|
Grattis dioxys
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Grattis i efterskott mannen! Jag suger på att håla reda på födelsedagar, glömde farsans, morsans och brorsans.
Grattis hur som hellst :) nu kan du hänga med på alla feta fester ;) (nästan) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan GRATTIS MANNEN... dags att ta sig till Sthlm lite oftare så du kan gå på lite bra fester !!! |
|
|
| Dioxys |
tackar tackar! :) hehe, nu när man är i sthlm för en gångs skull också så får man inte tid till annat än 16års festen på gallerian :) well well, man blir ju inte yngre med åren! tack än en gång! :)
obs. det här meddelandet betyder INTE att ni ska sluta skriva grattis nu... plz, keep up the good work! :rolleyes: :cool: |
|
|
| ScuL |
| grattis en gång till :D |
|
|
| dj_hysterix |
| fortsätter säga grattis då :p |
|
|
|
|