Viktigt!
|
View this Thread in Original format
sipowitz |
tJO!
N�gon h�r som r�kar ha tips p� en bra f�rg (g�rna spray)som man kan
m�la/spraya ett vit kl�desplag med som torkar snabbt (24 timmar)...
Jag t�nke g�ra om en vit karatedr�kt till en braziliansk gul dr�kt inf�r innercity! |
|
|
TrancE_GyLLe |
multona... b�sta spray f�rgen... iaf till graffiti... |
|
|
sipowitz |
S�ljs det p� mackar eller �r det specialbutiker som g�ller f�r det?
Fr�gan �r om f�rgen kanske smetar av sig... iofs sl�nger jag nog dr�kten efter ett par timmar, men menar mer n�r man har det i packningen p� v�g till holland |
|
|
reveal |
�r inte karatekl�der r�tt dyra? menar att det kanske �r synd att sl�nga den s� d�r bara :) |
|
|
sipowitz |
quote: | Originally posted by reveal
�r inte karatekl�der r�tt dyra? menar att det kanske �r synd att sl�nga den s� d�r bara :) |
vad� sl�nga den s� d�r... det �r ju f�r ett nobelt syfte! :-)
N� �rligt talat s� hade jag den n�r jag tr�nade karate f�r en mmmmassssa ��rr sen...
Jag hittade gul flouroscerande f�rg f�rresten... imorgon f�r man se om det funkar att m�la! |
|
|
SteveTranz4ever |
quote: | Originally posted by sipowitz
vad� sl�nga den s� d�r... det �r ju f�r ett nobelt syfte! :-)
N� �rligt talat s� hade jag den n�r jag tr�nade karate f�r en mmmmassssa ��rr sen...
Jag hittade gul flouroscerande f�rg f�rresten... imorgon f�r man se om det funkar att m�la! | Testa p� insidan f�rst s� slipper du pajja den ifall det inte blir bra :) |
|
|
reveal |
F�rresten, va fan �r det viktiga med den h�r tr�den? :p :stongue: ;) |
|
|
sipowitz |
quote: | Originally posted by reveal
F�rresten, va fan �r det viktiga med den h�r tr�den? :p :stongue: ;) |
Jo eftersom jag ska �ka till innercity om 26 timmar s� var det lite br�ttom att m�la om kl�derna snabbt... f�r det �r ju till ic man ska ha de... |
|
|
|
|