|
Syncope - Sizillia (original mix) lofi ver.
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
מה המצב אנשים? ;)
(EternalMusic) אז ככה, זה קטע שלי ושל אנטוניו
עבדנו עליו דיי הרבה זמן בסביבות החודש בערך, ואנחנו דיי מרוצים מהתוצאות...
סגנון מלודיק אפליפטינג
יהיה נחמד לשמוע תגובות
;)
סורי על האיכות סאונד, אבל אנחנו באמת מקווים להגיע עם זה לאנשהו...
:D
Syncope - Sizillia (original mix) lofi |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
סורי על האיכות סאונד, אבל אנחנו באמת מקווים להגיע עם זה לאנשהו...
:D
|
בהחלט אפשר להגיע רחוק עם הקטע הזה..
very promising.. |
|
|
| -CosmicFire- |
אהבתי אהבתי
אבל אחי אם אתם באמת רוצים להתפרסם מזה תעיפו את זה מהאינטרנט ותשימו פרומו כי הטראק הזה מבחינת חברות תקליטים כבר פסול |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
kמה פתאום אחי... אם לא שמת לב אז זאת גירסא של 96
ואין שום דבר פסול בלפרסם קטע באייכות סאונד נמוכה שכזאת
תודה על השמיעה חברה... !
:rolleyes: |
|
|
| arik |
ממש יפה אחי
מיקצועי!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
kמה פתאום אחי... אם לא שמת לב אז זאת גירסא של 96
ואין שום דבר פסול בלפרסם קטע באייכות סאונד נמוכה שכזאת
תודה על השמיעה חברה... !
:rolleyes: |
סבבה אם אתה אומר אתה בטוח מבין יותר ממני |
|
|
| EternalMusic |
תודה אנשים
תחזיקו לנו אצבעות :) |
|
|
| skelz |
נשמע טוב חברה!!
אהבתי!
אני מאמין שרוברט יאהב את זה כי הקצב הוא פחות או יותר הסגנון שלו
יאללה תתחילו לזרז עניינים
:)
ד"א
במה השתמשתם ליצירה? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אנחנו עובדים עם פרוטי4, והרבה פלאגאינים שונים ומשונים
:D
תודה על פידבאק :) |
|
|
| Shahar |
| כל הכבוד חבר'ה! יפה |
|
|
| Flotser |
אחי כמו שכבר אמרתי לך אז עוד לפני שסיימתם את זה, זה פשוט חבל על הזמן
ועכשיו אני חוזר ואומר שזה פשוט חבל על הזמן וזה עשוי מעולה ואיכותי
מאוד לטעמי!
שיהיה לכם המון בהצלחה, אני יודע שהשקעת הרבה! |
|
|
| EternalMusic |
| Thanks for the lovely comments :) |
|
|
|
|