|
Marco V suomeen!
|
View this Thread in Original format
| Gravel |
| quote: | Originally posted by Chris d(-_-)b
Ikäraja on huikeat 16 vuotta!
|
"Age limit: K16 / K18"
Mitä tämä sitten tarkoittaakaan. :conf:
Ehkä olen menossa. Katsotaan nyt miten saan lomia armeijasta. :( |
|
|
| MekkaFIN |
| Mä ainakin taidan olla menossa katsomaan... saa nyt sit nähä tuleeko sitä lähettyä. =) |
|
|
| Chris d(-_-)b |
| quote: | Originally posted by Gravel
"Age limit: K16 / K18"
Mitä tämä sitten tarkoittaakaan. :conf:
Ehkä olen menossa. Katsotaan nyt miten saan lomia armeijasta. :( |
Sitä että siellä on erikseena anniskelualue jonne on 18. |
|
|
| Torakka |
| Voipi olla jos on rahaa |
|
|
| Puuhis |
Luultavasti olen menossa tuonne ellen ole lapissa lautailemassa kun tuo taitaa olla hiihtoloma viikolla.
Herra Mysteeri kyllähän Tampereelle pääsee vaikka millä kulkuneuvolla esim. Puuhiksen ja hbrdin "pimeällä taksilla". ;) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Herra Mysteeri kyllähän Tampereelle pääsee vaikka millä kulkuneuvolla esim. Puuhiksen ja hbrdin "pimeällä taksilla". ;) |
Voi olla, voi olla. Riippuu lähinnä siitä miten kamu on intistä lomilla... ja siitä sattuuko silloin olemaan rahaa ;) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Puuhis
...kyllähän Tampereelle pääsee vaikka millä kulkuneuvolla esim. Puuhiksen ja hbrdin "pimeällä taksilla". ;) |
Hmm.. kannattaakohan tuohon kyytiin mennä, Puuhis ja hbrd kun on kovia poikia ryttäämään peltiä.. Pitää harkita vielä mitä teen tuona päivänä. :toothless |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Hmm.. kannattaakohan tuohon kyytiin mennä, Puuhis ja hbrd kun on kovia poikia ryttäämään peltiä.. Pitää harkita vielä mitä teen tuona päivänä. :toothless |
:rolleyes: Umm yep semmosta.. :tongue2 |
|
|
| Calon |
| taidan mennä tuonne, jos vain saan jonkun kaverin mukaan :) |
|
|
| sick_boy_tommy |
| Yksin ei jaksa lähtee ajelemaan, mutta hinku ois kyllä kova. Jos kamu lähtee kyytiin, on siellä yks TA lisää. |
|
|
|
|