|
אולי תוכלו לכוון אותי קצת לגבי כרטיס קול...
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
?ש: למה אתה צריך כרטיס קול אח שלו
ת: אחרי הפגישה עם אורן (הייפרסוניק) בסנטר נהיה לי חשק שוב להתאמן ולעשות מיקסים עם תוכנה בבית, מכל התוכנות שהיכרתי רק טראקטור 1 הייתה באמת לטעמי ותמכה בשני כרטיסי קול (שיש לי), אבל עיצבן אותי שמראים את ה
waveform
וניסיתי את טרקור 2, גם אפשר להסתיר שמה את זה וגם אני ממש התלהבתי מהתוכנה הזאתי בכלל, וכמובן גם לדעת הרוב היא הכי טובה כרגע - ולכן החלטתי שזאת הבחירה שלי, הבעיה רק שאינה תומכת בכמה כרטיסי קול, אלא דורשת כרטיס
multichannel
?איפה אנחנו נכנסים לתמונה אח שלו
אולי בשיא המקריות מישו פה מבין בכרטיסי קול כאלה ויוכל להמליץ לי על משהו ולכוון אותי לחברות\חנויות מסויימות
?ולמה פתחת על טרד חדש אח שלו, לא מספיק יש פה בלאגן
המוד האהוב שלנו בצבא
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
וכנראה לא תגיבו פה גם ככה והטרד יעלם עד שהוא יחזור
:p |
|
|
| ADiSH |
אני רוצה להידחף..:p
אני כנראה קונה בקרוב את ה
Audiophile
מישהו משתמש בו?
ומישהו יודע אם יש יותר זול?:rolleyes: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
גם אני מתכנן לקנות את הכרטיס קול הזה אבל ממה שהבנתי עד עכשיו הוא אמור לעלות הרבה פחות מ 1200 שח
:rolleyes: |
|
|
| coby |
קנו אודיופיל אני משתמש בו
הכי טוף |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
גם אני מתכנן לקנות את הכרטיס קול הזה אבל ממה שהבנתי עד עכשיו הוא אמור לעלות הרבה פחות מ 1200 שח
:rolleyes: |
אתה בטוח?
כי אני מצאתי רק את חלילית..
גם באתר של
m-audio
יש רק את חלילית..
ואני לא רוצה להרגיש אדיוט אחר כך:rolleyes: |
|
|
| skelz |
המטרה שלו היא לא יצירה.. אלא מיקסינג
המממ
ואללה אני לא יודע על מה להמליץ לך..
אתה צריך כרטיס שהוא תומך בסראונד..
זה דבר ראשון
אחרי זה אתה תוכל להשתמש במולטיצ'אנל במקום הסראונד
כל כרטיס אחר שהוא 5.1 יהיה סבבה
אבל לפני זה תבדוק מה תומך
תבדוק בתוכנה.. אני מאמין שיש רשימת כרטיסים :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בדקתי עכשיו קצת ובאתרים אמריקאיים זה 200 דולר
אז בעצם זה יוצא מחיר סביר פחות או יותר בהתחשב במיסים וכל הקקה הרגיל שיש בארץ...
:rolleyes: |
|
|
| ADiSH |
כן..
רציתי להזמין מוניטורים..
ובדקתי ויש 63 אחוז (!) מס!!!
:whip: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by skelz
המטרה שלו היא לא יצירה.. אלא מיקסינג
המממ
ואללה אני לא יודע על מה להמליץ לך..
אתה צריך כרטיס שהוא תומך בסראונד..
זה דבר ראשון
אחרי זה אתה תוכל להשתמש במולטיצ'אנל במקום הסראונד
כל כרטיס אחר שהוא 5.1 יהיה סבבה
אבל לפני זה תבדוק מה תומך
תבדוק בתוכנה.. אני מאמין שיש רשימת כרטיסים :) |
וואלה תודה,
ותאמת שעכשיו שאתה אומר את זה אין לי בכלל מושג
:)
ועשיתי אתמול איזה חיפוש ולא מצאתי רשימה של כרטיסי קול מתאימים לטרקור.....
אז אתה אומר סורראונד 5.1
נגיד כרטיס שכתוב
4-channel
זה לא טוב?
| quote: | Originally posted by ADiSH
כן..
רציתי להזמין מוניטורים..
ובדקתי ויש 63 אחוז (!) מס!!!
:whip: |
באמת ??
מה זה הקטע הדפוק הזה??? |
|
|
| Flotser |
.........
אם זה מעניין מישהו בכלל,
החלטתי פשוט לקנות את ה
sb live!
5.1
הרגיל...
200
שקל שווה?
או אולי משהו אחר?
כל מה שאני רוצה זה שיהיה לו כמה ערוצים שאני אעשה מיקסים באלגנים
:crazy: :crazy:
אבל אולי יש משהו חשוב שכדאי להשקיע בו בכל זאת? |
|
|
| ADiSH |
creative
הם לא הכי מקצועים.. אבל אני ממש לא יודע מה צריך בשביל תקלוט
:p :toocool: |
|
|
|
|