|
[ddB]Dj-Bellie Live Mixing @ http://radio2.ddb.fm:8008/listen.pls Tune in 4 Techno
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Tune in ppl.and listen to the sounds of Dj BeLLiE!! :D
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
sorry jongen, Techno is niet echt mijn stijl.........om eerlijk te zijn vind ik het niks aan.......maar Techno-fans.........
jullie moeten zeker luisteren....!!!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| Ik ben ingetuned.. eindelijk es wat anders dan dat gekanker steeds goed bellie.. ! :D |
|
|
| Bellie |
ok klaar.hoop dat degene die hebben geluisterd hem goed vonden...
ik zal hem morgen wel ergens uppen voor de geintereseerden..
hier is de tracklist alvast..
Dj BeLLiE - Live @ DDB Radio 26-07-01
Tracklisting
1.Thomas Krome - Shockabuku
2.Terminal M - Showdown
3.Mario Piu - Morpheus
4.Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)
5.Shared Work - Folie A Deux
6.Alter Ego - Betty Ford (Nighttrax Mix)
7.Marc Green - Die Nacht Ist Kalt (MG Remix)
8.Lars Klein - The Steroid Factor
9.Harry "Choo Choo" Romero - Beats Vol.1 (The Hornet Mix)
10.Chris Liebing - CLR 01 (Gaetano Parisio Mix)
11.Thomas Schumacher - The Advent Rework (Ben Long Remix 1)
12.Chris McCormack - The Button
13.Gaetano Parisio - Art 1/10 a
14.Alex K. Katz - Black Arrow
15.Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Remix)
16.Henrik B - Recollections (A2)
17.Gaetano Parisio - Art 5/10 a
18.Chris McCormack - There Are Better Ways
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
9.Harry "Choo Choo" Romero - Beats Vol.1 (The Hornet Mix)
GREETZ!! |
zie ik daar de huis-DJ van de Pacha van dit jaar ertussen staan......ik wist nieteens dat die gast ook eigen muziek maakte, dalijk maar es ff op Audiogalaxy kijken, of ik iets van hem kan vinden, hij had namelijk best wel goeie smaak van trance |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
zie ik daar de huis-DJ van de Pacha van dit jaar ertussen staan......ik wist nieteens dat die gast ook eigen muziek maakte, dalijk maar es ff op Audiogalaxy kijken, of ik iets van hem kan vinden, hij had namelijk best wel goeie smaak van trance |
Man je kent dat andere nr toch wel van hem..Beats Vol.2
met die gast die zegt:I just can't believe,all the things people say.Why must I deal with this ,every ing day....;)
GREETZ!! |
|
|
| Optimus Trance |
en wat zegt ie gast dan in Vol 1???:D:D:D
Zegt ie ook nog iets leuks daarin:D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
en wat zegt ie gast dan in Vol 1???:D:D:D
Zegt ie ook nog iets leuks daarin:D |
hihihi nee man...Vol.1 is gewoon een wreed beuknr :D
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
DDDDAAAAAAMN
Ik heb het gemist... zooi....
Ik heb nog steeds geen techno set van Bellie gehoord op ddb... |
|
|
| Bellie |
ja nastra ik had je gemist :)
maaruh ik heb hem gesaved en ik heb hem geupped ergens dus ik pleur de link straks wel hier neer.ik zit n.l. bij een vriend thuis dus kan nu niks doen.
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Man je kent dat andere nr toch wel van hem..Beats Vol.2
met die gast die zegt:I just can't believe,all the things people say.Why must I deal with this ,every ing day....;)
GREETZ!! |
hehe, dat nummer heeft die volgens mij gedraaid in de Pacha........die was best cool |
|
|
|
|