|
can some1 help me?
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
אני מחפש לקנות כרטיס קול חיצוני
מקצועי ליצירת מוזיקה
השניים שאני מחפש הם:
Terratec DMX 6Fire 24bit/96khz
M-Audiopihile delta-44 or delta-66 24bit/96khz
אם משהו מכיר חנות או כל מקום אחר שמיבא כרטיסי קול אנלוגים מהסוג הזה אז בבקשה תעזרו לי. |
|
|
| YuVaL |
מיוזיק שופ בתל אביב אחי
אני קניתי
audiophile משם
יש להם אתר
www.music-shop.co.il
edit:
זה קובי שחכתי שאני אצל יובל :) |
|
|
| Biondo |
ואיך ההתרשמות אחי?
למה לא קנית טראטק? |
|
|
| ADiSH |
איך באמת האודיופיל?
גם אני חושב ל'נות אותו..? |
|
|
| EternalMusic |
תחכה עם הקניה.
קודם כל איך אתה בליצור ?
אתה מנוסה מספיק ? יש לך ידע מינימלי במוזיקה ?
לא הייתי ממהר לקנות כרטיס קול עמיד, לפני כל אלה
אתה תצטער אחרי זה
believe me.
בכל אופן
שני כרטיסי הקול האלה טובים
http://www.m-audio.com/products/m-audio/audiophile.php
אבל
audiophile
טוב יותר, וגם יקר יותר
EM. |
|
|
| deluxe |
חבל לך על הכסף
תחסוך עוד קצת ותקנה
CreamWare Luna 2
ההבדל בינהם הוא כל כך גדול שאתה לא מבין בכלל... |
|
|
| Biondo |
כן אחי אני מכיר את קרים וויב
אבל כל הקטע שאני לא רוצה לבזבז הון על כרטיס קול אנלוגי
אני רוצה משהו בסיסי בינתיים שיתן לי סאונד סבבה שאוכל ליצור נורמלי
ואחרי שאצבור נסיון וכסף אז כבר יבוא הדיגיטלי |
|
|
| coby |
האוידיו פיל לא יקר מידי.. ומצויין למשו ביתי
אתה לא צריך לדאוג ל
latency
יותר..
והאיכות סבבה כאילו אתה לא צריך משו יותר מזה בשביל סטודיו ביתי..
נשמע מציין.. נשמע אודיופיל |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Biondo
כן אחי אני מכיר את קרים וויב
אבל כל הקטע שאני לא רוצה לבזבז הון על כרטיס קול אנלוגי
אני רוצה משהו בסיסי בינתיים שיתן לי סאונד סבבה שאוכל ליצור נורמלי
ואחרי שאצבור נסיון וכסף אז כבר יבוא הדיגיטלי |
זה לא קשור לזה
כולה המחיר הוא עוד כמה מאות שקלים
ואתה מקבל כרטיס לכל החיים
כי הלונה הוא לא רק כרטיס קול הוא גם מכיל מעבדי
DSP
שזה מעבדים של סינטים חומרה מה שאומר שעם תוכנה מתאימה (שאותה אתה מקבל עם הכטיס) את יכול בעצם להוריד סינטי תוכנה שמנגן על מעבדי חומרה של הכרטיס קול! וזה לא תופס נפח עבודה לפנטיום שלך כי זה מעבדים על הכרטיס. מה גם שאתה יכול להרחיב אותו בהמשך לפולסר...
זה כרטיס מעולה ואני ממליץ לך לחסוך עוד 500 שקל ולקנות אותו
כי עדיף לעבור מהליכה לאוטו ישר בלי בדרך להחליף לאופניים
לך על הלונה לדעתי
אני לדמתי לעבוד איתו ממש טוב בשביל מתחילים (וזה מה שאנחנו...) אז אם יש לך שאלות דבר איתי |
|
|
| DjChook |
נראה לי שבמקרה הזה האנלוגיה המתאימה היא
"למה לנהוג על הילוכים שאפשר ישר אוטומט" |
|
|
|
|