return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Israeli Trance-Addict Producers /DJ's (pg. 2)
View this Thread in Original format
coby
quote:
Originally posted by infected
שמי ישראל ביצ'ר עובד ביחד עם שותף בשם רומן וינשטיין
עובדים תחת ההרכב
immoral monkeys

אנחנו עובדים עם:

לוג'יק
מיקסר - LTD S6
מוניטורים- EVENT R5
מקלדת - EVOLUTION MK149

כרגע אני אומן של רוברט, לא הוחתמתי עדין...
אבל קטעים רבים נישלחו לליבלים, עכשיו מחכים לתשובה. :happy2:

עבדנו על רמיקסים ל-
informers, e-sound & pm

וקטע אחד שלנו נוגן בתוכנית של רוברט ביום שישי ונוגן מספר פעמים
במסיבות חג האחרונות.

זה הכל כרגע...:stongue:


Sup.. המאפיה של רוברט יאא
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by coby
Sup.. המאפיה של רוברט יאא


כשאני חושב על זה ...
איזה שם בעסה זה רוברט...
נגיד כשהוא היה ילד....
רוברט????????????

זה לא ישראלי כזה

"מה רוברט הכל טוב"

"תגיד היית יום שישי אצל רוברט"

זה לא מסתדר לי...

שלא לדבר על
ya ron mar teen ass
DjChook
קראו לו בטח
רובי
רוב
רוברטו
רוברטרסטוס (יווני)
deluxe
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ya ron mar teen ass

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
חחחההההה!!!!!!!!!
LOL!!!!!!!!!
קרעת אותי
:haha: :haha: :haha: :haha:
coby
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חזק
Black-Dragon
Hey everyone..i'm Eli Lavi A.K.A BLACK DRAGON, and i'm 20 yrs old soon (20.2). i'm in love with ARMIN!!!! :) LoL.
i'm playing the Epic Style..it rulez!
i'm having a monthly show on ETS-GLOBAL RADIO under the title ISRAEL'S TRANCE ADDICTION, its a 3 hours show which goes like this: 1.5 hrs my set & 1.5 GUEST set. among the guests you could see those DJS: Phil Lazard (Germany), Choopie (Israel), Lady Dragon (Israel), Stephan (NL) and more..
Enjoy... :)

Black-Dragon
זהו אין עוד אנשים? :) איפה כולם..
YuVaL
טוב
אני יובל
עוד שבועיים בן 16... מגדרה
גונב לקובי את כל הטראקים ומחתים אותם בלייבלים
אני כרגע בלי ציוד
אבל מקווה מאוד שאבא יקנה סופסוף במומולדת
אני הולך לפי השם יובלוס הלבנוס
סתם, אין לי עוד שם

וזהו....
DjChook
I'm Chook.... (Chen Harel)... The producer & remixer of the hit BISLI
Vortex_SA
hi, Sagy amir from israel... mazkeret-batia (batia's souvenier :) )... producing\DJing by this names if u see them :)
Xetro (melodic trance, tech trance)
Big S. (Hip-hop remixes and house prod. mostly, house\hiphop...)
Omri & sagy project (not yet to be released, israeli rock with a friend of mine :) )

and not yet djing in public :)

DJ-Kreing^^
Im Roman C been producing for over a year using fruity loops.
I make all kinds of ganres depands on my mood :)

משהו לא קשור...
שגיא היית אולי אמור לצאת לטיול שנתי באיזור עין גדי ומדבר יהודה השבוע?
התבטל בגלל השביתה
אני יודע שהיו אמורים להגיע לכאן ממזכרת בתיה וכמה בתי ספר כבר יש שם?
:D
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
Im Roman C been producing for over a year using fruity loops.
I make all kinds of ganres depands on my mood :)

משהו לא קשור...
שגיא היית אולי אמור לצאת לטיול שנתי באיזור עין גדי ומדבר יהודה השבוע?
התבטל בגלל השביתה
אני יודע שהיו אמורים להגיע לכאן ממזכרת בתיה וכמה בתי ספר כבר יש שם?
:D


לא אחי לא היינו אמורים לצאת בכל מקרה אני שכבה יב', ואנחנו מחזור א' בבית הספר שלנו אז אם אתה שומע על משהו כזה תגיד :) בטח זה שכבה יותר נמוכה או משו... אגב פרוטי רשמה לי לא לשכוח להקיא היום אחרי המסיבה בערב :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement