|
vilken mixer rekommenderar ni?
|
View this Thread in Original format
| swe_Trancer |
...som ligger i 3000-4000 klassen?
PLZ |
|
|
| DJ_Laszlo |
| Behringer DJX-700 är väl den jag skulle lagt pengarna på, om jag inte hade mer pengar till förfogande. |
|
|
| Kongo_kim |
jag har en budget på 5000kr och vet inte precis vad jag vill ha.
likabra och fråga er "sk" experter ;) |
|
|
| swe_Trancer |
| nice, men saken är det att jag hörde från en annan kille att märken som behringer och numark inte håller länge:nervous: |
|
|
| RebeL9 |
Pioneer 600. Den enda mixen du behöver. Lite dyr men du kan hitta den billigt på second hand =)
Varken Numark eller Behringer kommer i närheten |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Pioneer 600. Den enda mixen du behöver. Lite dyr men du kan hitta den billigt på second hand =)
Varken Numark eller Behringer kommer i närheten |
kan ju också passa på att köpa en ny merca då:D
skåmtåsido, jag vill helst bara ha en 2 kanalers:p till o börja med |
|
|
| Kongo_kim |
| men vad säger ni boys. 5000kr |
|
|
| Vizay |
för 5000 skulle jag satsa på en vestax PCV-275 mixer...
3 kanaler, sjyst EQ, jävligt bra ljud i övrigt å sköna cue-möjligheter :)
helt klart värd stålarna |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Vizay
för 5000 skulle jag satsa på en vestax PCV-275 mixer...
| hihi.. arbets skada?
jag tror jag tjackar en multy box 3000 med en ultra spinner pro 2.5 med surround bios system för 12.700 :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Vizay
för 5000 skulle jag satsa på en vestax PCV-275 mixer...
3 kanaler, sjyst EQ, jävligt bra ljud i övrigt å sköna cue-möjligheter :)
helt klart värd stålarna |
letade upp den på google och den ser JÄVLIGT grym ut måste jag säga.
Var i krokarna säljer dom den |
|
|
| swe_Trancer |
| jo pvc-275 är helt klart en kandidat:) |
|
|
|
|