return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Simphony Of Love @ Silvester 2004 @ Hangar 11
View this Thread in Original format
divx-master
אנשייים בפעם הראשונה זה קורה !!

הדום מביא לנו בפעםם הראשונה את הסימפוני אוב לאב לנוער !!!!

למי שלא יודע .. הסימפוני אוב לאב זה הרכב של כ..50 נגני הפילהרמונית באים עם כינור צ'לו נבל וכל הכלים שלהם .. ומנגנים.. אך לא סתם .. מנגנים בליווי DJ Vic

חח הסימפוני אוב לאב זה 50 נגני פילהרמונית שמנגנים "להיטי" אופרה בליווי טראנסים וביטים עצבניים של DJ Vic הרזידנט התותח של הדום !!! (או של האומן..?!)
לא משנה..

קיצר אנשים אני אוממר לכם !! מי שלא ראה את זה.. שלא יעיזזזזזזז לפספס !!!

אני אישית מחכככה לזה כבר מהסילבסטר הקודם שהסימפוני נתנו הופעה לגדולים !

כמו כן גם במצעד האהבה 2003.. נתנו הופעה קצרצרה של כחצי שעה..

קיצר באממממת אסווור לפספס את זה!!!
לפרטים :
http://layla.ynet.co.il/Sylvester/e...?event_id=29276

לכרטיסים, פרטים, יחצון, שאלות ומה שבא ..
פלאפון - 067729888
אייסי - 156508929

אלון מיטלמן.
תמונות:
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e7954fa6faa.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e8c55406f1f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e99558d8011.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74eab5608be5f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74eb456397212.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74ec656943c2d.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74ee057429412.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74f2658af33c3.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74f4b59818d67.jpg
skelz
שמעתי קטעים מזה
זה בהחלט אירוע איכותי!!
שווה את ה80-90 שקל :)

אגב אלון
רושמים Vic :)
divx-master
quote:
Originally posted by skelz
אגב אלון
רושמים Vic :)


צודק טעות שלי ..
warpedd_
אחי איזה גילאים זה??
divx-master
כמו שרשמתי.. זה נוער..

וזה ההפקה של הדום

הם ידועים בקהל לא הכי איכותי

כלומר.. ט' - יב..

ככה

אני שונא את המסיבות שלהם אבל אני לא יפספס את זה בחיים
Shahar
זה היה במצעד האהבה נו....
זה יפה
-CosmicFire-
מאיזה גיל מאיזה גיל??!?!
חחח בטוח לא 15
THE_BLUE_DRAGON
אלללההה אלו התמונות שלי חי חי חי...:haha:
(למרות שיש הרבה יותר יפות)
Black-Dragon
הסימפוני אוף לוב פשוט שווה ובכלל כשזה יהיה עם ראמין!!!
W00TTTTTTTTTTTTT
:haha: :crazy: :eyespop: :tongue2
TTman
פוללללל ערסונים קטנים ומגעילים

כמו נמלים הם יהיו שם

לא ללכת לשםםםם

Hell_Copter
אלון אני יבקש ממך פעם אחרונה...
אל תפתח ט'רדים על מסיבות...
בשביל יש את הסטיקי!!
וזה נוגע לכל אחד אחר פה...
ממש לא מעניין אותי שאתם רוצים לייחצן או לעשות משהו אחר... לא לפתוח ט'רדים חדשים על מסיבות אלא אם כן זה משהו ממש מפוצץ כמו ארמין או פרי... סימפוני אוף לוב עדיין לא ברמה הזאת...

*Closed*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement