return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
julklappsrim
View this Thread in Original format
Vizay
jag vet inte, kanske bara e jag å min familj som rimmar till julklapparna men kul ere iaf :)

tänkte alla som rimmar kan ju posta rim här om ni har några finurliga rim eller om ni kanske behöver hjälp med ett rim :)

seså, posta på nu såhär dan före dan :)
mindshooter
You better start and ing dance
cause this is wicked massive ......

På en bränd kopia av magik 6 inslagen i silverpapper ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by mindshooter
På en bränd kopia av magik 6 inslagen i silverpapper ;)


"Tranceaddict does not support file sharing"

:D :p
Vizay
har själv dragit ihop ett mediumlångt rim till en bok åt far min..

boken är Samhällsbärarna av Leif G. W. Persson

"Okända människor, svindlande intriger!
Vad ska sen hända? Spänningen stiger!
Persson han vet men vill ingenting säga,
Om vem som var ond nog att mördaren leja.
Men som tur är så finns denna värld faktiskt ej,
Även om den kan likna vår,
Så greppa nu klappen och fördjupa dej,
Så märker du snart om dom mördaren får."

när jag väl börjar skriva rim å verser så blir dom så långa :p
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
har själv dragit ihop ett mediumlångt rim till en bok åt far min..

boken är Samhällsbärarna av Leif G. W. Persson

"Okända människor, svindlande intriger!
Vad ska sen hända? Spänningen stiger!
Persson han vet men vill ingenting säga,
Om vem som var ond nog att mördaren leja.
Men som tur är så finns denna värld faktiskt ej,
Även om den kan likna vår,
Så greppa nu klappen och fördjupa dej,
Så märker du snart om dom mördaren får."

när jag väl börjar skriva rim å verser så blir dom så långa :p


hahahahahahahaha..... du e ju hel grym på detta ju... hehe

suger på rim så skriver aldrig några
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
hahahahahahahaha..... du e ju hel grym på detta ju... hehe

suger på rim så skriver aldrig några


hehe, e inte så svårt när man väl kommer igång...råkade bli en följetång på tre rim/verser...blev hyfsat bra :)

postar dom lite senare ikväll :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement