return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dit moet je zien!
View this Thread in Original format
Ries'79
Voor diegene die van lachen houden! Zaterdag avond moet je de televisie aan zetten mijn all time held THEO MAASSEN! is dan te zien! Heb deze voorstelling 2 jaar geleden in het theater gezien en hij is gewoon de top!
[BE]FusioN`--
doe mij toch maar youp van't hek :)
ryo
Welke voorstelling is het? Die met Henk van den Tillaart, Neuk het systeem of hoe heet ie?


edit: oke, tis een andere, Functioneel naakt, maar toch leuk:)
Partyhardy!
Ja, ik heb Functioneel Naakt ook in het theater gezien en vond hem ook erg grappig! :cool: inderdaad een aanrader dus! :)
Flippe
Ik heb hem ook al ooit gehoord, hij is erg leuk, ik denk dat i vanavond weer ga kijken!
raoel
Welke zenden en hoe laat?

Ga sowieso wel kijken.
Ruwe pit heb ik al ooit gezien, deze volgens mij nog niet.

En ryo; "neuk het systeem" is van Hans Teeuwen ;)
ryo
quote:
Originally posted by raoel
Welke zenden en hoe laat?

Ga sowieso wel kijken.
Ruwe pit heb ik al ooit gezien, deze volgens mij nog niet.

En ryo; "neuk het systeem" is van Hans Teeuwen ;)


zaterdag 3 januari, om 20:27 op Nederland 3

Na de theaterprogramma’s ‘Bepaalde dingen’ (1994), ‘Neuk het systeem’ (1996) en ‘Ruwe pit’ (1998) volgde in 2002 ‘Functioneel naakt’.

Dus die is toch van Maassen lijkt me. Maar goed, boeit verder ook niet, ze zijn allebei cool, vind ik dan :)
raoel
[schaam_mode]
idd, klopt wel.
Misschien toch te veel gedronken met nieuwjaar.... :rolleyes:
Creamfields23
Hier zit ik ook al effe naar uit te kijken.

THEO de man uit de mooiste stad van de wereld:p
Ries'79
quote:
Originally posted by Creamfields23
Hier zit ik ook al effe naar uit te kijken.

THEO de man uit de mooiste stad van de wereld:p


Het enige mooie uit eindhoven is de trein terug naar ..... DE HAAG :D :D

Asperge
Ga ook wel ff kijken Theo is erg grappig. Ben benieuwd of deze show beter is dan neuk het systeem of ruwe pit, zal lastig worden maar we zien t wel:D
BaRTeZ
heb die andere niet gezien (of wel gezien, maar niet onthouden omdat ze niet leuk genoeg waren) maar ik vond deze show wel goed!

Droge opmerkingen, vond die stilte ook goed, moet je toch maar kunnen. Helemaal stil zijn niks doen en toch het publiek vermaken. knap!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement