return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
hyvää joulua finta !
View this Thread in Original format
thomas
kuten topic sanoo, hyvää joulua teille kaikille :)
ja onnellista uutta vuotta..
nekholm
Sitä samaa, mutta olisit voinut postata sitä tässä threadissä..
toaster
No ton toisen threadin subject oli kyllä semmonen ettei siitä voinu tommosia mennä arvailemaan :)

Mut Hyvä Jaulu! :crazy:
trancegirl79
Joka vuotta, syön rosoli, joulu kinkkua, piparkakkua, joulutorttua ja juon glöggi. Just like in Finland... vai? ja teidän? mitä te syötte jouluassa?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement