|
Darren Emmerson @ Off_Corso
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
ON presents
Silly Symphonies invites Everybody
zaterdag 14 februari 2004
23:00 - 05:00
Off_Corso
Rotterdam
Deurprijs: € 12,50
wel interessant voor sommigen, dacht ik zo.... |
|
|
| Raymond |
| w00000000t lijkt me duidelijk dat ik daar heen ga :D |
|
|
| DjRV |
| hoe is het anti-rook beleid daaro? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DjRV
hoe is het anti-rook beleid daaro? |
tot het 3e rook geintje blijft het leuk. daarna worden ze net zo voorspelbaar en flauw als de geintjes van andre van duin. maar goed blijf ze maar lekker maken hoor moppentopper!!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by basvh
tot het 3e rook geintje blijft het leuk. daarna worden ze net zo voorspelbaar en flauw als de geintjes van andre van duin. maar goed blijf ze maar lekker maken hoor moppentopper!!! |
ikke wel hoor,ik laat me niet stoppen door de anti rook nazi's :p |
|
|
| Three 'O Three |
| Hier ga ik zeker weten heen! :D Ook te lang niet in Off_Corso geweest :mad: |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat ik deze ook maar in de agenda zet. Op 4 Elements beviel Darren Emerson erg goed! |
|
|
| azior |
| toch maar gaan? ja! |
|
|
| Bouma-Bros |
| Klinkt goed. Wie draaien er nog meer naast Emerson? |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben hier niet bij, alhoewel Emmerson wel leuk is.
Februari wordt al te druk en duur voor mij. Niet alleen met feesten maar ook andere zaken.... |
|
|
| M_Peror |
| Jammer dat ik die dag niet kan, anders was 't wel leuk geweest denk ik. |
|
|
|
|