|
[02.01.04] Rejv v1.0 - Västervik
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Hmm.. såg det har på en hardstyle forum:
Den andra Januari (alltså fredag), Rejv v1.0, Sveriges största Hardstyle fest. Från kl 18 till kl 04, i Västervik alltså.
Linan:
18.00-20.00 (vocaltrance) Defected
20.00-22.00 (uplifting/hardtrance) Vizay
22.00-00.00 (hardstyle) Ferren
00.00-02.00 (hardstyle) Zandro
01.00-04.00 (hardstyle) Reckless DJ Team
pris: 8 euro?
Mer information:
http://w1.873.telia.com/~u87311818/rejv/ |
|
|
| Kongo_kim |
| Blir nog en soft fest. Fast Västervik?? är ju värsta bonn-vischan ju. |
|
|
| Funfrock |
| Någon som vet vart i Västervik festen är? |
|
|
| ScuL |
| nej de sa bara, gå rakt fram när man åker från järnvägsstationen. |
|
|
| NooN |
| Synd att jag är bortrest då :( |
|
|
| Vizay |
| festen är inställd pga. problem med tillstånd osv från polisen...men en fågel har viskat i mitt öra att en ny fest med i stort sett samma lina är på gång på ny ort ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
festen är inställd pga. problem med tillstånd osv från polisen...men en fågel har viskat i mitt öra att en ny fest med i stort sett samma lina är på gång på ny ort ;) |
snälla säg att den sa örebro :p |
|
|
|
|