|
Tiesto x-mas 2003 intervju
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Har idag fått tag i en intervju med Tiesto som är ca. 36 minuter lång... Det är tydligen nån jul-intervju av nåt slag...
Klippet finns i tre olika storlekar, 516Mb, 80Mb & 40Mb
Iaf så tänkte jag att ni är säkert flera som vill se den så jag har gjort ett konto på min FTP
adress: tranz.mine.nu
login: tiesto
passw: interview
port: 7171
Eller testa använda denna direkt länk till FTPn
ftp://tiesto:[email protected]:7171
Har själv inte sett den än men ladda gärna hem och prata om det hela om det behövs :)
Se det som en lite försenad julklapp eller nåt :)
FTP är igång från ca. 08:00 till 00:00 varje dag
Ni som har mitt sweta konto kan även plocka den via det... |
|
|
| montana |
| såg intervjun igår, den var ok, det enda jag störde mig på var den där jävla tavlan bakom tiesto, den är så ful plsu så stör man sig på att den är så dåligt encodad, man kan se massa interlacingfel ibland |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by montana
såg intervjun igår, den var ok, det enda jag störde mig på var den där jävla tavlan bakom tiesto, den är så ful plsu så stör man sig på att den är så dåligt encodad, man kan se massa interlacingfel ibland |
hehe.. kollade lite igår bara o störde mig också på ena tavlan i bakgrunden... hehe
gillar inte intervjuer med tiesto egentligen... gillar inte sättet han pratar på... hehe :p |
|
|
| ScuL |
| tankar ner nu.. ska kommentera senare |
|
|
|
|