return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Tiesto x-mas 2003 intervju
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Har idag fått tag i en intervju med Tiesto som är ca. 36 minuter lång... Det är tydligen nån jul-intervju av nåt slag...

Klippet finns i tre olika storlekar, 516Mb, 80Mb & 40Mb

Iaf så tänkte jag att ni är säkert flera som vill se den så jag har gjort ett konto på min FTP

adress: tranz.mine.nu
login: tiesto
passw: interview
port: 7171

Eller testa använda denna direkt länk till FTPn
ftp://tiesto:[email protected]:7171

Har själv inte sett den än men ladda gärna hem och prata om det hela om det behövs :)
Se det som en lite försenad julklapp eller nåt :)

FTP är igång från ca. 08:00 till 00:00 varje dag

Ni som har mitt sweta konto kan även plocka den via det...
montana
såg intervjun igår, den var ok, det enda jag störde mig på var den där jävla tavlan bakom tiesto, den är så ful plsu så stör man sig på att den är så dåligt encodad, man kan se massa interlacingfel ibland
dbl
quote:
Originally posted by montana
såg intervjun igår, den var ok, det enda jag störde mig på var den där jävla tavlan bakom tiesto, den är så ful plsu så stör man sig på att den är så dåligt encodad, man kan se massa interlacingfel ibland

hehe.. kollade lite igår bara o störde mig också på ena tavlan i bakgrunden... hehe

gillar inte intervjuer med tiesto egentligen... gillar inte sättet han pratar på... hehe :p
ScuL
tankar ner nu.. ska kommentera senare
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement