|
Het faillisement van 'Het muziekdoosje'
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
Nog niet zo lang geleden zou deze keten (vergelijkbaar met extrazone) failliet zijn gegaan. Heeft iemand hier meer info over hoe, waarom... ?
(voor mijn thesis) |
|
|
| Eagle` |
het muziekdoosje in baseliiekstraat (halle) failliet, mo :eek:
nou goed dat muziekdoosje was toch maar een slappe hap hoor, veel te klein , niks van aanbod |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
jep is degelijk failliet... weet ni waarom, ze zullen het wel op ons steken zeker :)
anyway, schoonbroer had daar nog ne cdbon, moet nu curator contacteren enzo van die stoten, booooooring :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
jep is degelijk failliet... weet ni waarom, ze zullen het wel op ons steken zeker :)
anyway, schoonbroer had daar nog ne cdbon, moet nu curator contacteren enzo van die stoten, booooooring :toothless |
lol als je nog al die moeite moet doen voor zon cd-bon, opfikke die zooi :p |
|
|
| Nabistai |
| pffft geen concrete info :( |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Tja, weet er ook niet veel van; in het Zuid in Gent was de winkel zo'n 2 weken geleden alleszins al leeggehaald... |
|
|
|
|