det kommer s�ndas p� n�tet?? |
|
|
DJ_Laszlo |
ID&T brukar ju s�nda fr�n sina tillst�llningar...
hoppas bara de g�r ett bra jobb inte inte snackar s�nder skiten :whip: :whip: :whip: |
|
|
DJ_Laszlo |
ps: fan, jag vill ocks� med...kan inte n�gon f� en akut spysjuka och ge biljetten till mig? |
|
|
SteveTranz4ever |
Ja fan imorrn b�rjar min resa... :) Ska ta natt t�get ner till Malm�... s�mnpiller (receptfria) och h�rselproppar ska s�kra min s�mn :)
S� jag kommer va i Malm� runt 6 p� morgonen, �ker direkt hem till Morsan f�r lite mer s�mn innan jag tar mig till Malm�s central station & tar t�get till Kastrups flygplats... sen blir det bara att ta t�get till Amsterdam f�r n�n 50 lapp... senare po� kv�llen kommer jag � Mr Bitch tr�ffa upp n�gra andra snubbar jag k�nner som brukar dra p� alla feta events i Holland och ladda tillsammans med dom innan vi tar oss till Rai... oj oj oj oj s� fett de kommer bli...
Du Mr Bitch... p� flyget s�tter vi ig�ng med planeringen vilka DJs vi INTE f�r missa... menar dom st�nger ju av vissa arenor n�r det blir f�r mycke folk och d� m�ste man va ute lite i god tid... (typ n�r Tiesto & PVD lirar kommer det bli mycke folk)
Packlista:
Digi-cam
DV-cam
Ombyte efter det hela...
Pengar
Flygbiljett
Entr�biljett :D
Here we come :gsmile: |
|
|
DJ_Laszlo |
Steve lille, du minns v�l vad jag sa om att filma Picotto? Eller r�ttare sagt - vad som h�nder om du INTE filmar hans set. Hoppas inte att du gl�mt, f�r annars j*vlar ;) |
|
|
mjz |
quote: | Originally posted by sipowitz
Okej, nu �r det ju inte s� d�r j�ttem�nga h�r fr�n forumet som ska �ka |
tack f�r p�minnelsen... ;) |
|
|
sipowitz |
quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan imorrn b�rjar min resa... :) Ska ta natt t�get ner till Malm�... s�mnpiller (receptfria) och h�rselproppar ska s�kra min s�mn :)
S� jag kommer va i Malm� runt 6 p� morgonen, �ker direkt hem till Morsan f�r lite mer s�mn innan jag tar mig till Malm�s central station & tar t�get till Kastrups flygplats... sen blir det bara att ta t�get till Amsterdam f�r n�n 50 lapp... senare po� kv�llen kommer jag � Mr Bitch tr�ffa upp n�gra andra snubbar jag k�nner som brukar dra p� alla feta events i Holland och ladda tillsammans med dom innan vi tar oss till Rai... oj oj oj oj s� fett de kommer bli...
Du Mr Bitch... p� flyget s�tter vi ig�ng med planeringen vilka DJs vi INTE f�r missa... menar dom st�nger ju av vissa arenor n�r det blir f�r mycke folk och d� m�ste man va ute lite i god tid... (typ n�r Tiesto & PVD lirar kommer det bli mycke folk)
Packlista:
Digi-cam
DV-cam
Ombyte efter det hela...
Pengar
Flygbiljett
Entr�biljett :D
Here we come :gsmile: |
Hehe blir det s�na d�r l�jliga receptfria s�mntabletter som jag k�pte till dig p� apoteket innan vi skulle �ka p� trance energy. Vad jag kommmer ih�g s� sov du ju inte en blund under hela bussresan ner fast�n du knaprat s�na ;-)
Gl�m inte passet stefan! |
|
|
sipowitz |
quote: | Originally posted by mjz
tack f�r p�minnelsen... ;) |
Inga problem, man f�rs�ker s� gott man kan! hoho Det blir s�ket j�ttebra tryck p� puben i krstd p� l�rdag.... *hostHost* ;-) |
|
|
mjz |
quote: | Originally posted by sipowitz
Inga problem, man f�rs�ker s� gott man kan! hoho Det blir s�ket j�ttebra tryck p� puben i krstd p� l�rdag.... *hostHost* ;-) |
avesst serru... lyssna p� dj �tzi, st�ta p� tretton�ringar, och v�lja mellan tuborgs och pripps... sl�r ju klart innercity... ;) |
|
|
sipowitz |
quote: | Originally posted by mjz
avesst serru... lyssna p� dj �tzi, st�ta p� tretton�ringar, och v�lja mellan tuborgs och pripps... sl�r ju klart innercity... ;) |
Hoho klockrent! Du kan f� l�na min gulm�lade karatekappa n�r jag kommer hem s� kan du l�tsas vara p� innercity i efterhand =) |
|
|
|
|