|
גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב...
קודם כל נרגיע תאווירה
כרגיל נקסט הם התותחים שמביאים אותם מששוב אומר
23+
התאריך בסביבות סוף פברואר תחילת מרץ...
תאריך עוד לא סגור... אבל ההגעה שלהם כנראה סגורה..
דברתי עם מישהו בנקסט שאישר לי את זה...
מי שיכול ללכת שילך!!!
אני כבר יהיה בן 21...
ככל שהזמן מתקדם...הסכויים שלי לחוות את אחת מהחוויות הייחודיות שמספקים לנו החברה של נקסט השנה הזאת רק גודל
מעניין איך יציגו אותם..
את פרי הציגו כ-6 בעולם לפי די גיי מאג ואת ארמין כמספר 3
לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...
תתכוננו חברים...
דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים |
|
|
| nFaivel |
הם פשוט תותחים!:eyespop:
סעמק עד שאני יהיה בן 23 כל הדיגאים הטובים כבר יהיו בבית אבות:( |
|
|
| ADiSH |
מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..
:tongue2 |
|
|
| ronsh |
וכמו תמיד אנחנו הצעירים אכלנו אותה...
אוף..הייתי משלם הרבה כדי להיות במסיבה הזאת
מה עוד שאני מתגייס במרץ..
וזאת יכולה להיות מסיבת גיוס מושלמת
:sadgreen: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ADiSH
מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..
:tongue2 |
ראסמי השארתי לדייב הודעה בפי אם לפני ארבע חודשים והוא החזיר הודעה שהוא ישמח להגיע לישראל יחד עם גוש בהנחה שיפנו אליהם...
אז החלטתי שאני אפילו אם אני לא יוכל להכנס יבקש מנקסט להביא את גבריאל ודרזדן לארץ..
זה יזניק את המניות של החברה האלה בארץ לדעתי שזה הישג לא פחות חשוב...
הבעיה היא שכבר הקדימו אותי בנקסט...
אני מתקשר ועושה להם
רציתי לבקש ממכם שתביאו לארץ צמד אמנים שנמצא בעליה מתמדת וצובר מעריצים רבים בארץ...גבריאל ודרזדן..
ההוא שדברתי ישר עושה לי ..
אהה מוטורסייקל
אמרתי לו כן אבל יש הרבה מעבר..
והוא אמר שכבר סגרו איתם על משהו
ואמרתי לו מתי
אז הוא עושה לי מתישהו באיזור פברואר מרץ
הקיצר אמרתי לו שאני מחכה כבר ליום שאני גם יוכל להתחיל להנות מהמסיבות שלהם כי רק בפברואר אני יהיה בן 21
אז הוא אמר שכשיגיע היום הזה שאני יהיה בן 21 יש על מה לדבר...
אני בכל אופן עדיין רוצה לנסות להכנס לארמין.... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...
|
שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע
כך שעמחה בעניינים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע
כך שעמחה בעניינים |
וואלה טוב לדעת...
אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה... |
|
|
| ronsh |
לדעתי אם כולנו נגרום להרבה אנשים לפנות לנקסט על ידי שליחת מייל+להתקשר אליהם
ונבקש מהם לעשות הפקה נוספת לחוגרים לדעתי לא תהיה שום בעיה....
וכולנו יודעים שעדיף חוגרים מנוער... |
|
|
| KrazyDJs |
תהנו :)
G&D
שולטים..
הלוואי עלי להיות שם.. |
|
|
| TTman |
:eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
Damn !!!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וואלה טוב לדעת...
אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה... |
אתה צודק אחי גם אני מאוד מפחד ונקווה שמה שאני חושב לא יקרה
ולגבי יכולת התיקלוט כפי מיטב ידעתי הם ממש תותחים הם עוברים המון דיג'אים!!!!!
ואם תוכל להיכנס סחטן עלייך.... |
|
|
| Spitz |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים |
אחי הם סוסים
הם זכו מקום ראשון עם מוטורסייקל בסט של ארמין ביום חמישי ב
a state of trance
01 Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
^^ G&D Mix
אבל מבאס שאני לא יוכל להיכנס אני בן 17 בקושי
מקווה אולי ישנו את זה |
|
|
|
|