Wat brengt 2004 ons?
|
View this Thread in Original format
[BE]FusioN`-- |
Jaja i know i know, der zijn al veel 2003 en 2004 threads gestart maar 't is nu eenmaal een moment van vooruitzichten en terugblikken :)
Anyway, wat brengt 2004 ons? Hier heb ik het dus niet over goeie voornemens en stuff maar dingen waarvan jij verwacht dat ze gaan gebeuren.
Ik denk dat Gabriel & Dresden nog meer gaan groeien (en gehyped worden vrees ik)... Bovendien komt Armin op nr 1 te staan in de djmag top 100, en gaat Ti�sto er qua populariteit bij het �chte publiek (dus niet die donna seutjes die enkel traffic kennen) weer op vooruit gaan.
Verder hoop ik dat het in belgie weer wat wordt qua feesjes... antwerp is burning (brussels is burning?) en er mag ongetwijfeld nog wat meer bij komen (dat ze clubland maar afvoeren)...
Ahja en ik ga mijn eerste fuifje draaien hoop ik ;p |
|
|
basd |
11 april 2004 gaat in ieder geval Mayday in Gent brengen.. Ik zal er bijna zeker bij zijn ! |
|
|
tor8024 |
Push - Electric Eclips
Plastic Boy - Untitled (Album)
M.I.K.E. - Untitled (Album)
kortom: het zoveelste topjaar op rij voor onze M.I.K.E.!! :eyespop: |
|
|
CygnusX |
2004 brengt ons :
- PvD op AiB
- Kardinaal Danneels als nieuwe paus
- een nieuwe Gouryella (in my dreams :))
- weer een topjaar voor MIKE zoals tor al zei
- hopelijk : Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix) en William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Tiesto Remix) |
|
|
FredNova |
ik hoop dat 2004 een doorbraak mag zijn voor dj uit de UK: Matt Hardwick en ik verwacht veel top producties en remixen van Markus Schulz
en hopelijk zelf wat meer bookings :clown: |
|
|
Eagle` |
- nieuwe gouryella van Ferry indeed :D
- hopelijk Armin, Ferry, Lange en O'bir op AiB fingers crossed :D
- Meer lekkers van Lange,Signum,Pulser, Nic Vegter en Mike Shiver , die laatste was gisteren met Lunation alvast goed bezig :)
- ooit nog is een nieuwe kamaya painters, wat in het verleden stond voor bommen van platen
- nieuwe perpetuous dreamer van armin plz plz plz ;)
- nieuwe motorcycle ?
- remix van corderoy - sweetest dreams is die ooit gereleased
:conf:
- meer M.I.K.E., plastic boy en minder push, vind zen laatse persoonlijk niet echt ongelofelijk
- meer trance feestjes in de buurt, vraag me af zoals als fus vermeld of brussel is burning ooit nog is weerkomt in vorst eigelijk, doubt it.
- misschien es zelf setje neerplanten
- een nieuwe vriendin, wat ik nog meer betwijfel :rolleyes: |
|
|
cyberia |
-eieren met pasen en speculoos met sinterklaas
...
we zullen wel zien wat 2004 ons brengt,op ons laten afkomenen genieten:tongue3
kpeis ni da brussels is burning gaat terugkomen(al� ja althans toch ni in vorst),onze burgemeesteres (of blijft da burgemeester as't e vrouwelijke is?:toothless )heeft da al verklaard:whip: ge moet weten da 'madam' nefest VN slaapt
maja da sluit ni uit dat ze da ergens anders zoude kunne organiseren,let's say euhm de heysel of de site van tour & taxis:crazy: |
|
|
Eagle` |
heysel, zou subliem zijn.
Zeg sebba ga ze ne schup onder haar k***** geven, eeuh gaat moeilijk, geef ze in ieder geval ne schup :p |
|
|
Miss Z |
als je het mij vraagt: nog meer ellende... :nervous:
mah hopelijk ook vele lekkere tunes :D om al die ellende te vergeten! ;) |
|
|
[BE]FusioN`-- |
Aja nog iets: ik ga pvd minstens ��n keer op een feesje zien! *hopelijk* |
|
|
Nabistai |
quote: | Originally posted by Eagle`
- nieuwe motorcycle ?
|
Als ze een vervolg kunnen maken op ATRC dan mogen ze direct beginnen! |
|
|
emmabiatch |
universal religion chapter 2
nieuw album van armin van buuren
nieuwe markus schulz cd
MIKE & signum cd
op armada gaat er dus v��������l gebeuren !
wat ik zelf wil in 2004:
naar mijn eerste godskitchen feest gaan op 16 januari
veel goede dj's die in Belgi� komen draaien
zelf wa leren mixen
(mijn rijbewijs halen zodat ik nie altijd met die stomme treinen moet gaan) |
|
|
|
|