return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Tonight Live: INNERCITY 2003 Broadcast (12-20-2003)
View this Thread in Original format
sputnik_IL
כן כן היום יש את המסיבה הענקית ביותר בהולנד


I-N-N-E-R-C-I-T-Y 2-0-0-3


quote:
Originally posted by Freezel
Tonight Live: Innercity 2003 RAI Amsterdam!

On the 20th of December is the largest indoorparty in the world: Innercity! 42.500 will be there. This years theme is Brasil. For line-up and timetable check this link: http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1649.
Times there are CET.

What will be broadcasted is unknown, but we know ID$T that they things up during live broadcasts. Expect lots of talking and short sets like last year. Hopefully ID$T will replay sets later this month and in January. They did that last year as well.

Please don't post crap about the streams. It's a large event that is getting broadcast, so lots of people tune in. Streams will buffer then. Just be glad it's getting broadcast around the internet.

Here's the info you all need to tune in:

Streams:
ETS Global 160 kbps USA Main Stream
ETS Global 160 kbps USA East Primary Stream
ETS Global 160 kbps USA West Primary Stream
ETS Global 160 kbps UK Stream
ETS Global 160 kbps Australia Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream

Schedule
The broadcast on ETS starts at 18:00 till 05:00 (GMT) or 13:00 - 00:00 (Eastern)

18:00 - 20:00 GMT / 13:00 - 15:00 Eastern: Johan Gielen - Lift Off ID&T Radio
20:00 - 05:00 GMT / 15:00 - 00:00 Eastern: Innercity 2003 LIVE from RAI Amsterdam


Enjoy the broadcast, I will be enjoying Innercity at RAI Amsterdam :p :)



ולוח השידורים (השעון הוא זמן אמסטרדם)
quote:
Originally posted by Madjer
I'm there too, for the 1st time :crazy: :crazy: :crazy:


http://innercity.id-t.com/innercity2003/

Sao Paulo
21:00 Bart Skils
23:00 Agoria
01:00 Cristian Varela
03:00 Dave Clarke
05:00 Takkyu Ishino

Copa Cabana
21:00 Brian S
23:00 Ricky Rivaro
01:00 Junior Jack and Kid Crטme
03:00 Felix da Housecat
05:00 Erick E

Amazone
21:00 Marcus
23:00 FutureShock Dex 'n FX
02:00 Lucien Foort
04:30 Remy

Brasilia
21:00 Marcel Woods
22:30 Don Diablo
00:00 Mauro Picotto
02:00 Fergie
03:40 Luna
05:20 Pavo

Stadion do Maracana
21:00 AJ Crypt
22:40 Joop
00:20 Cor Fijneman
02:00 John '00' Flemming
03:40 Johan Gielen
05:20 Jean

Jericoacoara
21:00 Rob Boskamp
23:00 D-Rashid feat Andrei Russo on percussion
01:00 Monte la Rue
03:00 Rasheed Benjamin
05:00 Cleon Macnack



אבל הבמה הכי חשובה :happy2:
apothese
21:00 jaimy
22:30 stanton warriors
00:15 benjamin bates
01:45 TIESTO:crazy:
03:30 sven vaht
לקינוח :nervous:
05:15 PAUL VAN DYK :eyes: :crazy: :tongue2 :tongue3


מעניין אותי אם יפתח ערוץ במירק :toocool:


הזנה נעימה
שלכם
אלי :tongue3
TTman
Holy !!!


אלוהים ישמורררר


למה אני לא הולנדי, למההההההה
Hell_Copter
הסטאדיון דו מראקאנה סטייג' נראית הרבה יותר מבטיחה לפי דעתי
למרות שיש בזאת שציינת את טייסטו ופי וי די...

סך הכל לא התלהבתי מהליין אפ יותר מדי
YuVaL
איזה סט'ייג הם הולכים לשדר!?
KrazyDJs
רשום שלא יודעים עדיין מה משדרים
ושכמו תמיד
ID&T
ידפקו תשידור עם הרבה דיבורים באמצע של השדרנים
וסטים קצרים..


לא חסרים שמות לדעתי שם..

מת לשמוע את
Junior Jack and Kid Crטme

אבל בטח הם לא ישדרו הזונות...
sputnik_IL
הכינו הכינו

עוד מעט מתחילה החגיגה אמיתית:stongue:



http://il.ets-global.org:8000
ngl
quote:
Originally posted by sputnik_IL
הכינו הכינו

עוד מעט מתחילה החגיגה אמיתית:stongue:



http://il.ets-global.org:8000


תודה תודה ..
:gsmile:
sputnik_IL
חבר'ה

כנסו כנסו לחדר שלנו במירק



/server EFNET

->
/join #I-N-N-E-R-C-I-T-Y


הכנסו בהמונכם


אלי:tongue3
TTman
כנסו כנסו

זה חינם
:D
flashgo
quote:
Originally posted by TTman
כנסו כנסו

זה חינם
:D


אני לא מצליח להיכנס!

זה רושם לי:

Unable to resolve server

:nervous:

TTman
quote:
Originally posted by flashgo
אני לא מצליח להיכנס!

זה רושם לי:

Unable to resolve server

:nervous:


/irc.inter.net.il
Hell_Copter
תהנו לשמוע את זה
אני ילך להתקלח ולישון למה צריך כבר לקום עוד 4 וחצי שעות....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement