|
Israeli Trance-Addict Producers /DJ's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by infected
שמי ישראל ביצ'ר עובד ביחד עם שותף בשם רומן וינשטיין
עובדים תחת ההרכב
immoral monkeys
אנחנו עובדים עם:
לוג'יק
מיקסר - LTD S6
מוניטורים- EVENT R5
מקלדת - EVOLUTION MK149
כרגע אני אומן של רוברט, לא הוחתמתי עדין...
אבל קטעים רבים נישלחו לליבלים, עכשיו מחכים לתשובה. :happy2:
עבדנו על רמיקסים ל-
informers, e-sound & pm
וקטע אחד שלנו נוגן בתוכנית של רוברט ביום שישי ונוגן מספר פעמים
במסיבות חג האחרונות.
זה הכל כרגע...:stongue: |
Sup.. המאפיה של רוברט יאא |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by coby
Sup.. המאפיה של רוברט יאא |
כשאני חושב על זה ...
איזה שם בעסה זה רוברט...
נגיד כשהוא היה ילד....
רוברט????????????
זה לא ישראלי כזה
"מה רוברט הכל טוב"
"תגיד היית יום שישי אצל רוברט"
זה לא מסתדר לי...
שלא לדבר על
ya ron mar teen ass |
|
|
| DjChook |
קראו לו בטח
רובי
רוב
רוברטו
רוברטרסטוס (יווני) |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ya ron mar teen ass |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
חחחההההה!!!!!!!!!
LOL!!!!!!!!!
קרעת אותי
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| coby |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק |
|
|
| Black-Dragon |
Hey everyone..i'm Eli Lavi A.K.A BLACK DRAGON, and i'm 20 yrs old soon (20.2). i'm in love with ARMIN!!!! :) LoL.
i'm playing the Epic Style..it rulez!
i'm having a monthly show on ETS-GLOBAL RADIO under the title ISRAEL'S TRANCE ADDICTION, its a 3 hours show which goes like this: 1.5 hrs my set & 1.5 GUEST set. among the guests you could see those DJS: Phil Lazard (Germany), Choopie (Israel), Lady Dragon (Israel), Stephan (NL) and more..
Enjoy... :)
 |
|
|
| Black-Dragon |
| זהו אין עוד אנשים? :) איפה כולם.. |
|
|
| YuVaL |
טוב
אני יובל
עוד שבועיים בן 16... מגדרה
גונב לקובי את כל הטראקים ומחתים אותם בלייבלים
אני כרגע בלי ציוד
אבל מקווה מאוד שאבא יקנה סופסוף במומולדת
אני הולך לפי השם יובלוס הלבנוס
סתם, אין לי עוד שם
וזהו.... |
|
|
| DjChook |
| I'm Chook.... (Chen Harel)... The producer & remixer of the hit BISLI |
|
|
| Vortex_SA |
hi, Sagy amir from israel... mazkeret-batia (batia's souvenier :) )... producing\DJing by this names if u see them :)
Xetro (melodic trance, tech trance)
Big S. (Hip-hop remixes and house prod. mostly, house\hiphop...)
Omri & sagy project (not yet to be released, israeli rock with a friend of mine :) )
and not yet djing in public :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
Im Roman C been producing for over a year using fruity loops.
I make all kinds of ganres depands on my mood :)
משהו לא קשור...
שגיא היית אולי אמור לצאת לטיול שנתי באיזור עין גדי ומדבר יהודה השבוע?
התבטל בגלל השביתה
אני יודע שהיו אמורים להגיע לכאן ממזכרת בתיה וכמה בתי ספר כבר יש שם?
:D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
Im Roman C been producing for over a year using fruity loops.
I make all kinds of ganres depands on my mood :)
משהו לא קשור...
שגיא היית אולי אמור לצאת לטיול שנתי באיזור עין גדי ומדבר יהודה השבוע?
התבטל בגלל השביתה
אני יודע שהיו אמורים להגיע לכאן ממזכרת בתיה וכמה בתי ספר כבר יש שם?
:D |
לא אחי לא היינו אמורים לצאת בכל מקרה אני שכבה יב', ואנחנו מחזור א' בבית הספר שלנו אז אם אתה שומע על משהו כזה תגיד :) בטח זה שכבה יותר נמוכה או משו... אגב פרוטי רשמה לי לא לשכוח להקיא היום אחרי המסיבה בערב :) |
|
|
|
|