|
TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
שלום רב !
כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.
אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.
מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !
השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.
תודה. |
|
|
| Hell_Copter |
| למה הצבא הזה בא לי באמצע החיים למה :( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחחחחחחחחח למה אני בן 17
ולמה יש לי בית ספר.......
ולמה אין לי כסף.........
קיצר...... סורי...... :( |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שלום רב !
כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.
אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.
מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !
השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.
תודה. |
אחי כמה עולה כל הסיפור ?
מלון טיסיות מסיבותצ ?
יש לך מושג? |
|
|
| markfeldman |
בסביבות 400 דולר
בא לך ? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בסביבות 400 דולר
בא לך ? |
חח בא לי !?
זה החלום שלי 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לרקוד שם להיותת שם !!
אבל אין כסף.. ויש לימודים מצטער.. |
|
|
| markfeldman |
עזוב אותך אתה לא רציני !
חברים יקרים ! רק לרציניים...... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !
חברים יקרים ! רק לרציניים...... |
אל תראה אותו ככה!
לבחור יש 129
IQ
!
:p
ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס!
:nervous: :nervous: |
|
|
| markfeldman |
אח שלי גיבור, אני פשוט לא רוצה לבזבז את זמני.
הפורום יכול להיות מקום למשועממים אך גם כקונקטור בין חובבי הטראנס.
וזה מה שאני מחפש ! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Flotser
אל תראה אותו ככה!
לבחור יש 129
IQ
!
:p
ובכלל אתה לא נשמע כזה נחמד, אני אפחד לשבת לידך במטוס!
:nervous: :nervous: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת נשמע קצת מאיים |
|
|
| ronsh |
גם לי יש את החלום..
זה יעשה לי מיסבת גיוס מושלמת..
אבל לצערי .. אני לא מוכן לצאת עם אנשים שאני לא מכיר..
ככה שאני מעדיף לארגן את החבר'ה שלי איכשהו
למרות שכולם תפרנים...
מישהו יכול לתת יותר פרטים..
גילאי כניסה מחיר מסיבה
מחיר כרטיס טיסה..
אולי יש איזה דיל נוח..
משהו... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עזוב אותך אתה לא רציני !
חברים יקרים ! רק לרציניים...... |
מה קרה שאתה מחפש לצאת עם זרים מהאינטרנט????????
אתה לא מפחד שיהיה פה איזה פדופיל בן 50 שישמח ללכת איתך למועדון? :wtf: |
|
|
|
|