return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Onboard Sound
View this Thread in Original format
Flippe
Hallo,

Dit heeft even niks met TA te maken, hoop toch dat jullie me kunnen helpen!

Ik heb een moeder board (MSI K7T Turbo 2) met onboard sound, en een geluidskaart ( SB Live!), nu wil ik dus ook die onboard sound aanzetten, om muziek te mixen, zodat de geluidskaart dus het geluid naar mijn speakers stuurt, en zodat mijn onboard sound het geluid naar mijn Headphone stuurt. ( ik gebruik Traktor )

maar het wil niet echt lukken, ik heb in de bis onboard sound en sound blastger enabled, maar het wil niet werken!

Wie kan mij helpen, alvast bedankt!
DjRV
wat voor OS draai je?
probeer de SB live in een ander PCI slot te installeren.

of haal eerst de SB live eruit,installeer de onboard sound card en daarna pas de SB Live.
Flippe
quote:
Originally posted by DjRV
wat voor OS draai je?


Ik draai Win XP Pro
Switch
kan een IRQ probleem zijn
New Wave
quote:
Originally posted by Flippe
Ik draai Win XP Pro


Echzeg, dit hadden wij precies hetzelfde.
Maar ik weet mijn god niet meer hoe me broer dat gefixt heeft :)
Dat soort dingen laat ik altijd aan andere over :p
Flippe
Ik heb mijn onboard sound nu werkende, alleen in traktor kan ik mijn onboard sound niet selecteren, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Flippe
Niemand?:rolleyes:
Supreme Theory
Ik heb een nieuwtje voor je.

Vanaf Traktor 2 heb je helemaal geen 2e geluidskaart nodig!!!

Wat je moet downloaden is Kx drivers voor je geluidskaart....

Kx drivers

Hiermee kan je, als je 5.1 hebt, je front (speakers) gebruiken voor master volume en je rear uitgang om je koptelefoon in te steken voor je monitor volume.

Hoe het precies allemaal werkt en wat de instellingen moeten zijn in je Kx scherm en in Traktor kan je ongetwijfeld terug vinden op het Traktor forum!!!

traktor forum


Good luck ;)
Flippe
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Ik heb een nieuwtje voor je.

Vanaf Traktor 2 heb je helemaal geen 2e geluidskaart nodig!!!

Wat je moet downloaden is Kx drivers voor je geluidskaart....

Kx drivers

Hiermee kan je, als je 5.1 hebt, je front (speakers) gebruiken voor master volume en je rear uitgang om je koptelefoon in te steken voor je monitor volume.

Hoe het precies allemaal werkt en wat de instellingen moeten zijn in je Kx scherm en in Traktor kan je ongetwijfeld terug vinden op het Traktor forum!!!

traktor forum


Good luck ;)


Thnx! Het is me nu gelukt!
Switch
heb je ook zo'n proggie voor een avance '97 onboard soundcard? :)

Supreme Theory
als deze sb 5.1 competable is moet dat ook werken!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement