|
Simphony Of Love @ Silvester 2004 @ Hangar 11
|
View this Thread in Original format
| skelz |
שמעתי קטעים מזה
זה בהחלט אירוע איכותי!!
שווה את ה80-90 שקל :)
אגב אלון
רושמים Vic :) |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by skelz
אגב אלון
רושמים Vic :) |
צודק טעות שלי .. |
|
|
| warpedd_ |
| אחי איזה גילאים זה?? |
|
|
| divx-master |
כמו שרשמתי.. זה נוער..
וזה ההפקה של הדום
הם ידועים בקהל לא הכי איכותי
כלומר.. ט' - יב..
ככה
אני שונא את המסיבות שלהם אבל אני לא יפספס את זה בחיים |
|
|
| Shahar |
זה היה במצעד האהבה נו....
זה יפה |
|
|
| -CosmicFire- |
מאיזה גיל מאיזה גיל??!?!
חחח בטוח לא 15 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אלללההה אלו התמונות שלי חי חי חי...:haha:
(למרות שיש הרבה יותר יפות) |
|
|
| Black-Dragon |
הסימפוני אוף לוב פשוט שווה ובכלל כשזה יהיה עם ראמין!!!
W00TTTTTTTTTTTTT
:haha: :crazy: :eyespop: :tongue2 |
|
|
| TTman |
פוללללל ערסונים קטנים ומגעילים
כמו נמלים הם יהיו שם
לא ללכת לשםםםם |
|
|
| Hell_Copter |
אלון אני יבקש ממך פעם אחרונה...
אל תפתח ט'רדים על מסיבות...
בשביל יש את הסטיקי!!
וזה נוגע לכל אחד אחר פה...
ממש לא מעניין אותי שאתם רוצים לייחצן או לעשות משהו אחר... לא לפתוח ט'רדים חדשים על מסיבות אלא אם כן זה משהו ממש מפוצץ כמו ארמין או פרי... סימפוני אוף לוב עדיין לא ברמה הזאת...
*Closed* |
|
|
|
|