|
hyvää joulua finta !
|
View this Thread in Original format
| thomas |
kuten topic sanoo, hyvää joulua teille kaikille :)
ja onnellista uutta vuotta.. |
|
|
| toaster |
No ton toisen threadin subject oli kyllä semmonen ettei siitä voinu tommosia mennä arvailemaan :)
Mut Hyvä Jaulu! :crazy: |
|
|
| trancegirl79 |
| Joka vuotta, syön rosoli, joulu kinkkua, piparkakkua, joulutorttua ja juon glöggi. Just like in Finland... vai? ja teidän? mitä te syötte jouluassa? |
|
|
|
|