return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אולי תוכלו לכוון אותי קצת לגבי כרטיס קול...
View this Thread in Original format
Flotser
?ש: למה אתה צריך כרטיס קול אח שלו
ת: אחרי הפגישה עם אורן (הייפרסוניק) בסנטר נהיה לי חשק שוב להתאמן ולעשות מיקסים עם תוכנה בבית, מכל התוכנות שהיכרתי רק טראקטור 1 הייתה באמת לטעמי ותמכה בשני כרטיסי קול (שיש לי), אבל עיצבן אותי שמראים את ה
waveform
וניסיתי את טרקור 2, גם אפשר להסתיר שמה את זה וגם אני ממש התלהבתי מהתוכנה הזאתי בכלל, וכמובן גם לדעת הרוב היא הכי טובה כרגע - ולכן החלטתי שזאת הבחירה שלי, הבעיה רק שאינה תומכת בכמה כרטיסי קול, אלא דורשת כרטיס
multichannel

?איפה אנחנו נכנסים לתמונה אח שלו
אולי בשיא המקריות מישו פה מבין בכרטיסי קול כאלה ויוכל להמליץ לי על משהו ולכוון אותי לחברות\חנויות מסויימות

?ולמה פתחת על טרד חדש אח שלו, לא מספיק יש פה בלאגן
המוד האהוב שלנו בצבא
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
וכנראה לא תגיבו פה גם ככה והטרד יעלם עד שהוא יחזור
:p
ADiSH
אני רוצה להידחף..:p
אני כנראה קונה בקרוב את ה
Audiophile
מישהו משתמש בו?
ומישהו יודע אם יש יותר זול?:rolleyes:
DjChook
אין לי מושג
DJ-Kreing^^
גם אני מתכנן לקנות את הכרטיס קול הזה אבל ממה שהבנתי עד עכשיו הוא אמור לעלות הרבה פחות מ 1200 שח
:rolleyes:
coby
קנו אודיופיל אני משתמש בו

הכי טוף
ADiSH
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
גם אני מתכנן לקנות את הכרטיס קול הזה אבל ממה שהבנתי עד עכשיו הוא אמור לעלות הרבה פחות מ 1200 שח
:rolleyes:

אתה בטוח?
כי אני מצאתי רק את חלילית..
גם באתר של
m-audio
יש רק את חלילית..
ואני לא רוצה להרגיש אדיוט אחר כך:rolleyes:
skelz
המטרה שלו היא לא יצירה.. אלא מיקסינג

המממ
ואללה אני לא יודע על מה להמליץ לך..
אתה צריך כרטיס שהוא תומך בסראונד..
זה דבר ראשון
אחרי זה אתה תוכל להשתמש במולטיצ'אנל במקום הסראונד

כל כרטיס אחר שהוא 5.1 יהיה סבבה
אבל לפני זה תבדוק מה תומך
תבדוק בתוכנה.. אני מאמין שיש רשימת כרטיסים :)
DJ-Kreing^^
בדקתי עכשיו קצת ובאתרים אמריקאיים זה 200 דולר
אז בעצם זה יוצא מחיר סביר פחות או יותר בהתחשב במיסים וכל הקקה הרגיל שיש בארץ...
:rolleyes:
ADiSH
כן..
רציתי להזמין מוניטורים..
ובדקתי ויש 63 אחוז (!) מס!!!
:whip:
Flotser
quote:
Originally posted by skelz
המטרה שלו היא לא יצירה.. אלא מיקסינג

המממ
ואללה אני לא יודע על מה להמליץ לך..
אתה צריך כרטיס שהוא תומך בסראונד..
זה דבר ראשון
אחרי זה אתה תוכל להשתמש במולטיצ'אנל במקום הסראונד

כל כרטיס אחר שהוא 5.1 יהיה סבבה
אבל לפני זה תבדוק מה תומך
תבדוק בתוכנה.. אני מאמין שיש רשימת כרטיסים :)


וואלה תודה,
ותאמת שעכשיו שאתה אומר את זה אין לי בכלל מושג
:)

ועשיתי אתמול איזה חיפוש ולא מצאתי רשימה של כרטיסי קול מתאימים לטרקור.....
אז אתה אומר סורראונד 5.1
נגיד כרטיס שכתוב
4-channel
זה לא טוב?


quote:
Originally posted by ADiSH
כן..
רציתי להזמין מוניטורים..
ובדקתי ויש 63 אחוז (!) מס!!!
:whip:


באמת ??
מה זה הקטע הדפוק הזה???

Flotser
.........
אם זה מעניין מישהו בכלל,
החלטתי פשוט לקנות את ה
sb live!
5.1
הרגיל...

200
שקל שווה?

או אולי משהו אחר?
כל מה שאני רוצה זה שיהיה לו כמה ערוצים שאני אעשה מיקסים באלגנים
:crazy: :crazy:
אבל אולי יש משהו חשוב שכדאי להשקיע בו בכל זאת?
ADiSH
creative
הם לא הכי מקצועים.. אבל אני ממש לא יודע מה צריך בשביל תקלוט
:p :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement