return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
I LOVE TECHNO 10-11-2001 Flanders Expo Centre Gent
View this Thread in Original format
Bellie
Hey ik was net op de site van I LOVE TECHNO aan het tjekken en ze hebben al een paar namen bekend gemaakt die er gan draaien.

- Christian Varela
- Bandulu (Live)
- Carl Cox
- Marco Bailey
- Michel de Hey
- Sven Vath
- Lucien Foort
- G-Force
- Jack de Marseille
- Push (Live)
- Dave Clarke

More Artists To Be Announced

Ok en nu snap ik effe niet WTF Lucien Foort en Push op I LOVE TECHNO komen doen.......maar ja dat zal wel aan mij liggen...

GREETZ!!
Partyhardy!
Wow! dat ziet er weer goed uit, naar mijn idee! :D
JdDark
ik ga daar zeker zijn, als je kan, moet je afkomen, 3 zalen met meer dan 35.000 mensen, een van de grootste techno "fuiven" ter wereld, en zeker een van de beste!!!!
Nastra Azzurro
Lucien is VET..maarja geen techno....maar wel vette prog sjit..
ik wil er wel heen maar ik zit dan denkik ni in nl....maar als ik vrij ben kan ik wel de trein nemen door de chunnel...kost veel maarja moet nog ff zien...is wel vet.

later
New Wave
Ejh dat wordt denk ik wel een stamp feest.....zoals altijd.....kheb paar sets uit 1998 en die zijn wel vet, mensen gehorod ie er laatste keer geweest zijn..maarja, reizen is zo lang....en das mindor.

Lucien foort? op ILT? WAAAAAAAAAHHHHHHHHH.....als ie maar niet gaat lopen kutten :-)
Groetennn!
Gloomy
quote:
Originally posted by JdDark
ik ga daar zeker zijn, als je kan, moet je afkomen, 3 zalen met meer dan 35.000 mensen, een van de grootste techno "fuiven" ter wereld, en zeker een van de beste!!!!


Ben je zeker dat er slechts 3 zalen zullen zijn? Vorig jaar waren er 5 en was het in sommige zalen al duwen, zeker bij Dave Clarke. Ah mensen dat was gewoon hemels die set van Dave Clarke vorig jaar. En heel die zaal maar uit de bol gaan. Dit jaar ga ik er zeker weer heen. Is dan ook maar op een kilometer van mijn studentenkot. Dus gewoon effe goed doorstappen :).
Ik denk dat ze dit jaar er een trance zaal zullen bijnemen, gezien push er zal zijn. Ofwel ja, gaan die gasten ook even de techno tour op! Kan best wel meevallen. Het zal alleszins weer boenkeeeeeeeeuh!!!!

Greeeetz
Bellie
Ja maar misschien was het omdat het het 5de jaar was."5 years,5 rooms".
maaruh als er een trancezaal komt.hahaha volgens mij komt er echt geen hond daar..

GREETZ!!
JdDark
quote:
Originally posted by Bellie
Ja maar misschien was het omdat het het 5de jaar was."5 years,5 rooms".
maaruh als er een trancezaal komt.hahaha volgens mij komt er echt geen hond daar..

GREETZ!!


daarom dat het ook I LOVE TECHNO noemt, en niet I LOVE TRANCE
Bellie
quote:
Originally posted by Gloomy


Ik denk dat ze dit jaar er een trance zaal zullen bijnemen, gezien push er zal zijn. Ofwel ja, gaan die gasten ook even de techno tour op! Kan best wel meevallen. Het zal alleszins weer boenkeeeeeeeeuh!!!!

Greeeetz



duh dat begrijp ik.maar kijk wat gloomy zegt.

GREETZ!!
Gloomy
was maar effe luidop denken é van die trancezaal. Maar ja, wie weet mikken ze op een nog breder publiek...Het feit dat push er zal zijn zal waarschijnlijk al een eerste stap in die richting zijn. Maarja, als ik zeg nog breder publiek, vorig jaar waren er al meer dan 30.000...aaaaaah, we zullen het wel zien op 10 november
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement