return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Syncope - Sizillia (original mix) lofi ver.
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
מה המצב אנשים? ;)

(EternalMusic) אז ככה, זה קטע שלי ושל אנטוניו
עבדנו עליו דיי הרבה זמן בסביבות החודש בערך, ואנחנו דיי מרוצים מהתוצאות...
סגנון מלודיק אפליפטינג
יהיה נחמד לשמוע תגובות
;)

סורי על האיכות סאונד, אבל אנחנו באמת מקווים להגיע עם זה לאנשהו...
:D

Syncope - Sizillia (original mix) lofi
Rising
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
סורי על האיכות סאונד, אבל אנחנו באמת מקווים להגיע עם זה לאנשהו...
:D


בהחלט אפשר להגיע רחוק עם הקטע הזה..
very promising..
-CosmicFire-
אהבתי אהבתי
אבל אחי אם אתם באמת רוצים להתפרסם מזה תעיפו את זה מהאינטרנט ותשימו פרומו כי הטראק הזה מבחינת חברות תקליטים כבר פסול
DJ-Kreing^^
kמה פתאום אחי... אם לא שמת לב אז זאת גירסא של 96
ואין שום דבר פסול בלפרסם קטע באייכות סאונד נמוכה שכזאת

תודה על השמיעה חברה... !
:rolleyes:
arik
ממש יפה אחי
מיקצועי!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
kמה פתאום אחי... אם לא שמת לב אז זאת גירסא של 96
ואין שום דבר פסול בלפרסם קטע באייכות סאונד נמוכה שכזאת

תודה על השמיעה חברה... !
:rolleyes:


סבבה אם אתה אומר אתה בטוח מבין יותר ממני
EternalMusic
תודה אנשים
תחזיקו לנו אצבעות :)
skelz
נשמע טוב חברה!!
אהבתי!
אני מאמין שרוברט יאהב את זה כי הקצב הוא פחות או יותר הסגנון שלו
יאללה תתחילו לזרז עניינים

:)

ד"א
במה השתמשתם ליצירה?
DJ-Kreing^^
אנחנו עובדים עם פרוטי4, והרבה פלאגאינים שונים ומשונים
:D

תודה על פידבאק :)
Shahar
כל הכבוד חבר'ה! יפה

Flotser
אחי כמו שכבר אמרתי לך אז עוד לפני שסיימתם את זה, זה פשוט חבל על הזמן
ועכשיו אני חוזר ואומר שזה פשוט חבל על הזמן וזה עשוי מעולה ואיכותי
מאוד לטעמי!
שיהיה לכם המון בהצלחה, אני יודע שהשקעת הרבה!
EternalMusic
Thanks for the lovely comments :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement