return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[ddB]Dj-Bellie Live Mixing @ http://radio2.ddb.fm:8008/listen.pls Tune in 4 Techno
View this Thread in Original format
Bellie
Tune in ppl.and listen to the sounds of Dj BeLLiE!! :D

GREETZ!!
Blik
sorry jongen, Techno is niet echt mijn stijl.........om eerlijk te zijn vind ik het niks aan.......maar Techno-fans.........

jullie moeten zeker luisteren....!!!!!!
Henkie_henk
Ik ben ingetuned.. eindelijk es wat anders dan dat gekanker steeds goed bellie.. ! :D
raoel
FF de link das makkelijker.

http://radio2.ddb.fm:8008/listen.pls

Op het moment is het nog DJrV.
Gaat ook lekker.
Bellie
ok klaar.hoop dat degene die hebben geluisterd hem goed vonden...
ik zal hem morgen wel ergens uppen voor de geintereseerden..
hier is de tracklist alvast..

Dj BeLLiE - Live @ DDB Radio 26-07-01

Tracklisting

1.Thomas Krome - Shockabuku
2.Terminal M - Showdown
3.Mario Piu - Morpheus
4.Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)
5.Shared Work - Folie A Deux
6.Alter Ego - Betty Ford (Nighttrax Mix)
7.Marc Green - Die Nacht Ist Kalt (MG Remix)
8.Lars Klein - The Steroid Factor
9.Harry "Choo Choo" Romero - Beats Vol.1 (The Hornet Mix)
10.Chris Liebing - CLR 01 (Gaetano Parisio Mix)
11.Thomas Schumacher - The Advent Rework (Ben Long Remix 1)
12.Chris McCormack - The Button
13.Gaetano Parisio - Art 1/10 a
14.Alex K. Katz - Black Arrow
15.Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Remix)
16.Henrik B - Recollections (A2)
17.Gaetano Parisio - Art 5/10 a
18.Chris McCormack - There Are Better Ways

GREETZ!!
Blik
quote:
Originally posted by Bellie



9.Harry "Choo Choo" Romero - Beats Vol.1 (The Hornet Mix)


GREETZ!!


zie ik daar de huis-DJ van de Pacha van dit jaar ertussen staan......ik wist nieteens dat die gast ook eigen muziek maakte, dalijk maar es ff op Audiogalaxy kijken, of ik iets van hem kan vinden, hij had namelijk best wel goeie smaak van trance
Bellie
quote:
Originally posted by Blik


zie ik daar de huis-DJ van de Pacha van dit jaar ertussen staan......ik wist nieteens dat die gast ook eigen muziek maakte, dalijk maar es ff op Audiogalaxy kijken, of ik iets van hem kan vinden, hij had namelijk best wel goeie smaak van trance


Man je kent dat andere nr toch wel van hem..Beats Vol.2
met die gast die zegt:I just can't believe,all the things people say.Why must I deal with this ,every ing day....;)

GREETZ!!
Optimus Trance
en wat zegt ie gast dan in Vol 1???:D:D:D
Zegt ie ook nog iets leuks daarin:D
Bellie
quote:
Originally posted by Optimus Trance
en wat zegt ie gast dan in Vol 1???:D:D:D
Zegt ie ook nog iets leuks daarin:D



hihihi nee man...Vol.1 is gewoon een wreed beuknr :D

GREETZ!!
Nastra Azzurro
DDDDAAAAAAMN

Ik heb het gemist... zooi....

Ik heb nog steeds geen techno set van Bellie gehoord op ddb...

Bellie
ja nastra ik had je gemist :)
maaruh ik heb hem gesaved en ik heb hem geupped ergens dus ik pleur de link straks wel hier neer.ik zit n.l. bij een vriend thuis dus kan nu niks doen.

GREETZ!!
Blik
quote:
Originally posted by Bellie


Man je kent dat andere nr toch wel van hem..Beats Vol.2
met die gast die zegt:I just can't believe,all the things people say.Why must I deal with this ,every ing day....;)

GREETZ!!


hehe, dat nummer heeft die volgens mij gedraaid in de Pacha........die was best cool
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement