return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Personal Studios of iLTA Artists
View this Thread in Original format
Biondo
עוד טרד להעביר את הזמן

כל מי שבא לו לשתף איך נראה החדר שלו אז אני מניח שפה זה המקום

:toothless

-CosmicFire-
איך הייתי רוצה לראות את ה2 פטיפונים האלה בחדר שלי
בידיוק לפני 5דקות מחקתי תמונות של החדר שלי חחח
HyPeRSoNiC
טחון......
nFaivel
:haha: :stongue:
Biondo
ארמין
Shahar
יש למישהו תמונה של הסטודיו של טייסטו?
HyPeRSoNiC


רוברט מיילס :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
coby
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
deluxe
והנה אולפני הצנוע ביותר...
להלן תמונה עם מספרים ואחריה הסבר לכל מספר



1
מארז
AMD Athlon XP 2400+
2.01 GHz
512 MB RAM
2 כוננים קשיחים ומהירים כל אחד 80 ג'יגה
Creamware Luna 2 (Soundcard)

2
WIN XP כמובן
אני עובד עם
Logic 5.3

3
YAMAHA MSP5

4
GEMINI BMP250 Mixer
שהחרמתי לנמרוד (dj2tall)
מאז שהוא התגייס

5
YAMAHA RM1X מודול

6
Evolution MK149 מקלדת שליטה

7
דאבל סידי של "וורק" שגם הוא מוחרם מנמרוד
:D

8
מיקרופון דינמי של חברת "שור" + סטנד ופופר.

9
אוזניות
Sony MDR-CD380

10
מרכזיית מידי
emagic MT4 (מה שנותן לי אפשרות לחבר יותר מסינטי אחד במידי)

מקווה שנהניתם...
:D :D :D :D
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by deluxe
והנה אולפני הצנוע ביותר...
להלן תמונה עם מספרים ואחריה הסבר לכל מספר



1
מארז
AMD Athlon XP 2400+
2.01 GHz
512 MB RAM
2 כוננים קשיחים ומהירים כל אחד 80 ג'יגה
Creamware Luna 2 (Soundcard)

2
WIN XP כמובן
אני עובד עם
Logic 5.3

3
YAMAHA MSP5

4
GEMINI BMP250 Mixer
שהחרמתי לנמרוד (dj2tall)
מאז שהוא התגייס

5
YAMAHA RM1X מודול

6
Evolution MK149 מקלדת שליטה

7
דאבל סידי של "וורק" שגם הוא מוחרם מנמרוד
:D

8
מיקרופון דינמי של חברת "שור" + סטנד ופופר.

9
אוזניות
Sony MDR-CD380

10
מרכזיית מידי
emagic MT4 (מה שנותן לי אפשרות לחבר יותר מסינטי אחד במידי)

מקווה שנהניתם...
:D :D :D :D


חמוד ביותר אחי, אבל במקומך הייתי מרחיק את הרמקולים לפחות מטר מהמחשב שלך, ישלי סיפור מאוד עצוב על זה, לפני שנתיים שהייתי עוד ילד רך חשבתי שיהיה "קול" לשים את הרמקולים על המארז....ואז אחרי יומיים התמגנט לי ההארד-דיסק ו-20 ג'גה של מוזיקה הלכו לעולמם...מוסר השכל: תרחיק את הרמקולים מה שיותר רחוק כי הם פולטים מלא אלקטרומגנטים או משזה לא יהיה שגורם להארד-דיסק שלך להיות עיסה

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by nFaivel
:haha: :stongue:


זה של ארמין נכון?!?!
חחח שראיתי את המקום הזה לפני שנה הוא היה נראה סופר שונה
חח היו רק 2מחשבים לא שלוש :D:D
ועוד כל מני דברים

Delux
אני יכול להחרים לך גם כמה דברים משם כשאתה מתגייס?
deluxe
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
חמוד ביותר אחי, אבל במקומך הייתי מרחיק את הרמקולים לפחות מטר מהמחשב שלך, ישלי סיפור מאוד עצוב על זה, לפני שנתיים שהייתי עוד ילד רך חשבתי שיהיה "קול" לשים את הרמקולים על המארז....ואז אחרי יומיים התמגנט לי ההארד-דיסק ו-20 ג'גה של מוזיקה הלכו לעולמם...מוסר השכל: תרחיק את הרמקולים מה שיותר רחוק כי הם פולטים מלא אלקטרומגנטים או משזה לא יהיה שגורם להארד-דיסק שלך להיות עיסה


אל תגזים
נכון זה עושה בעיות לפעמים
אבל לא צריך להיסחף
ברור שיש מלא דברים שכדאי לשפר בשביל תנאים אקוסטיים ושיט, אבל שמע... אני לא יודע אם שמת לב בתמונה מיקום המוניטורים הוא דיי מאורץ. אני לא יתחיל לפרק את כל השידה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement