|
No niin..
|
View this Thread in Original format
| Annele |
että HYVÄÄ JA ILOISTA JOULUA! teille kaikille FINTA:ielle :)
Toivoo
Annele |
|
|
| MekkaFIN |
| Hyvää joulua vaan! :p |
|
|
| nekholm |
| Hyvää joulua munkin puolesta ^_^ |
|
|
| QPS |
| Juu, hyvää joulua minunkin puolesta :) |
|
|
| Epic Star |
| Hyvää joulua ja hauskaa uuttavuotta! :D |
|
|
| Mr.Mystery |
Vähintäänkin hupaisaa joulua koko porukalle toivottaa mysteeripukki.
 |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Vähintäänkin hupaisaa joulua koko porukalle toivottaa mysteeripukki.
|
Haha!:stongue:
Rauhallista Joulua ja riehakasta Uutta Vuotta minunkin puolesta.  |
|
|
| skip |
| hyvää joulua koko TA väelle, olette sen ansainneet!:D |
|
|
| scr |
| jeps samat sanat eli erittäin hyvää joulua kaikille munki puolesta |
|
|
| skip |
hyvää joulua uudestaan koko TA väelle!

pistin mukaan hieman editoidun version kortista jonka tein tyttöystävälleni! :D
vähän alta tunnin päästä sitten kaikki katsomaan lumiukkoa kakkoselta! ehkä yksi maailman parhaista piirretyistä! 11.30 siis! |
|
|
| scr |
| ^erittäin hieno kuva :D |
|
|
| Torakka |
| Hyvät joulut vaan kaikille :) :) |
|
|
|
|