return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Het faillisement van 'Het muziekdoosje'
View this Thread in Original format
Nabistai
Nog niet zo lang geleden zou deze keten (vergelijkbaar met extrazone) failliet zijn gegaan. Heeft iemand hier meer info over hoe, waarom... ?



(voor mijn thesis)
Eagle`
het muziekdoosje in baseliiekstraat (halle) failliet, mo :eek:


nou goed dat muziekdoosje was toch maar een slappe hap hoor, veel te klein , niks van aanbod
[BE]FusioN`--
jep is degelijk failliet... weet ni waarom, ze zullen het wel op ons steken zeker :)

anyway, schoonbroer had daar nog ne cdbon, moet nu curator contacteren enzo van die stoten, booooooring :toothless
Eagle`
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
jep is degelijk failliet... weet ni waarom, ze zullen het wel op ons steken zeker :)

anyway, schoonbroer had daar nog ne cdbon, moet nu curator contacteren enzo van die stoten, booooooring :toothless




lol als je nog al die moeite moet doen voor zon cd-bon, opfikke die zooi :p
[BE]FusioN`--
seggeuh eagle

speciaal voor u

^^
Nabistai
pffft geen concrete info :(
Belgian Bonzai
Tja, weet er ook niet veel van; in het Zuid in Gent was de winkel zo'n 2 weken geleden alleszins al leeggehaald...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement