|
asot top 20 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| emmabiatch |
fallen' is geweldig!!!!
doet me denken aan armin solo in de asta!!! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
fallen' is geweldig!!!!
doet me denken aan armin solo in de asta!!! |
yessss reminds me of the solo and my Armin Angel ;) |
|
|
| franzelare |
ben ook net thuis en ben maar even aan het luisteren geslagen ;)
heb nu al zin in de 16de!!!! |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by franzelare
ben ook net thuis en ben maar even aan het luisteren geslagen ;)
heb nu al zin in de 16de!!!! |
En dan? :p |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by franzelare
ben ook net thuis en ben maar even aan het luisteren geslagen ;)
heb nu al zin in de 16de!!!! |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
de 16de gaat geweldig worden
**btw: ben helemaal "in a state of trance" momenteel** |
|
|
| Chicane |
| Totaal waardeloze ruk top20 zeg niet te filmen, 4,5 & 20 gaan nog wel maar de rest kan zo door naar TMF. Goed, het is de mening van 9999 andere mensen wat hier telde vanavond. |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Goed, het is de mening van 9999 andere mensen wat hier telde vanavond. |
1733 mensen ;) |
|
|
| Chicane |
| das wel aanzienlijk minder dan afgelopen jaren :conf: |
|
|
| Creamfields23 |
| Tering wat een gammel einde van de show. :whip: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Tering wat een gammel einde van de show. :whip: |
Zeer zeker...klere reclame :rolleyes:
En Chicane, vorig jaar waren het er 10 minder ofzo...werd net nog gezegd. |
|
|
| eieregooie |
| Ach, vorig jaar viel die lijst toch ook tegen? |
|
|
|
|