|
Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
Motorcycle is Dance Smash Hit bij 538 deze week...:whip:
ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende...
De radio-edit is zoooo slecht! De vocals zijn door elkaar gegooid en het klinkt nergens naar. Weg kippenvel, weg mooie momenten... Ik ergerde me meer aan het nummer, dan aan de vertraging van de trein waar ik in zat.
Als ze dan zo nodig het nummer moeten uitmelken, doe het dan goed!
De CD-Single moet geboycot worden ofzo! Weg ermee! :whip: |
|
|
| franzelare |
| heb hem nog niet gehoord maar vond de clip ook al een lelijke verbastering van het origneel dat zo super is!! |
|
|
| Djeebie |
De clip is inderdaad een drama, maar ik vind de radio edit niet zo'n ramp om eerlijk te zijn. Het is ff raar om het nummer nu ook op 538 en co te horen, maar ook wel weer leuk. Beter dan alle andere bagger die er tussen zit.
Ik zag trouwens ook al een clip van Ton TB - Electronic Malfunction voorbijkomen op TMF gisteren :conf: Ik vind dat nummer nou niet echt een clip waardig. Maar ja, altijd nog beter dan de Underdog Project of andere slappe aftreksels. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik zag trouwens ook al een clip van Ton TB - Electronic Malfunction voorbijkomen op TMF gisteren :conf: Ik vind dat nummer nou niet echt een clip waardig. Maar ja, altijd nog beter dan de Underdog Project of andere slappe aftreksels. |
Die komt regelmatig langs op TMF. Dit nummer vind ik echt één van de grootste bagger platen die dit jaar zijn uitgekomen. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit nummer vind ik echt één van de grootste bagger platen die dit jaar zijn uitgekomen. |
Ik vin het toch wel een erg strakke plaat, gaat lekker los.
clip zag ik gister een stukje van, beetje wazig, maar blijf alleen hangen bij programma's van onze vriendelijke vriend Theo, altijd leuk om te zien hoe hij mensen in de zeik kan zetten. Clips boeien me dus.
Alleen die van Peran (geloof ik) is wel aardig om eens te zien :D
ATRC heb ik nog niet gehoord op de radio of gezien op de TV.
Kank niet over oordelen. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Motorcycle is Dance Smash Hit bij 538 deze week...:whip:
ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende...
De radio-edit is zoooo slecht! De vocals zijn door elkaar gegooid en het klinkt nergens naar. Weg kippenvel, weg mooie momenten... Ik ergerde me meer aan het nummer, dan aan de vertraging van de trein waar ik in zat.
Als ze dan zo nodig het nummer moeten uitmelken, doe het dan goed!
De CD-Single moet geboycot worden ofzo! Weg ermee! :whip: |
Vandaar ook deze post http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=150691 :D
Mijn kerk van anti-universal-religion groeit gestaag.. ;) |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende... |
wanneer was Marco V in blanes??? en in welke club/disco?
anyway, de clip is obviously waardeloos, de edit niet zo goed als het origineel maar dat was te verwachten. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Duke2003
wanneer was Marco V in blanes??? en in welke club/disco?
anyway, de clip is obviously waardeloos, de edit niet zo goed als het origineel maar dat was te verwachten. |
pff wat zal het geweest zijn, 20 juli? Discotheek was volgens mij Arena, maar dat zou ik ff aan DJ_Spare moeten vragen. |
|
|
| Flippe |
| Ik heb de clip niet gezien, en ook het nummer nog niet gehoord, zodra ik hem hb gehoord zal ik zeggen wat ik er van vindt |
|
|
| MennoB |
Het enige wat ik hierover kan zeggen, en wat ik bij al deze nummers zeg die op TMF komen (die dat eigenlijk niet horen, alleen in een club en feest enzo), is dat het gewoon K*T is:whip:
Als een van die nummers op TMF komen gaat het zo op msn van: K*T TMF al die nummers vern**ken... :D |
|
|
| SnuggLe |
Wat een gezeik zeg!
Dat zie je toch AANKOMEN! Sjezus! Dit is het 35ste Motorcycle topic.
DUH dat deze op TMF komt, DUH dat er een radio edit komt. Wedden dat dit voor alle leken gewoon 'het nummer van het jaar wordt'??
Man, als je dit verbaast of als je dit raar vind, onder welke steen heb je dan gewoond??
Het is/was gewoon een gaaf nummer, maar hij is gewoon overplayed!
Snapt niemand dat principe nog? Dat zeg ik wel vaker, maar dan werd ik hier geflamed van 'trancehater,zeiker'.
TMF hyped nummers,
ID&T hyped feesten/stylen. Dat is precies hetzelfde. Stap 1 snappen jullie , nu nog inzien hoe evil ID&T is.
DUHHHHHHHHHH! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat een gezeik zeg!
Dat zie je toch AANKOMEN! Sjezus! Dit is het 35ste Motorcycle topic.
DUH dat deze op TMF komt, DUH dat er een radio edit komt. Wedden dat dit voor alle leken gewoon 'het nummer van het jaar wordt'??
Man, als je dit verbaast of als je dit raar vind, onder welke steen heb je dan gewoond??
Het is/was gewoon een gaaf nummer, maar hij is gewoon overplayed!
Snapt niemand dat principe nog? Dat zeg ik wel vaker, maar dan werd ik hier geflamed van 'trancehater,zeiker'.
TMF hyped nummers,
ID&T hyped feesten/stylen. Dat is precies hetzelfde. Stap 1 snappen jullie , nu nog inzien hoe evil ID&T is.
DUHHHHHHHHHH! |
Hij bedoelde denk ik meer dat de radio edit op zich gewoon slecht is, dat er meer van gemaakt had kunnen worden.
Afgelopen zaterdag bewees Dj Jochen, ja hij leeft nog, maar weer eens werkelijk geen verstand van muziek te hebben door het te presteren om ATRC er in de opbouw naar de climax eruit te mixen. Gelukkig had ik al wat bier op en kon ik er wel om lachen :p |
|
|
|
|