return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
View this Thread in Original format
markfeldman
שלום רב !

כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.

אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.

מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !

השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.

תודה.
Hell_Copter
למה הצבא הזה בא לי באמצע החיים למה :(
HyPeRSoNiC
אחחחחחחחחח למה אני בן 17
ולמה יש לי בית ספר.......
ולמה אין לי כסף.........

קיצר...... סורי...... :(
divx-master
quote:
Originally posted by markfeldman
שלום רב !

כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.

אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.

מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !

השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.

תודה.


אחי כמה עולה כל הסיפור ?

מלון טיסיות מסיבותצ ?

יש לך מושג?
markfeldman
בסביבות 400 דולר

בא לך ?
divx-master
quote:
Originally posted by markfeldman
בסביבות 400 דולר

בא לך ?



חח בא לי !?

זה החלום שלי 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לרקוד שם להיותת שם !!

אבל אין כסף.. ויש לימודים מצטער..
markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !

חברים יקרים ! רק לרציניים......
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !

חברים יקרים ! רק לרציניים......


אל תראה אותו ככה!
לבחור יש 129
IQ
!
:p

ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס!
:nervous: :nervous:
markfeldman
אח שלי גיבור, אני פשוט לא רוצה לבזבז את זמני.
הפורום יכול להיות מקום למשועממים אך גם כקונקטור בין חובבי הטראנס.
וזה מה שאני מחפש !
divx-master
quote:
Originally posted by Flotser
אל תראה אותו ככה!
לבחור יש 129
IQ
!
:p

ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס!
:nervous: :nervous:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

באמת נשמע קצת מאיים

ronsh
גם לי יש את החלום..
זה יעשה לי מיסבת גיוס מושלמת..

אבל לצערי .. אני לא מוכן לצאת עם אנשים שאני לא מכיר..
ככה שאני מעדיף לארגן את החבר'ה שלי איכשהו
למרות שכולם תפרנים...

מישהו יכול לתת יותר פרטים..
גילאי כניסה מחיר מסיבה
מחיר כרטיס טיסה..
אולי יש איזה דיל נוח..
משהו...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !

חברים יקרים ! רק לרציניים......


מה קרה שאתה מחפש לצאת עם זרים מהאינטרנט????????
אתה לא מפחד שיהיה פה איזה פדופיל בן 50 שישמח ללכת איתך למועדון? :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement