|
Tonight Live: INNERCITY 2003 Broadcast (12-20-2003)
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
כן כן היום יש את המסיבה הענקית ביותר בהולנד
I-N-N-E-R-C-I-T-Y 2-0-0-3
| quote: | Originally posted by Freezel
Tonight Live: Innercity 2003 RAI Amsterdam!
On the 20th of December is the largest indoorparty in the world: Innercity! 42.500 will be there. This years theme is Brasil. For line-up and timetable check this link: http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1649.
Times there are CET.
What will be broadcasted is unknown, but we know ID$T that they things up during live broadcasts. Expect lots of talking and short sets like last year. Hopefully ID$T will replay sets later this month and in January. They did that last year as well.
Please don't post crap about the streams. It's a large event that is getting broadcast, so lots of people tune in. Streams will buffer then. Just be glad it's getting broadcast around the internet.
Here's the info you all need to tune in:
Streams:
ETS Global 160 kbps USA Main Stream
ETS Global 160 kbps USA East Primary Stream
ETS Global 160 kbps USA West Primary Stream
ETS Global 160 kbps UK Stream
ETS Global 160 kbps Australia Stream
ETS Global 160 kbps Israel Stream
Schedule
The broadcast on ETS starts at 18:00 till 05:00 (GMT) or 13:00 - 00:00 (Eastern)
18:00 - 20:00 GMT / 13:00 - 15:00 Eastern: Johan Gielen - Lift Off ID&T Radio
20:00 - 05:00 GMT / 15:00 - 00:00 Eastern: Innercity 2003 LIVE from RAI Amsterdam
Enjoy the broadcast, I will be enjoying Innercity at RAI Amsterdam :p :) |
ולוח השידורים (השעון הוא זמן אמסטרדם)
| quote: | Originally posted by Madjer
I'm there too, for the 1st time :crazy: :crazy: :crazy:
http://innercity.id-t.com/innercity2003/
Sao Paulo
21:00 Bart Skils
23:00 Agoria
01:00 Cristian Varela
03:00 Dave Clarke
05:00 Takkyu Ishino
Copa Cabana
21:00 Brian S
23:00 Ricky Rivaro
01:00 Junior Jack and Kid Crטme
03:00 Felix da Housecat
05:00 Erick E
Amazone
21:00 Marcus
23:00 FutureShock Dex 'n FX
02:00 Lucien Foort
04:30 Remy
Brasilia
21:00 Marcel Woods
22:30 Don Diablo
00:00 Mauro Picotto
02:00 Fergie
03:40 Luna
05:20 Pavo
Stadion do Maracana
21:00 AJ Crypt
22:40 Joop
00:20 Cor Fijneman
02:00 John '00' Flemming
03:40 Johan Gielen
05:20 Jean
Jericoacoara
21:00 Rob Boskamp
23:00 D-Rashid feat Andrei Russo on percussion
01:00 Monte la Rue
03:00 Rasheed Benjamin
05:00 Cleon Macnack |
אבל הבמה הכי חשובה :happy2:
apothese
21:00 jaimy
22:30 stanton warriors
00:15 benjamin bates
01:45 TIESTO:crazy:
03:30 sven vaht
לקינוח :nervous:
05:15 PAUL VAN DYK :eyes: :crazy: :tongue2 :tongue3
מעניין אותי אם יפתח ערוץ במירק :toocool:
הזנה נעימה
שלכם
אלי :tongue3 |
|
|
| TTman |
Holy !!!
אלוהים ישמורררר
למה אני לא הולנדי, למההההההה |
|
|
| Hell_Copter |
הסטאדיון דו מראקאנה סטייג' נראית הרבה יותר מבטיחה לפי דעתי
למרות שיש בזאת שציינת את טייסטו ופי וי די...
סך הכל לא התלהבתי מהליין אפ יותר מדי |
|
|
| YuVaL |
| איזה סט'ייג הם הולכים לשדר!? |
|
|
| KrazyDJs |
רשום שלא יודעים עדיין מה משדרים
ושכמו תמיד
ID&T
ידפקו תשידור עם הרבה דיבורים באמצע של השדרנים
וסטים קצרים..
לא חסרים שמות לדעתי שם..
מת לשמוע את
Junior Jack and Kid Crטme
אבל בטח הם לא ישדרו הזונות... |
|
|
| ngl |
תודה תודה ..
:gsmile: |
|
|
| sputnik_IL |
חבר'ה
כנסו כנסו לחדר שלנו במירק
/server EFNET
->
/join #I-N-N-E-R-C-I-T-Y
הכנסו בהמונכם
אלי:tongue3 |
|
|
| TTman |
כנסו כנסו
זה חינם
:D |
|
|
| flashgo |
| quote: | Originally posted by TTman
כנסו כנסו
זה חינם
:D |
אני לא מצליח להיכנס!
זה רושם לי:
Unable to resolve server
:nervous: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by flashgo
אני לא מצליח להיכנס!
זה רושם לי:
Unable to resolve server
:nervous: |
/irc.inter.net.il |
|
|
| Hell_Copter |
תהנו לשמוע את זה
אני ילך להתקלח ולישון למה צריך כבר לקום עוד 4 וחצי שעות.... |
|
|
|
|