| SteveTranz4ever |
Ha ha.... fan TACK mina vänner :)
Första gången man blir grattad på sin dag på TA... :)
Ikväll blir det PARTY a´la Steve vilket innebär 100% gasen i botten...
Först lite lätt mat med skumpa hemma, sen till polarn i Sthlm på fest med runt 15-20 vänner och lite damer (hoppas det finns nån in jag kan roffa åt mig å kyssa på tolvslaget) Sen till 12slaget blir det in till Skepsbron vid gamla stan där dom fetaste fyerverkerierna i stan är och sen vidare till Berns... skiter det sig så blir det Fokused/GK...
Här e ett par bilder från idag när min lillasyster Annelie och farsan grattade mig :)


GOTT NYTT ÅR.... kram på er alla !!! |
|
|