|
2003\2004 !!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
עוד שנה כמעט וחלפה לה....
ובשיא המקריות...
יש לי 2003\2004 הודעות!!!!!!!!!
כבר נהייתי קצת וותיק וזקן
:stongue:
:wtf: :p :eyes: :D

2-0-0-0 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב אחי!!!!!!! :D:D:D:D |
|
|
| DjChook |
מזל טוב צפרדעי החביב
ד"א . אתה עדיין בקשר עם אופירר ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
מזל טוב צפרדעי החביב
ד"א . אתה עדיין בקשר עם אופירר ? |
קצת פה ושם.....
אבל כמעט ולא ....
:eek:
אבל טוב שהזכרת לי אני אתקשר אליו!! |
|
|
| DjChook |
| תמסור לו ד"ש ממני ;) |
|
|
| MaMaMiA |
| מזל טוב איש פסיכודאלי שכמוך!:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| אתה בדרך הנכונה אחוק... עלה והצלח :D |
|
|
|
|