|
Happy New Year!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כנ"ל
:\
אין לאן לצאת..
ד"א
ronsh
לובה היא מארץ נהדרת :) |
בוא אלי אני יסדר לך איזה אחת לצרפת חחחח
:D
אאא ודרך אגב לובה היא לא מארץ נהדרת
היא המורה שלי למתמטיקה והיא שונאת אותי קשות
היום היא צועקת עלי אז אני עושה לה
סדר צטערת ככה ואז רשמה לי עוד הפרעה
מתחילת שנה יש לי בסביבות ה80הפרעות אצלה אני מנסה להגיע ל100 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שנה טובה שנזכה לעוף מפה לרייבים מטורפים בחו"ל...
שיביאו סוף סוף טראנס בארץ ולא רק נקסט שעושים עבודת קודש...
בקיצר שנת בליינות כבדה ומפוארת הרבה טראנס וטכנו וללא עבריינים...
ושאנשים יצאו מבועת ההאוס שלהם...
ושאני יתחיל להכיר פה חברי פורום גם בפנים...
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| skelz |
המממ
מכיוון שזה לא החג שלי..
אני לא מתכוון לצאת
אז.. אני ינצל את הזמן לטובה בפרודיוסינג :) |
|
|
| MasterP |
רבוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווושששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ששששששששששששששששששששששששששששש
let the party begin
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| LA© |
אתמול היה אחד הלילות היותר מצחיקים שהיו לי....
להגיד את האמת, לא חשבתי שאני אצא בכלל.. לא ממש היה בראש שלי... בערך באחת עשרה סחבו אותי מהבית. בחצות, בכלל הייתי עם חבר'ה אצל אחת החברות שלי בבית. לא, לא התנשקתי.. הנשיקה שמורה למישהו מיוחד שלא יכול היה להיות איתי אתמול. קיצר, את הנשיקות שלי קבלתי מאמא של חברה שלי שיצאה מהמיטה וראתה אותי וחיבקה אותי, נישקה אותי ואמרה לי שהיא התגעגעה אליי (לא ראתה אותי שבוע בערך - במונחים שלנו זה הרבה חחחח). לבסוף! יצאנו לפאב פה באזור בשם "פבלו" ליד המוענות של הסטודנטים. שמה השתכרתי.. ואז חברה שלי עושה... רוצה לבוא לחצרים (יש שמה מועדון - המסגריה, היה ליין של 20+)... אז אני עונה לה אם את גבר את באה.. אז היא עונה אני גבר, אם את באה את גבר. אז עניתי לה יאללה הולכים! קיצר התקפלנו נסענו לעומר להוריד את שאר האנשים שלא רצו לבוא... מתדלקים בדרך, נוסעים לחצרים, מגיעים לשמה בערך בשלוש..... בכלל לא לבושות למועדון, אבל בקטנה. רוח הספונטניות. השומר אומר לנו "סליחה, המסיבה כבר סגורה, לא מכניסים אנשים...." עכשיו בחצרים, בכניסה ליישוב, שמה משלמים לכרטיסים ומחתימים אותך. אז חברה שלי ואני כזה.. "נו באמת אל תהיה מגעיל.." קיצר, לא עזר. אני יורדת מאוטו.. שיכורה... הולכת לדבר איתו. אז הוא מסביר לי שזה לא תלוי בו.... אני מחייכת... ואמרת לו נו באמת... נכנס בלי חותמות, נסתדר בכניסה למועדון כבר... טוב, סבבה, מכניס אותנו, בלי לשלם (!) בלי כלום.. ואומר לנו "מזל שאתן בנות חמודות"... נכנסים, אנשים כבר עוזבים את המסיבה... לא בודקים לנו בכלל חותמות.. אנחנו מתפרעותתתת שחבל על הזמן, למה יש מקום על הרחבה... פתאום אחד בא אליי ואמר לי שהוא עוזב.. הציע לי לבוא, לא הלכתי כמובן, אז הוא נתן לי את הגלו סטיק שלו... אז בכלל... אני אוהבת גלו סטיקס, התחלתי לרקוד עם זה שמה..היה כל כך מצחיק! הבנים שניגשו אלינו קרעו אותי מצחוק, אבל בערך כל דבר קרע אותי ....מצחוק! אחרי התפרעות של שעה וחצי ככה מתקפלות ונוסעות הביתה...
שמים בדרך דיסק של טראנסים, מפוצצים פול ווליום. כל רמזור אפשרי.. היו צחוקים... כולם צעירים בכבישים בשעה הזו... אחד עושה לחברה שלי "זאתי עוד לא נרגעה" (עליי)... הוא זכר אותנו מהמסיבה.. שיחות רמזור.. היה מצחיק כל כך צחוקים בטירוף כמו שצריך! לצחוק זה בריא! זה ה-ד-ב-ר!
מקווה שכולכם נהנתם אתמול... ספרו מה עשיתם איך היה... |
|
|
| TinkerbeL |
שבוע בערך התלוננתי שאין לי רעיונות מה לעשות!
אחרי כמה ימים היו לי כל כך הרבה רעיונות שפשוט לא ידעתי מה לבחור!
כן כן בכל מצב אני חייבת להתלונן
בקיצור כל החברים שלי יצאו למקום שאני לא אוהבת במיוחד
אז אני וחבר שלי החלטנו לבלות רק שנינו
היה ממש נחמד חוץ מזה שעשינו ספירה לאחור עם ה
Baby-G
שלי..
לא יודעת זה נראה מגוחך.... |
|
|
| Tarantula |
שנה טובה לכולם@#$#@$:)
וכלוכם יכולים למצוץ לי, זה כן חג!@$!@
כולכם משתמשים בתאריך הזה יום יום, אז אין סיבה שלא לחגוג שנה מתחלפת, בווו!#$#:tongue2
ובכלל, השנה הזאת היה הכי מטריף שאפשר, יוואווו
שכרנו בקטות במושב ליד הכנרת, איזה מדהים היה
חוץ מזה שהפכנו את המקום, והבעלים בטח שונא אותנו כרגע, חחחחחח
קיצר מסיבות ביום הזה הכי לא שווה שבעולם, מפוצץ מסריח
ולא מרגישים את האווירה
ואם כבר דיברנו על נשיקות ב-12
רבתי עם חבר שלי, אז התנשקתי עם חברה שלי במקום זה:)
קיצר נראה זאת הייתה חגיגת סוף שנה הכי קרועה שהיתה לי (ולא בגלל זה)
חבל שלא הייתם שם, זה מה שיש לי להגיד
LUV U#!$!@#$@#
מממווווואאאהההה!@#$@#
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
כוסעמק...
עד 1 בלילה עשיתי שיחות נפש עם חברים
וזיינתי לכולם במוח כמה חרא לי בחיים
ואיזה שנה חרא הייתה לי..
יאללה, התפרקתי..
עכשיו מתכוננים לשנה יותר גרועה.
בלבלות :eyespop: :crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
איזה ביאוס
בידיוק ב5ל12 חברה של חברה שלי באה לנו
סמק איתה
חברה שלי לא רצתה להתנשק ככה ליד חברה שלי אין לי מושג למה
לא משנה מחר נשלים את החסר
:D
לילה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| ורק אני הייתי בסילבסטר מאושפז במרפאה בבסיס שלי :( |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שנה טובה לכולם@#$#@$:)
וכלוכם יכולים למצוץ לי, זה כן חג!@$!@
כולכם משתמשים בתאריך הזה יום יום, אז אין סיבה שלא לחגוג שנה מתחלפת, בווו |
ממממ...
לפי ההגיון הזה שלך אין טעם לחגוג בכלל חגים יהודיים בגלל שהם כולם חלים לפי תאריכים עבריים שבהם רובנו לא משתמשים יום יום...
ואולי לפי זה בכלל נהיה נוצרים וזהו....
דרך אגב כבר ערב...
נגמר הרמאדן להיום...
למקרה שהנצרות לא טובה לך...
סתם עבדתי עלייך הרמאדן לא החודש את יכולה להרגע |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממממ...
לפי ההגיון הזה שלך אין טעם לחגוג בכלל חגים יהודיים בגלל שהם כולם חלים לפי תאריכים עבריים שבהם רובנו לא משתמשים יום יום...
ואולי לפי זה בכלל נהיה נוצרים וזהו....
דרך אגב כבר ערב...
נגמר הרמאדן להיום...
למקרה שהנצרות לא טובה לך...
סתם עבדתי עלייך הרמאדן לא החודש את יכולה להרגע |
על מה אתה מדבר בכלל?!
מה הקשר זה לחגים יהודיים?!
נראה אותך אומר לי עכשיו בלי לחשוב את התאריך העברי..
גם אתה כמו כולם משתמש בתאריך בינלאומי
ולא נוצרי!@#@
ולפי התאוריה המוזרה שלך... גם אתה נוצרי, לא, הא?!
אתה מדבר שטויות, אז בוא לא נריב על זה עכשיו... |
|
|
|
|