return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Sister Bliss (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by ahp2002
wil je een echt goede DJ zien?

DJ PORTIA SURREAL (ja ze draait echt)

www.portiasurreal.com

tissues bij de hand houden :p

Dit spreekt mij nou totaal niet aan
ahp2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Dit spreekt mij nou totaal niet aan

de muziek offe..:o
eieregooie
t ging toch over het "zien" van DJ's? :p
Ries'79
[QUOTE
DJ PORTIA SURREAL (ja ze draait echt)
[/QUOTE]

Waar draait ze op?
ahp2002
quote:

Waar draait ze op?

zolang je niet goed quote blijft het een geheimpje :clown: :tongue2
Raymond
Worden vrouwelijke dj's nu geboekt om hun looks of hun draaikunsten ?!! Want volgens mij kunnen ze op Sister Bliss :eyes: na geen van allen twee plaatjes aan elkaar mixen!!! Commercie ten top....
Ries'79
quote:
Originally posted by Raymond
Want volgens mij kunnen ze op Sister Bliss :eyes: na geen van allen twee plaatjes aan elkaar mixen!!! Commercie ten top....

Volgens mij vergeet jij miss djax en mistress barbara! Deze twee dames kunnen zeker te weten draaien! Plaatjes wel te verstaan!
TranceFool
Als we toch bezig zijn.....
Mar Y Sol.....jumjum :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ries'79
Volgens mij vergeet jij miss djax en mistress barbara! Deze twee dames kunnen zeker te weten draaien! Plaatjes wel te verstaan!

Je vergeet Astrid, Miss Ladida.
Ries'79
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je vergeet Astrid, Miss Ladida.

Ben niet echt kapot van de sound die astrid ten gehore brengt! Haar uiterlijk wel.Miss monica daar en tegen weer niet! :D

Raymond
Om even duidelijkheid te scheppen ik doelde op die snollen waar dit topic over gaat, waarvan alleen Sister Bliss fatsoenlijk kan draaien en tevens mooi is om naar te kijken :D
ahp2002
quote:
Originally posted by Raymond
Om even duidelijkheid te scheppen ik doelde op die snollen waar dit topic over gaat, waarvan alleen Sister Bliss fatsoenlijk kan draaien en tevens mooi is om naar te kijken :D

snollen? Portia Surreal is gewoon een hele intelligente dame die topless draait :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement