return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Track of the year - Swedish edition (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
Kass som stryk, smöriga fjortisvocals o allt vad det må vara, men ATRC är min favorit för 2003 lik förbannat.
P4z!
affinity.. sommarminnen
SWE_TRANCE
Plastic boy - Live another life
Ingen som nämt den men den är grym!
SnAQ
Ja röstade fel...
Skulle röstat på Motorcycle - ATRC, men det blev visst Andain - Beautiful Things... :D
AnD
Skulle inte kännas rättvist att inte rösta på ATRC, med tanke på hur mycket man älskade den när den kom.

Så, min röst gick till ATRC.
mjz
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Plastic boy - Live another life
Ingen som nämt den men den är grym!


tsk, tsk... fick ju mitt kungliga hedersomnämnande ju... ;)
Kongo_kim
av dom ATRC

annars dött lopp mellan Cern - The Message och Delerium feat JAel - After All (Svenson & Gielen remix)
Vizay
varför glömmer alla bort Ace's delight - mental theme (ultra trance remix)?!?!?!

jag vägrar å rösta förens den har förts in bland alternativen :p
netroM
Solid Globe - North Pole
dbl
bidde ATRC.... trodde jag hade lyssnat sönder den totalt, men så ladda jag ner videon så det bidde några gånger till :)

mjz
quote:
Originally posted by Vizay
varför glömmer alla bort Ace's delight - mental theme (ultra trance remix)?!?!?!

jag vägrar å rösta förens den har förts in bland alternativen :p


hehe, ingen har glömt bort den, den kom bara inte med... det gjorde inte heller laura turner - soul deep (signum extended club mix) eller jewel - intuition (markus schulz coldharbour mix) tex...
Gate 42
'Pulser - My Religion'

Mitt självklara val från den listan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement