return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Live från Holland!
View this Thread in Original format
Glorie
Tjaaaaa! Tre stycken cooooola Tranceaddicts har nu samlats i Holland för att i morgon (på nyårsafton) gå på Qlubtempo där bl.a Marc La Cruz, Marcel Woods, Bas & Ram, Deepack, Luna, The Prophet Pavo, Technoboy m.fl. lirar. Kommer bli heeelt "mental" :D Vi ville bara passa på och hälsa gott nytt år till alla... ta't lugnt med smällarna och må så gott!

hälsningar jenny, jonas & martijn!!!
(nee ingen gruppbild ;) )
SteveTranz4ever
Hej mina vänner ! Hoppas ni får det så himla kul imorrn nu...

Ni kommer sova gott på Martijns vind iaf. det kan både jag och mindshooter intyga på :)

Hälsa till Martijns föräldrar.. dom e jätte trevliga :)

Jenny.. har du känt på stenen än ? Tung som fan... å pump hade farsan, eller hur ;)


Får ni lite pengar över så kostar Mysteryland 2003 skiva+dvd €16 på flygplatsen, tyvärr hade det sista exet gått när jag var där :) Kunde ju fan gett Connector dom €16 jag har här jue :p...


Kram på er // Steve
reveal
Ha det så bra! Lär ni ju ha utan att jag säger till er iofs :D
"Med vänliga hälsningar Johan" :stongue:
dbl
hörde ni inte att Qlubtempo e inställt???????







hehehehe :p

hoppas ni får det kul.......
men vadå ingen grupp bild.. dååålig stil.. hehe ;)
reveal
Jepp, gruppbild måste ni fixa, det hör till, det är ni smärtsamt medvetna om :p
St_Andrew
ahh eller hur, gruppbild eller stfu :p

Ha det grymmt kul där nere :D själv får man väl gå på nån sketen rnb fest eller nåt *GRÅT!*
Nyx
quote:
Originally posted by St_Andrew
gruppbild eller stfu :p


word :rolleyes:


Fan va fett det lär bli..la cruz, dana & massa andra sköna hardtrance/hardstyle djs! Ha det gott & ta det inte lugnt! ;)
dj_hysterix
:D gruppbild ! :D
Amnezia
Gott nytt år där nere å allt sånt...gruff själv får man nöja sig me å hänga på P2 här hemma i lilla örebro...vet inte vem som står bakom spelarna men inte ere nån tomte från holland iaf.....:rolleyes: :p :p :p
hare kul nu.....:cool:
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
gruppbild eller stfu :p


hehehehe... gillar det uttrycket på nått konstigt vis.. hehe

ScuL
bilder från q-dance!






























flera bilder:

http://www.q-dance.nl/index.php?SEC...le;PARTYID=6345
dbl
såg ju ut att va hel ball ju :)

e ganska så säker på att det spelades bättre musik än på festen jag va på iallafall...... fast vi hade lite bra musik iallafall.. några sköna klassiker :)

men det va allt.. haha :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement