|
Året julskiva :)
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
Är precis som det låter...
VA_-_Trance_X-Mas-2CD-2003-MOD
Klassiska jullåtar illafall :)
CD1:
[01] Jan Wayne "Christmas Time" [04:04]
[02] DJ Sammy "Do they know it's Christmas" [03:59]
[03] Cyber Nation "Have yourself a Merry ..." [03:31]
[04] Micro X-Mas "Jingle Bells" [03:04]
[05] Frozen Snowman "Go tell it to the Mountain" [03:34]
[06] Crispy "DJ Santa" [03:31]
[07] X Bass "Es ist ein ros entsprungen" [03:13]
[08] Plasticmen "Rudolph The Red Nosed Reindeer" [03:15]
[09] Celtic Dreamer "Santa Claus is coming to Town" [03:59]
[10] DJ-O.Skoo "Schneefloeckchen 2003" [03:22]
[11] 2 Chains "Alle Jahre wieder" [03:49]
[12] Santa Baby "Ihr Kinderlein kommet" [03:03]
[13] Villa & Vince "Leise rieselt der Schnee" [03:15]
[14] Proj-Act M. "Mary's Boy Child 2003" [03:11]
[15] TTN ft DJ Tatana "Ave Maria" [03:58]
[16] Halle-Lujah "Gloria in Excelsis Deo" [03:12]
[17] X-Mas Noise "Adeste Fideles" [03:45]
[18] Roadsted Turkey "Wishes for Christmas" [03:22]
[19] Yule "Amazing Grace" [03:23]
CD2:
[01] Scooter "Dutch Christmas" [04:32]
[02] Charly & M.Theo "This Christmas" [03:35]
[03] Raving Snowman "Slammin' Christmas" [03:56]
[04] Masterboy "Wonderful Christmas Time" [03:26]
[05] Frosty Mc "Oh Tannenbaum" [03:20]
[06] Cyber X "My Love, Santa Claus" [03:46]
[07] Treysa "Burning Lamp" [03:28]
[08] C.R.U. "Little Drummer Boy" [03:53]
[09] DJ Navidad "Kling Gloeckchen Kling" [03:04]
[10] Angelvoice "Vom Himmel hoch da komm ich her"[03:58]
[11] Winterdrive "Lasst uns froh und munter sein" [03:07]
[12] Hiver & Hammer "Wonderful Christmas Time" [04:02]
[13] Merry-X Mas "Winter Wonderland" [02:59]
[14] Pathfinder "Himmelsstuermer" [03:41]
[15] DB-B.Mig "S-Claus" [04:01]
[16] Joga "White Christmas" [03:52]
[17] Three Kings "We wish you a Merry Christmas" [03:21]
[18] Idela's Dream "Oh du Froehliche" [03:35]
[19] Cinnamon "Silent Night" [04:05]
[20] Lazard "Little Star" [03:16
Väldigt bra skiva :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hmmm... inget jag skulle köpa iaf :)
Julosten ska vara på mackan inte i högtalarna... :toothless
 |
|
|
| nekholm |
Inte illa IMO :)
Har ni annars sett tråden där nån tycker att den borde heta Rave X-Mas istället, för där är Scooter, Charly & Theo, och DJ Sammy på den (happy hardcore), så därför tror han att resten av skivan ska vara likadan. Läs tråden här. |
|
|
| St_Andrew |
| ladda ner den igår elelr förgår eller när det var, mest skit imo men det e coolt med jullåtar som e trance =) |
|
|
| NooN |
Trance och trance? Det är ju DJ Sammy für faen :P
Julmusik = Just D :p |
|
|
| montana |
man har hört nåra av dom, dom som är tagna från den ökända sammlingen "cyber trance pres. x'mas trance"
det var så böst när e-vangelist bestämde att spela nåra låtar från den samlingen innan revox skulla spinna i torsdags. och när e-van satte på musiken så då stack typ 20 styckna.
och satt jag och lobbyade för att e-van skulle spela hiver & hammer låten (som är ganska ok, jävligt ostig men ok) |
|
|
| Kongo_kim |
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön:D
Alla tiders jullåt Tyskarna från Lund - Achtung Christmas :D |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön:D
|
Kul att nån annan också tycker om den :) |
|
|
| lonne |
| Ser minst sagt ut som en vidrig skiva ! Anyway , Happy x-mas :=) |
|
|
| staz |
.. visste inte att scooter var så stora.. många på deras forum
"scooter techno" lol :) |
|
|
|
|