|
מותק ההורים השתגעו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LioR |
| חחחחח אהבתי את היציאה של הבר אקטיבי :haha: |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא הבנת!!
חן היה שבור בגלל שלא היה לו איך לקחת את האוטו
אז הוא חיכה שחבר שלו יבוא לאסוף את החלקים שלו ואז הם יצאו |
אתה לא הבנת :)
התכוונתי לרמוז שפעם התחפשת למכונית ועשית פתיחות עם אריק
שזה סיפור מצחיק בפני עצמו
:D |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תומר זה היה אצלי !
ואהבתי את שתי היציאות שלכם
יו איזה יום קשה היה לי :( |
|
|
| ronsh |
יווו גם להורים שלי היה פעם ג'וק כזה...
איזה פעם הם ישבו אצלנו בגינה איזה 20 אנשים..
אני נפלתי מעייפות אחרי יום עבודה
שכנה שלי מרימה אלי צלצול לפלאפון ועושה לי כזה
רון אתה מוכן להנמיך את הטראנסים שלך
שומעים את זה עד סוף הרחוב
חחחחחחחח
אני כולי מסטול משינה מוציא את הראש מהחלון קולט את כולם רוקדים האוסים!
אחד מהקטעים היותר חזקים שהיו לי אי פעם |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אתה לא הבנת :)
התכוונתי לרמוז שפעם התחפשת למכונית ועשית פתיחות עם אריק
שזה סיפור מצחיק בפני עצמו
:D |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
:haha: :haha: :haha: |
מה אתה צוחק??
אין לך מושג מה קרה שמה בכלל
:whip:
סתם בצחוק אחי
:D :D
ד"א לכל מי שלא יודע רועי ניצח.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
סתם בצחוק אחי
:D :D
ד"א לכל מי שלא יודע רועי ניצח.. |
נו בטח שניצחתי
הגרוטאה של אריק לא שווה כלום אחרי שצח שבר שם באמצע את הדבר שהיה שם :haha: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו בטח שניצחתי
הגרוטאה של אריק לא שווה כלום אחרי שצח שבר שם באמצע את הדבר שהיה שם :haha: |
חכה אחי...
אתה עכשיו בצבא...
גם לך יישבר הדבר הזה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חכה אחי...
אתה עכשיו בצבא...
גם לך יישבר הדבר הזה... |
יותר בכיוון של ינבול לא?!
בקטנה... לכל שבוע יש את הסופשבוע... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יותר בכיוון של ינבול לא?!
בקטנה... לכל שבוע יש את הסופשבוע... |
אחי אתה קרבי...
חכה...
עוד ישבר
אחושרמוטה ישבר... |
|
|
| eXeTik |
| בר אקטיבי, חחחחחחחחחח :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי אתה קרבי...
חכה...
עוד ישבר
אחושרמוטה ישבר... |
חחחחחחחחחחחח
במקום לעודד אותו אתה עושה לו ככה?!@#
מניאק!!!
חח
בכל אופן הבר אקטיבי באמת יציאה חזקה! |
|
|
|
|