|
happy birthday djcresto!!
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
Ik had wel gedacht dat iemand eraan zou denken, maja...
Cresto, nogmaals proficiat met je verjaardag, he! ;) |
|
|
| Eagle` |
| ik wist nerges van :( , anyhow ne gelukkige verjaardag gertjeeeeeuh :toothless |
|
|
| Gladius |
| yup, happy birthday vu den badmintonner! |
|
|
| Nabistai |
| Ne goeie :happy2: |
|
|
| pooley |
Ne gelukkige
23 !
(wast niet vergeten ! )
Allé kmoet u nog ne cola, da worden er 2 dan ! |
|
|
| Tiger777 |
| ne ongeloofelijk plezante |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| happy birthday tiesto! :clown: |
|
|
| Miss Z |
een hele gelukkige verjaardag cresto... eerlijk gezegd was ik het vergeten...
kschaam mij! mahja kwens je nog een hele gelukkige verjaardag! :D |
|
|
| djcresto |
mercikes anja en al de rest ook natuurlijk (ook zehra :p).
Moet ik mij nu vereerd voelen dat daar een thread aan gewijd wordt? in ieder geval hebt ge mij aan het blozen gekregen :o |
|
|
| Tiger777 |
.
:eek:
AL DE REST? is da al? ;) |
|
|
|
|