|
Parties
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Ik dacht eraan om een thread te maken voor parties aan te kondigen. Dan bedoel ik parties met trance dj's van nationale top of mannen die internationaal bekend zijn. Om zo te vermijden dat we iets zouden missen op trance gebied. Zo voorkomen we tevens spamming. |
|
|
| djcresto |
ik ga alvast van start
24/12
trance universe 6 (highstreet)
22u00-23U30: DJ Fire
23u30-1u00: Yves Deruyter
1u00-3u00: Cor Fijneman
3u00-6u00: DJ Marcky
26/12
Progrez (cherry moon)
oa dj fire, l-vee, yves deruyter
31/12
New Years eve
01u00-03u00: Marco V!!!
03u00-05u00: Yves Deruyter
05u00-end: DJ Marcky |
|
|
| Eagle` |
In cherrymoon komen een van dees weken ydr en L-vee dacht ik.
Met nieuwjaar is er in geraardsbergen party met marco V erges en nog erges anders ook met nieuwejaar cor fijneman.
edit:ja k cresto zegt het hier dus net ;)
edit: DJ fire is van het duo fire & ice niet ?? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by djcresto
31/12
New Years eve
01u00-03u00: Marco V!!!
03u00-05u00: Yves Deruyter
05u00-end: DJ Marcky |
Is dit ook in Cherrymoon? Want ik ben nog op zoek naar een leuke party met nieuwjaar, maar cherrymoon in nogal ver dacht ik :(
PS: YDR zit er precies elke keer goe bij :) |
|
|
| Eagle` |
| marco V en ydr is omgeving geraardsbergen |
|
|
| pooley |
owww kk
kwist da ni en nu zit ik vast op ons feest (jeugdhuis)
Iemand omgeving Brussel die tegen 12-1 daar ergens naartoe gaat? :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
pfrt kwil met nieuwjaar naar een leuk feesjeuuuuuuuuuuh :(
nu wordt het oude markt... zal ook wel fun zijn, maja nothing compares to trance ;/ |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
pfrt kwil met nieuwjaar naar een leuk feesjeuuuuuuuuuuh :(
nu wordt het oude markt... zal ook wel fun zijn, maja nothing compares to trance ;/ |
idd, ik zit ook al jaren te wachten op een goei trancefeestje op nieuwjaar. Niet dat ik nieuwjaar gewoonlijk uitbundig vier, maar voor trance maak ik dan wel een uitzondering =>. |
|
|
| pooley |
En der gaat 1 gedrocht van ons forum naar godskitchen :s
aargg !:)
En ja nieuwjaar voier ik uitbindug, tot het marginale toe.
Tis gewoon veel fun met iederee
men 2 romeo & Jueliette's sigaren liggen al klaar :)
yihaa :) viva Habana |
|
|
| tor8024 |
hier in brugge is alles megaduur! :rolleyes:
de goedkoopste manier om van oud naar nieuw te gaan hier, is gewoon op café.. maar dat doe ik ieder weekend, dus daar heb ik ook niks aan. :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by tor8024
hier in brugge is alles megaduur! :rolleyes:
de goedkoopste manier om van oud naar nieuw te gaan hier, is gewoon op café.. maar dat doe ik ieder weekend, dus daar heb ik ook niks aan. :rolleyes: |
mja ik zit ook ieder weekend op café, ma volgens mij wordt het toch café met oud en nief :p |
|
|
| djcresto |
volgend jaar doen we gewoon de beta new years privat party
zaalke huren uitgebreid dinertje met alle beta's, derna fuifke waar iedereen die een beke kan draaien en nie zat is zijn ding kan doen. En goeie muziek zal er zijn!
:D |
|
|
|
|