return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wat gaan we vanavond allemaal doen? (pg. 2)
View this Thread in Original format
franzelare
vroeg naar awake!! daar mooi los de hele avond

dan thuis ff opfrissen en op naar beachbob!
Remy D
eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo :D:D
basvh
quote:
eerst bier drinken en daarna ff kansloos rukken onder de douche en rond negen uur naar de beste danstempel van NL!! woohoooooo


have fun rukker, en hakze daarin de hmh. Je zei gister dat je niet als P.I.M.P zou gaan maar volgens mij heb je al je bandanas uit de kast gehaald.
New Wave
Ik blief thuus want ik mot murgen weer wherkn heej.
MaGiK54
Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig.
Jappio
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik kan gratis naar de Asta, maar helaas niemand kan/wil/gaat mee, dus lekker thuis Lebbis en Jansen en Kopspijkers kijken. Rond twaalf uur even bij een vriend vuurwerk kijken en dan misschien even een rondje langs vrienden maken. En dan lekker om half twee naar bed, want ik voel me nog grieperig.


haha die kaartjes had ik ook gewonnen :) Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin :))

tjoooo
MaGiK54
quote:
Originally posted by Jappio
haha die kaartjes had ik ook gewonnen :) Maar ik blijf lekker in spijkenisse om naar de locale kroeg te gaan en alle mooie vrouwen de beste wensen te wensen (mooie zin :))

tjoooo


Op zich wil ik wel gaan, Michel de Hey en Lucient Foort altijd leuk, maar ja zoals ik al zei, ben toch te grieperi om te gaan.

Had gehoopt dat ik ze op de post zou krijgen, want dan had ik misschien nog iemand hier blij kunnen maken, met twee kaarten.
BaRTeZ
tot 12 uur thuis, ff wat drinken enzo, vuurwerk afsteken/kijken om een uur of 1 naar vrienden, nog ff wat drinken en zalig nieuwjaar wensen en daarna met een groep vrienden naar een feest hier in de sporthal. Ruk band en een nog slechtere DJ, maar goed wel leuk om iedereen weer eens te zien :)
SnuggLe
Oh ja, en ik heb Anke net uitgehuwelijkt aan een of andere neger, en ik ga in 2004 van het geld genieten wat ik ervoor gekregen heb:



:D :D
total woot
wij zitten bij tijs en t is hier gezellig :D

Miss Proximus
Mooi zo, dus je hebt toch een keuze gemaakt!

IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR DAAR IN HOLLAND!!!!!!!!!!!! :)

Ik heb al 3 mensen geprobeerd te bellen..waaronder JIJ W...maar allemaal DUH in gesprek! Later nog eens!

Ik ga hoop ik met mijn *fluister* vriendje *fluister* naar een heuse Rave. Als het strax uit is, ga ik met een ander vriendje naar een andere rave whahahahah

en anders naar Cancun de BEEEEEEEEEEST uithangen zoals ik nog nooit gedaan heb (hmm moeilijk)

WOOHAAAAAAAAAA voor mij nog 7 uur te gaan!

Iedereen een hug en een kus, lov ya NLTA!
New Wave
Ik heb sinds kort een chinees als buurman en die had me toch een hoop groot spul gefixt.
Een enkele doos van 100 kilo :s gewoon te sick maar errug mooi :crazy: :eyespop: paar van 50 kilo.......brute zooi bij ons int durrup :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement