return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Årskrönika
View this Thread in Original format
mindshooter
Som skribent för Tranceclubber tänkte jag slänga ihop en årskrönika (om jag hinner och får ihop det jag behöver) nu när 2003 tar sitt slut.

Det är otroligt mycket att hålla reda på så jag tänkte be er om lite hjälp, lite highlights och saker som hänt Trancescenen under året...
Exempel vilka skivbolag som lagts ner och varför, vilka feta fester som varit i sverige och vilka artister som visat framfötterna. Allt ni kan tänka på :) Ska sen sammanställa allt o skriva en sammanhållen text på det....glöm inte datum och detaljer runtom...

vi får se vad det blir :)
montana
tidig mars - lightning records lägger ner
och där och mer också legendariska etiketten bonzai
http://www.ivibes.nu/index.php?article=1894

maj - bonzai återuppstår undrer nya bolaget banshee wurx
http://www.ivibes.nu/index.php?article=2100

september - hooj choons lägger ner
http://www.ivibes.nu/index.php?article=2382
Sand Leaper
10 Februar - Avihen Livne aka Cosma dør i motorsykkelulykke
http://www.cosma.co.il/biography.asp
staz
Årskrönika för vad? klubbscenen i sverige? eller internationellt? eller bredare än så?

iaf mars: FST.. sasha i stockholm (för första gången?) devotion, mauro.. rising stars inom musiken.. osv.
mindshooter
quote:
Originally posted by staz
Årskrönika för vad? klubbscenen i sverige? eller internationellt? eller bredare än så?

iaf mars: FST.. sasha i stockholm (för första gången?) devotion, mauro.. rising stars inom musiken.. osv.


Sveriges klubbscen blir det nog, men givetvis en del internationella saker oxå :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement