return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
ASOT Top 20 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
quote:
Originally posted by montana
i helvete med atrc & beatiful things, holden & thompson - nothing (93 returning mix) borde ha vunnit


WORD ^^
zamson
Bra att ATRC kom etta för jag då inte komma ihåg nån låt som det snackats mer om här på TA i år.
Connector
quote:
Originally posted by JayBee
[COLOR=red]JO men grejen med ATRC är att den var ju skit bra.. och det här är årets bästa låtar. visst man kanske har tröttnat på låten nu men under året har den varit grym, inte min nr1 heller men den var ju bra, top 20 i alla fall.
COLOR]


Tyckte den var tråkig första gången jag hörde den. Armin gjorde den lite roligare att lyssna på. Men smaken är som baken
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
JO men grejen med ATRC är att den var ju skit bra.. och det här är årets bästa låtar. visst man kanske har tröttnat på låten nu men under året har den varit grym, inte min nr1 heller men den var ju bra, top 20 i alla fall.


quote:
Originally posted by zamson
Bra att ATRC kom etta för jag då inte komma ihåg nån låt som det snackats mer om här på TA i år.


Word el negros ;)
jofawe
rätt ok lista...
det är ju ungefär de låtar som spelats mest i år :)
mjz
quote:
Originally posted by Kongo_kim
nej det var Delerium - After All (Svenson & Gielen remix)


definitivt en av dom bästa låtarna i år iaf... inte så mycket att säga om top5 egentligen, alla låtarna är ju väldigt bra... iofs skulle dom sista 5 lika gärna kunna vart top5, men men... överlag bra lista iaf... :)
Glorie
3:an och 6:an gillar jag mkt skarpt... känns skönt att jag lyckades få med Agnelli samt Envio som jag röstade på, på topplistan :D känns lite jobbigt att inte veta om jag har hört 19 eller ej... :nervous: jag brukar ha grym koll på vilka låtar ja har hört, bara genom att se titeln men nu e jag smått osäker :disbelief
Vizay
för det första...att mental theme hamnade bland dom sista på top 20 e för mig ett stort mysterium, folk verkar ha missat den totalt trots att det e en av dom mest episka låtarna som gjorts i år...

sen att push through blev spöad av segisar som ATRC, beautiful things å traffic e ju också irriterande...ere verkligen så illa att folk inte bryr sig om energin i låtar längre utan enbart vill ha massa smörig pop-trance?
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
för det första...att mental theme hamnade bland dom sista på top 20 e för mig ett stort mysterium, folk verkar ha missat den totalt trots att det e en av dom mest episka låtarna som gjorts i år...

sen att push through blev spöad av segisar som ATRC, beautiful things å traffic e ju också irriterande...ere verkligen så illa att folk inte bryr sig om energin i låtar längre utan enbart vill ha massa smörig pop-trance?


antagligen. ju mer smörvocals desto mer poppis brukar låtarna bli.
staz
2000 som röstade bara... patetiskt lite imo.. djmag var 60000 typ, och det var otroligt lite också.. med tanke på att det på festivaler osv kommer så många.. tänk om iaf hälften av alla festbesökare skulle vara aktiva röstare.

JayBee
quote:
Originally posted by Vizay
för det första...att mental theme hamnade bland dom sista på top 20 e för mig ett stort mysterium, folk verkar ha missat den totalt trots att det e en av dom mest episka låtarna som gjorts i år...

sen att push through blev spöad av segisar som ATRC, beautiful things å traffic e ju också irriterande...ere verkligen så illa att folk inte bryr sig om energin i låtar längre utan enbart vill ha massa smörig pop-trance?
jag skulle ju lika gärna kunna säga det samma om din meningslösa dunka musik som verkar ha brottom någonstans.. fast nu råkar det vara så att jag tycker om både och. men altså det handlar ju inte om att det är smörigt med vocals eller något sånt utan snarare känslan man får när man hör låten, den väcker en känsla. det är ju bara smak! se det såhär istället att du, peter har en mer unik smak än andra :) den är lite mer speciel :D (men för guds skull acceptera andras smak!!)


;)
Vizay
quote:
Originally posted by JayBee
jag skulle ju lika gärna kunna säga det samma om din meningslösa dunka musik som verkar ha brottom någonstans.. fast nu råkar det vara så att jag tycker om både och. men altså det handlar ju inte om att det är smörigt med vocals eller något sånt utan snarare känslan man får när man hör låten, den väcker en känsla. det är ju bara smak! se det såhär istället att du, peter har en mer unik smak än andra :) den är lite mer speciel :D (men för guds skull acceptera andras smak!!)


;)


asså de e ju klart jag respekterar andras smak, de finns inte dålig musik bara annorlunda smak som jag alltid brukar säga :)

men för lite mer än ett år sen så hade ace's delight å push through hamnat i top, men nu ligger dom å harvar i dom nedre regionerna...gillar helt enkelt inte utvecklingen som har blivit även fast jag inte riktigt fick fram det i min förra post ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement