return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
full on טראקים של
View this Thread in Original format
Dman
אהלן חבר'ה
שאלתי באחד הת'רדים הקודמים מי מכיר את דיג' דאלי..אז אמרו לי שם שהיא מנגנת מוזיקת פו און..

אז מה זה בדיוק אומר אני לא יודע...אבל זה נשמע בן זונה!

אני מת להוריד שירים כאלו מהאינטרנט, מישהו מכיר שמות? המלצות חמות וכו'

תודה מראש, דימה.;)
HyPeRSoNiC
Full on
זה סוג של טראנס פסיכודלי....... וכן, זו מוסיקה בת זונה!!! מהירה, קצבית, ומקפיצה בצורה מטורפת!!!!!!!!!

אני אתן לך כמה שמות של יוצרים....... פשוט אין לי כוח עכשיו לתת טראקים.....
אבל כשיהיה לי כוח אני אתן לך רשימה גדולה וטובה :D:D:D:D:D:D:D

טוב אז ככה:

Astrix
Cosma
Alien Project
GMS
Psysex
Space Buddha

תוריד כמה של היוצרים האלה
אם תאהב - אני אתן לך עוד
Dman
GMS, Cosma, Astrix
אני מכיר ויש לי כמה..אבל זה לא מתקרב לדאלי...היא מביאה אותם כל כך חזק ומהיר..אני מת על זה
אולי בגלל הווליום המטורף..

טוב נו אני אחפש לפי השמות..תודה אחי:tongue3
HyPeRSoNiC
לא יודע, אני לא שמעתי על
DJ Dali

יש לך אולי סטים שלה ששוה לשמוע??
Dman
תראה את הת'רד הזה..
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=149646

אם היה לי טראקים שלה הייתי מאוד שמח..אבל אין לי...
Rising
full on אמרת?
תוריד תדיסק הזה

va_-_neo-robotics-2003-upe

01-intelabeam_-_in_time_out-upe
02-altom_vs_sirius_isness_-_time_to_become_conscious-upe
03-alternate_vision_-_a_different_perspective-upe
04-pixel_vs_sub_6_-_one_shot_(wrecked_machines_rmx)-upe
05-time_lock_-_alien_device-upe
06-vibra_-_groundbreaker-upe
07-joti_sidhu_vs_dj_edoardo_-_chaotic_biotic-upe
08-frequency_surfers_vs_xp_voodoo_-_white_wizard-upe
09-beat_hackers_-_hack_me_up-upe
10-tikal_-_aura-upe

:)
Flotser
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
הקטע
full-on
החביב ביותק עלי תקופה אחרונה הוא
06-space_buddha_-_dust_in_the_wind-upe
:p
Dman
ממ..תודה על ההצעה של הדיסק. השאלה היא מאיפה אני מוריד את זה?
ואני משתמש רק בקאזה...

אולי תתן לי את השם של הדיג'י או ההרכב ואני אחפש לבד..
תודה.
HyPeRSoNiC
אחי ההרכב שהוא הביא לך הוא
Space Buddha

נסה גם
Hallucinogen

וגם
Halldolium
Hell_Copter
דימה... בגלל שאתה חדש אני לא יעשה כלום עכשיו
אבל שתדע שאם אתה מדבר על משהו בט'רד אחד... אז אל תפתח ט'רד על אותו נושא...
בעיקר אם אתה מחפש סוג של טראקים
בשביל זה יש את הסטיקי של העזרה בטראקים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement