|
Viktigt!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
tJO!
Någon här som råkar ha tips på en bra färg (gärna spray)som man kan
måla/spraya ett vit klädesplag med som torkar snabbt (24 timmar)...
Jag tänke göra om en vit karatedräkt till en braziliansk gul dräkt inför innercity! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| multona... bästa spray färgen... iaf till graffiti... |
|
|
| sipowitz |
Säljs det på mackar eller är det specialbutiker som gäller för det?
Frågan är om färgen kanske smetar av sig... iofs slänger jag nog dräkten efter ett par timmar, men menar mer när man har det i packningen på väg till holland |
|
|
| reveal |
| är inte karatekläder rätt dyra? menar att det kanske är synd att slänga den så där bara :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
är inte karatekläder rätt dyra? menar att det kanske är synd att slänga den så där bara :) |
vadå slänga den så där... det är ju för ett nobelt syfte! :-)
Nä ärligt talat så hade jag den när jag tränade karate för en mmmmassssa åårr sen...
Jag hittade gul flouroscerande färg förresten... imorgon får man se om det funkar att måla! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
vadå slänga den så där... det är ju för ett nobelt syfte! :-)
Nä ärligt talat så hade jag den när jag tränade karate för en mmmmassssa åårr sen...
Jag hittade gul flouroscerande färg förresten... imorgon får man se om det funkar att måla! | Testa på insidan först så slipper du pajja den ifall det inte blir bra :) |
|
|
| reveal |
| Förresten, va fan är det viktiga med den här tråden? :p :stongue: ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
Förresten, va fan är det viktiga med den här tråden? :p :stongue: ;) |
Jo eftersom jag ska åka till innercity om 26 timmar så var det lite bråttom att måla om kläderna snabbt... för det är ju till ic man ska ha de... |
|
|
|
|