return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
תאחלו בהצלחה (pg. 2)
View this Thread in Original format
ronsh
אני מבין שלא תסלחו לו על בולי בחיים
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
אני מבין שלא תסלחו לו על בולי בחיים



חחחח...
חבל שהוא לא קורא את משאני רושם...

אולי אז הוא יחזוב לעצמו ויגיד וואלה כוס אמק מה עשיתי את זה
סתם עשיתי את זה כי שעמם לי ווואלה זה עזר קצת להתפרסם..
עכשיו זה הזמן לעשות את משאני יודע ולרכב על הפרסום שקבלתי מהדבר המצחיק הזה שיצרתי...


תגיד לו אחי הדבר הטוב היחיד בבולי זה שזה הביא לו קצת פרסום
עם הפרסום הזה יש שתי אפשרויות להתנהג
1 להיות הכפיל של קריסטל לייק ולהתחיל ליצור דברים זוועתיים שכאלה
2 לעשות את מהוא באמת אוהב כמו שאמרת פסיי ולהתחיל לטפח קהל בארץ

מיולתר לציין שאני ממליץ על אפשרות מספר 2!!!!!!
KrazyDJs
אתם חבורת מנייאקים
בולי זה טראק שולט :tongue3 :wtf:

ו
fly sababa
באמת קטע וב..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אתם חבורת מנייאקים
בולי זה טראק שולט


בגלל אנשים כמוך שחושבים שבולי זה טראק שולט מגבילים את הכניסה לאמנים נחשבים כמו ארמין ל23+ אפשר להאשים את נקסט ואפשר להאשים אנשים כמוך[
:D :D :D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בגלל אנשים כמוך שחושבים שבולי זה טראק שולט מגבילים את הכניסה לאמנים נחשבים כמו ארמין ל23+ אפשר להאשים את נקסט ואפשר להאשים אנשים כמוך[
:D :D :D


לך זדיין
:p

:tongue3
:happy2:

אל תאשים אותי...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לך זדיין
:p

:tongue3
:happy2:

אל תאשים אותי...


זה לא רק אתה...
אתה לא לבד...
לך יש עוד טעם נורמלי...
יש אנשים שעשויים עוד לחשוב שבולי זה טראק השנה שלהם...
ושרוני סופרסטאר זה שיר שהולך לקדם את המוזיקה הישראלית...
אלה האשמים האמיתיים- לצערנו הרב לחלק מהם יש עמדות מפתח בחברות תקליטים בולטות בארץ...וחלק מהם מקומבנים מספיק כדי לתקלט במועדונים"נחשבים" בארץ

באמת איזה מועדונים נחשבים יש לנו בארץ.????
אז זהו שבקושי יש לנו...
דום הוא בבין הבודדים והוא הבולט בשנה האחרונה אבל לא יותר מיום בשבוע
כנ"ל טי אל וי- שוב לא יותר מיום בשבוע

פורום- יש כוונות טובות אבל כוונות לא מספיקות
אומן 17 - לא אוהב בשיט את האמנים שהם מביאים ואת הסגנון שם אבל....אני מוכן להתחיל לשמוע את כל סוגי הגרוב טכנו ומה לא מאשר לבלות 3 דקות שלמות לצלילי הקול של רוני מוציאה מהפה שלה את המילים הכי אינפנטיליות שנכתבו אי פעם בתולדות המוזיקה לדורותיה

אההה ויש לי שאלה...

מה ההבדל בין ללכת ביום שבת לטי אל וי למסיבות של קילומבו לבין ללכת לכל חור מסריח באזור השרון שתמורת 50 שקל תקבלו שתיה חינם..??

תשובה.???

אנשים כבר מזמן לא הולכים בשביל המוזיקה
אין מספיק אנשים שמבינים בזה...
גברים יאהבו מוזיקה שחורה כדי לראות איזה "כוסית" מזיזה תתחת שלה

והכוסיות ושאר פשוטות העם שפתאום נדלקו על המוזיקה הזאת.???
וואלה אין לי הסבר לזה...
אני רק יכול להגיד שלפני 3-4 שנים היו כל שנה 10-15 שירים של ראפ שהייתי ממש אוהב...
לא הייתי מוריד בכמויות ראפ
אבל תמיד היו כאלה שממש אהבתי...
אני לא יכול לסמן כאלה בשנתיים האחרונות
ואני מצטער לכל אוהבי הסצינה הזו
המוזיקה השחורה לא התמסחרה בגלל שכולם שומעים אותה
כולם שומעים אותה בגלל שהיא התמסחרה

אני באמת לא פוסל דברים רק בגלל שהם מסחריים
אבל...
באמת...
איפה נאס הגדול ואלבום המופת שלו נאסטראדאמוס.?
קשה להאמין..
פעם סמפטתי תמוזיקה השחורה
היום אני מקיא כשאני חושב על מוזיקה כזאת...
ובתוך כל זה מילת כבוד אחת
אאוטקאסט שומרים על איכות גבוהה ובהחלט ראויים לשמיעה...
outkast - hey ya !!!!!!!!

לא יודע אם ילך במועדונים... זה פשוט יפה מדי
DjChook
תגיד לי.. הערב הזה אתה פורק את הלב פה אני רואה על כל הנושאים
איפה הטרד שבוא אתה יוצא מהארון ?

(סתם סתם אני לא באמת תוקף אותך)

אבל בראסמי אני חולק על דעתך

הסיבה היחידה היא ... שלך אכפת מהמוזיקה,
אבל אתה לא רואה את האנשים האחרים !

אתה מסתכל על ישראל, בוא נאמר שיש 30 אחוז שהולכים למסיבות
10 אחוז הולכים כי זה בנות
10 אחוז הולכים כי זה אירוע להשתכר בו
4 אחוז זה אנשים שנגררים פשוט אחרי האנשים האלה
ובתכלס אין אנשים כמעט שהולכים "לשמוע מוזיקה"

(אני לא מדבר על מסיבות שיש שם חם ואז מגיע באמת קהל מעריצים)

אז אין מה לעשות
בגלל זה בארץ כל דיסקוטק כמעט מכיל מספר רחבות שמדברות למספר אוכלוסיות
אתה יכול לאהוב את זה .. ואתה יכול לפתוח מועדון ולראות כמה תצליח אם אתה תילך בדרך של "המוזיקה שאני אוהב"
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
זה לא רק אתה...
אתה לא לבד...
לך יש עוד טעם נורמלי...



זה פשוט לא אני לפי כל הכתבה שלך..
תאמין לי שמה שאמרתי היה בצחוק...
ובינתיים אני מעדיף לשבת בבית או סתם להסתובב
ולא ללכת למועדונים,בגלל המוזיקה
ולרוב בגלל שבגיל שלי יש חרא אבל פשוט חרא אוכלוסיה ב"מועדונים"

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
יש אנשים שעשויים עוד לחשוב שבולי זה טראק השנה שלהם...
ושרוני סופרסטאר זה שיר שהולך לקדם את המוזיקה הישראלית...
אלה האשמים האמיתיים- לצערנו הרב לחלק מהם יש עמדות מפתח בחברות תקליטים בולטות בארץ...וחלק מהם מקומבנים מספיק כדי לתקלט במועדונים"נחשבים" בארץ

באמת איזה מועדונים נחשבים יש לנו בארץ.????
אז זהו שבקושי יש לנו...
דום הוא בבין הבודדים והוא הבולט בשנה האחרונה אבל לא יותר מיום בשבוע
כנ"ל טי אל וי- שוב לא יותר מיום בשבוע

פורום- יש כוונות טובות אבל כוונות לא מספיקות
אומן 17 - לא אוהב בשיט את האמנים שהם מביאים ואת הסגנון שם אבל....אני מוכן להתחיל לשמוע את כל סוגי הגרוב טכנו ומה לא מאשר לבלות 3 דקות שלמות לצלילי הקול של רוני מוציאה מהפה שלה את המילים הכי אינפנטיליות שנכתבו אי פעם בתולדות המוזיקה לדורותיה


צודק..אבל זאת הארץ המסריחה שלנו...
ואנחנו צריכים לחיות בה, אם נאהב את זה - או לא.


quote:
Originally posted by KosmiK-G8
פעם סמפטתי תמוזיקה השחורה
היום אני מקיא כשאני חושב על מוזיקה כזאת...
ובתוך כל זה מילת כבוד אחת
אאוטקאסט שומרים על איכות גבוהה ובהחלט ראויים לשמיעה...
outkast - hey ya !!!!!!!!

לא יודע אם ילך במועדונים... זה פשוט יפה מדי


לא ציטטתי הכל..
אבל מה רע במוזיקה שחורה ? שבנות רוקדות לה ?
לדעתי זו אחלה מוזיקה..
גם אם חורשים אותה ברדיו..
ובסדר, זה ממוסחר..
יש הרבה דברים טובים שעם הזמן הופכים להיות ממוסחרים

ד"א
באמת
hey ya
זה קטע נחמד
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
זה פשוט לא אני לפי כל הכתבה שלך..
תאמין לי שמה שאמרתי היה בצחוק...
ובינתיים אני מעדיף לשבת בבית או סתם להסתובב
ולא ללכת למועדונים,בגלל המוזיקה
ולרוב בגלל שבגיל שלי יש חרא אבל פשוט חרא אוכלוסיה ב"מועדונים"



צודק..אבל זאת הארץ המסריחה שלנו...
ואנחנו צריכים לחיות בה, אם נאהב את זה - או לא.




לא ציטטתי הכל..
אבל מה רע במוזיקה שחורה ? שבנות רוקדות לה ?
לדעתי זו אחלה מוזיקה..
גם אם חורשים אותה ברדיו..
ובסדר, זה ממוסחר..
יש הרבה דברים טובים שעם הזמן הופכים להיות ממוסחרים

ד"א
באמת
hey ya
זה קטע נחמד


אחי אין לי בעיה עם מוזיקה שחורה בעקרון...
אני פשוט חושב שאנחנו ארץ מוזרה...
קח לדוגמה את ארה"ב הארץ שאנחנו מעתיקים ממנה הכל

יש שם מועדוני רוק
מועדוני מוזיקה שחורה
מועדוני גאז
מועדוני מוזיקה אלקטרונית

ועוד המון...
אני לא יודע עד כמה שומעים שם במועדונים קלאב טראנס... אבל באמת שבתור אחד שמתחיל להתחבר גם ליותר פרוגרסיב וגם פיטר ראופר לפעמים יש לו דברים טובים
הקיצר אני נפתח ליותר סגנונות וזה תהליך שאני עובר
אבל נעזוב את זה לרגע

הרעיון הוא למה כל מועדון חדש מציג בדיוק את אותו רעיון עלוב שעשרות מועדונים בארץ כבר חורשים עליו
כמה רחבות כשברחבה המרכזית יש את משנקרא
שחורה,להיטים,דאנס,והאוס
נו באמת...
אני לא חושב שיש רע בזה שיהיו מועדונים שתהיה בהם רק מוזיקה שחורה...
דווקא הרוק מצליח לבדל את עצמו במועדונים אלטרנטיביים
זה משצריך לקרות לראפ

אבל כמו שזה נראה זה לא יקרה

אההה וחן
הדבר הכי מתסכל זה שאני כנראה יודע מה יקרה בהנחה שבאמת יהיה לי כסף לפתוח מועדון כזה עם מוזיקה שאני חושב שצריכה להיות במועדון

אבל זה לא חייב להיות ככה...
עם חשיבה עסקית נכונה לצד חשיבה מוזיקלית נכונה אפשר לשנות דברים - אני מסכים שזה מצריך חשיבה מרובה וצעדים זהירים מאוד בהתחלה
הבעיה היא אחרת... לי אין כסף לפתוח מועדון
ובדרך כלל לאנשים כמוני שאולי כן רוצים לשנות אין כסף לזה...
משכבר יש לו כסף בדרך כלל יכנס לסצינה כדי להגדיל את קופת מזומניו...
יש בודדים שנבדלים מכך..
שירזי
לובלין
והבעלים של נקסט לא יודע מה שמו
אבל זה מעט מדי במיוחד כשבדרך כלל שלושתם נופלים על אותו לילה בשבוע
..בנוסף לזה אם אתה לא הומו...זה קצת בעיה ללכת למסיבה של שירזי .
לכו תצאו למועדון בחמישי או שבת...
KrazyDJs
אני חייב לתקן אותך..
יש מועדוני ראפ בארץ..
לא הרבה, אבל יש..
הם יותר בסגנון ה"מחתרת" כאלו..
ת'יודע...
:rolleyes:

אפילו יכול להיות שאי אפשר לקרוא להם מועדון..

כל מקרה זה באמת מה שאמור להיות בארץ..
אבל זה לא :\
זה מעצבן שבמסיבה אתה צריך לשמוע גם ראפ, רק מוזיקה ישראלית, גם טארנס וגם עוד חרטא..

:wtf:


בנוגע למה שאמרת על הפתיחות בסגנונות
אני די מסכים איתך..
אני הייתי די מקובע עד לא מזמן..
ומשהו שלא שמעתי לפני זה, ומשהו שלא מצא חן בעיניי אחרי 2 שניות
ישר מחקתי...
כי זה פשוט לא עניין אותי, בעיקר שמעתי קלאב טראנס והרבה קטעים ממוסחרים

עכשיו אני יותר נפתח לגבי סגנונות חדשים..
אבל זה בעיקרון בגלל שעכשיו, טראנס וקלאב טראנס לרוב משעממים אותי
אפילו שיש הרבה מאוד קטעים שאני חולה עליהם והם מהסגנונות האלו..
אבל לא על זה מדברים :\


אוקצור...
כמו שאמרתי..
זאת המדינה שלנו
זה המצב שלנו בסצינה האלקטרונית של המסיבות והכל..
ואנחנו דפוקים במצב הזה..

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by coby
חחחחחחחחחחחחחחחחח



מצטרף לצחוקיה :):D:D:D:D:D:D
yahel222
ואלה אחי קוסמיק גייט אתה צודק אבל לא מדויקקק
אז ככה בקשר למועדונים
אין בארץ הרבה מקומות גדולים שהם ברמה
אלה שכן הם הדום, טיאלוי, האומן 17 ואולי גם הפורום שבו אף פעם לא הייתי אבל ממה ששמעתי

הקטע הוא שהיום לא צריך מקום גדול בשביל מסיבה טובה
להפך...המסיבות הטובות יותר הם במקומות קטנים
מסיבה לא צריכה להיות אינרסיטי או טראנס אנרג'י עם 20000 איש כדי להיות טובה....
עכשיו נתחיל...מזויקה שחורה
צודק. שמעתי לפני שבוע דיסק מלפני איזה 5 שנים
איזה שירים...סנופ דוג וד"ר דרה, פאף דדי בימיו הטובים, 2פאק שעד היום מצוין ובאמת היום השירים מאוסים (חוץ מאאוטקסט...) וכל אחד נהיה לי ראפר לא משנה אם הוא שחור לבן ספרדי קוריאני או ערבי...ובאמת נהיה מעפן
הקטע הוא שכולם יכולים להתחבר למוזיקה הזאת.
אם תשים מוזיקה מזרחית מלא שונאים את זה ולא יבואו
תשים טראנס...מלא שונאים ולא יבואו
מוזיקה מזרחית כולם מסתדרים עם זה פחות או יותר...מסכים??
בגלל זה מקומות כמו ציצ ביץ למשל מצליחים טוב כי יש שם מוזיקה שחורה וכולם יכולים להגיע ולהנות שם...
נמשיך למסיבות
כל הקילומבו ומסיבות שבשרון למיניהן הם רק רוצים שיבואו יותר אנשים
אז הם ישימו דאנס ולהיטים וראפ
לא ישימו טראנס כי רוב החיילים וקהל היעד שלהם לא מכיר תמוזיקה הזו אז מה יצא להם מזה
ובגלל זה הסצינה נראית ככה
עוד סיבה שבארץ במיוחד שמדברים על הסצינה של ת"א היא הכי מזויפת וכולם שם רק פוזה
כל המסיבות האלה כל אחד בא עם הפוזה שלו כיאלו הוא לא יודע מי
לא באים בכלל לרקוד ולהנות אלא לראות ולהיראות כזה...מבין
בקיצר הכי טוב מסיבות טראנס
בלי פוזה
טראנס
אנשים אמיתיים

זהו
סוף
שימו ג'ל בפוני ותהיו בקשר טלפוני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement