return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
can some1 help me?
View this Thread in Original format
Biondo
אני מחפש לקנות כרטיס קול חיצוני
מקצועי ליצירת מוזיקה

השניים שאני מחפש הם:

Terratec DMX 6Fire 24bit/96khz

M-Audiopihile delta-44 or delta-66 24bit/96khz

אם משהו מכיר חנות או כל מקום אחר שמיבא כרטיסי קול אנלוגים מהסוג הזה אז בבקשה תעזרו לי.
YuVaL
מיוזיק שופ בתל אביב אחי

אני קניתי
audiophile משם

יש להם אתר

www.music-shop.co.il

edit:

זה קובי שחכתי שאני אצל יובל :)
Biondo
ואיך ההתרשמות אחי?

למה לא קנית טראטק?
ADiSH
איך באמת האודיופיל?
גם אני חושב ל'נות אותו..?
EternalMusic
תחכה עם הקניה.
קודם כל איך אתה בליצור ?
אתה מנוסה מספיק ? יש לך ידע מינימלי במוזיקה ?
לא הייתי ממהר לקנות כרטיס קול עמיד, לפני כל אלה
אתה תצטער אחרי זה
believe me.
בכל אופן
שני כרטיסי הקול האלה טובים
http://www.m-audio.com/products/m-audio/audiophile.php
אבל
audiophile
טוב יותר, וגם יקר יותר
EM.
deluxe
חבל לך על הכסף
תחסוך עוד קצת ותקנה
CreamWare Luna 2
ההבדל בינהם הוא כל כך גדול שאתה לא מבין בכלל...
Biondo
כן אחי אני מכיר את קרים וויב
אבל כל הקטע שאני לא רוצה לבזבז הון על כרטיס קול אנלוגי

אני רוצה משהו בסיסי בינתיים שיתן לי סאונד סבבה שאוכל ליצור נורמלי
ואחרי שאצבור נסיון וכסף אז כבר יבוא הדיגיטלי
coby
האוידיו פיל לא יקר מידי.. ומצויין למשו ביתי

אתה לא צריך לדאוג ל
latency
יותר..

והאיכות סבבה כאילו אתה לא צריך משו יותר מזה בשביל סטודיו ביתי..


נשמע מציין.. נשמע אודיופיל
deluxe
quote:
Originally posted by Biondo
כן אחי אני מכיר את קרים וויב
אבל כל הקטע שאני לא רוצה לבזבז הון על כרטיס קול אנלוגי

אני רוצה משהו בסיסי בינתיים שיתן לי סאונד סבבה שאוכל ליצור נורמלי
ואחרי שאצבור נסיון וכסף אז כבר יבוא הדיגיטלי


זה לא קשור לזה
כולה המחיר הוא עוד כמה מאות שקלים
ואתה מקבל כרטיס לכל החיים
כי הלונה הוא לא רק כרטיס קול הוא גם מכיל מעבדי
DSP
שזה מעבדים של סינטים חומרה מה שאומר שעם תוכנה מתאימה (שאותה אתה מקבל עם הכטיס) את יכול בעצם להוריד סינטי תוכנה שמנגן על מעבדי חומרה של הכרטיס קול! וזה לא תופס נפח עבודה לפנטיום שלך כי זה מעבדים על הכרטיס. מה גם שאתה יכול להרחיב אותו בהמשך לפולסר...
זה כרטיס מעולה ואני ממליץ לך לחסוך עוד 500 שקל ולקנות אותו
כי עדיף לעבור מהליכה לאוטו ישר בלי בדרך להחליף לאופניים
לך על הלונה לדעתי
אני לדמתי לעבוד איתו ממש טוב בשביל מתחילים (וזה מה שאנחנו...) אז אם יש לך שאלות דבר איתי
DjChook
נראה לי שבמקרה הזה האנלוגיה המתאימה היא

"למה לנהוג על הילוכים שאפשר ישר אוטומט"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement