|
Wat gaan we vanavond allemaal doen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
vroeg naar awake!! daar mooi los de hele avond
dan thuis ff opfrissen en op naar beachbob! |
|
|
| Remy D |
| eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo :D:D |
|
|
| basvh |
| quote: | | eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo |
have fun rukker, en hakze daarin de hmh. Je zei gister dat je niet als P.I.M.P zou gaan maar volgens mij heb je al je bandanas uit de kast gehaald. |
|
|
| New Wave |
| Ik blief thuus want ik mot murgen weer wherkn heej. |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig. |
haha die kaartjes had ik ook gewonnen :) Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin :))
tjoooo |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jappio
haha die kaartjes had ik ook gewonnen :) Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin :))
tjoooo |
Op zich wil ik wel gaan, Michel de Hey en Lucient Foort altijd leuk, maar ja zoals ik al zei, ben toch te grieperi om te gaan.
Had gehoopt dat ik ze op de post zou krijgen, want dan had ik misschien nog iemand hier blij kunnen maken, met twee kaarten. |
|
|
| BaRTeZ |
| tot 12 uur thuis, ff wat drinken enzo, vuurwerk afsteken/kijken om een uur of 1 naar vrienden, nog ff wat drinken en zalig nieuwjaar wensen en daarna met een groep vrienden naar een feest hier in de sporthal. Ruk band en een nog slechtere DJ, maar goed wel leuk om iedereen weer eens te zien :) |
|
|
| SnuggLe |
Oh ja, en ik heb Anke net uitgehuwelijkt aan een of andere neger, en ik ga in 2004 van het geld genieten wat ik ervoor gekregen heb:

:D :D |
|
|
| total woot |
| wij zitten bij tijs en t is hier gezellig :D |
|
|
| Miss Proximus |
Mooi zo, dus je hebt toch een keuze gemaakt!
IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR DAAR IN HOLLAND!!!!!!!!!!!! :)
Ik heb al 3 mensen geprobeerd te bellen..waaronder JIJ W...maar allemaal DUH in gesprek! Later nog eens!
Ik ga hoop ik met mijn *fluister* vriendje *fluister* naar een heuse Rave. Als het strax uit is, ga ik met een ander vriendje naar een andere rave whahahahah
en anders naar Cancun de BEEEEEEEEEEST uithangen zoals ik nog nooit gedaan heb (hmm moeilijk)
WOOHAAAAAAAAAA voor mij nog 7 uur te gaan!
Iedereen een hug en een kus, lov ya NLTA! |
|
|
| New Wave |
Ik heb sinds kort een chinees als buurman en die had me toch een hoop groot spul gefixt.
Een enkele doos van 100 kilo :s gewoon te sick maar errug mooi :crazy: :eyespop: paar van 50 kilo.......brute zooi bij ons int durrup :p |
|
|
|
|