|
Check dit nummer
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| je kunt geen files linken vanaf Myplay........ |
|
|
| BooMBooM |
| hmm niet eens heb je enig idee waar ik hem ff kan uploaden? |
|
|
| Blik |
| er zijn een paar mensen hier die het kunnen uploaden naar hun chello account en vanaf daar kunnen linken, maar ik weet niet wie dat zijn |
|
|
| BooMBooM |
| hmm das bale dan probeer ik het wel ff als ik terug kom van vakantie dan kijk ik wel of iemand hier hem ff voor me wil uploaden maar in ieder geval thnx |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Geef gewoon E-mail en password he!!! |
|
|
| raoel |
He BooMBooM
Heb je MSN
Dan kun je um doorsturen en zet ik um op mijn chello account.
[email protected] |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
als iemand anders laatst poste
|
Was dat niet M.Aster? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Was dat niet M.Aster? |
Ken um niet:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by raoel
Ken um niet:D:D:D |
Hijs onder die naam vooral bekend bij de meisjes d8 ik... |
|
|
| raoel |
wat een fantasie.
Niet te gleuven.
Volgens mij staat die M van M.Aster voor Mietje:D:D:D.
Zullen die vrouwen toch wel allemaal flinke dozen zijn.
*respect* |
|
|
| Henkie_henk |
whahahaa.. allemaal gein jongen :p je neemt t toch niet serieus (doen de meisjes al)
K vind op de een of andere manier Mietje Aster niet klinken ;) |
|
|
|
|