|
Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| Hierbij wens ik jullie ook fijne feestdagen! |
|
|
| Asperge |
| Ja gelukkige kerstdagen en een prettig nieuwjaar allemaal. :) |
|
|
| Joost008 |
| Fijne feestdagen allemaal!!! |
|
|
| ChooChoo |
| Hier ook mijn bijdrage:D:Fijne feestdagen mensen!:) |
|
|
| TranceFool |
| Bij deze wens ik ook iedereen fijne kerstdagen en ook alvast maar een gelukkig nieuwjaar :) |
|
|
| ryo |
| En van mij ook natuurlijk, dus prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! |
|
|
| Miss Z |
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan alle NL-TA's :D |
|
|
| Duke2003 |
| zelfde namens mij! |
|
|
| Remy D |
| HOHOHO vrolijke kerst allemaal en dat we in 2004 ook maar veel de kansloze RUKKER mogen uithangen!! :D:D:haha: :haha: |
|
|
| DJ_Massive |
voor iedereen fijne kerst dagen en gelukkig nieuwjaar, en voor iedereen die t wat minder makkelijk heeft met kerst.. sterkte
:) |
|
|
| blighty |
| Fijne kerstdagen mensen en een geweldig 2004 alvast!!! :) |
|
|
|
|