|
Live från Holland!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Tjaaaaa! Tre stycken cooooola Tranceaddicts har nu samlats i Holland för att i morgon (på nyårsafton) gå på Qlubtempo där bl.a Marc La Cruz, Marcel Woods, Bas & Ram, Deepack, Luna, The Prophet Pavo, Technoboy m.fl. lirar. Kommer bli heeelt "mental" :D Vi ville bara passa på och hälsa gott nytt år till alla... ta't lugnt med smällarna och må så gott!
hälsningar jenny, jonas & martijn!!!
(nee ingen gruppbild ;) ) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej mina vänner ! Hoppas ni får det så himla kul imorrn nu...
Ni kommer sova gott på Martijns vind iaf. det kan både jag och mindshooter intyga på :)
Hälsa till Martijns föräldrar.. dom e jätte trevliga :)
Jenny.. har du känt på stenen än ? Tung som fan... å pump hade farsan, eller hur ;)
Får ni lite pengar över så kostar Mysteryland 2003 skiva+dvd €16 på flygplatsen, tyvärr hade det sista exet gått när jag var där :) Kunde ju fan gett Connector dom €16 jag har här jue :p...
Kram på er // Steve |
|
|
| reveal |
Ha det så bra! Lär ni ju ha utan att jag säger till er iofs :D
"Med vänliga hälsningar Johan" :stongue: |
|
|
| dbl |
hörde ni inte att Qlubtempo e inställt???????
hehehehe :p
hoppas ni får det kul.......
men vadå ingen grupp bild.. dååålig stil.. hehe ;) |
|
|
| reveal |
| Jepp, gruppbild måste ni fixa, det hör till, det är ni smärtsamt medvetna om :p |
|
|
| St_Andrew |
ahh eller hur, gruppbild eller stfu :p
Ha det grymmt kul där nere :D själv får man väl gå på nån sketen rnb fest eller nåt *GRÅT!* |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
gruppbild eller stfu :p
|
word :rolleyes:
Fan va fett det lär bli..la cruz, dana & massa andra sköna hardtrance/hardstyle djs! Ha det gott & ta det inte lugnt! ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| :D gruppbild ! :D |
|
|
| Amnezia |
Gott nytt år där nere å allt sånt...gruff själv får man nöja sig me å hänga på P2 här hemma i lilla örebro...vet inte vem som står bakom spelarna men inte ere nån tomte från holland iaf.....:rolleyes: :p :p :p
hare kul nu.....:cool: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
gruppbild eller stfu :p
|
hehehehe... gillar det uttrycket på nått konstigt vis.. hehe |
|
|
| dbl |
såg ju ut att va hel ball ju :)
e ganska så säker på att det spelades bättre musik än på festen jag va på iallafall...... fast vi hade lite bra musik iallafall.. några sköna klassiker :)
men det va allt.. haha :p |
|
|
|
|