return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Marco V suomeen!
View this Thread in Original format
Chris d(-_-)b
Moni on varmaan kuullut tästä mutta kuinka moni meinaa mennä paikanpäälle? Ikäraja on huikeat 16 vuotta!

Linkki:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=11303
Mr.Mystery
Tampere :(
Gravel
quote:
Originally posted by Chris d(-_-)b
Ikäraja on huikeat 16 vuotta!


"Age limit: K16 / K18"

Mitä tämä sitten tarkoittaakaan. :conf:


Ehkä olen menossa. Katsotaan nyt miten saan lomia armeijasta. :(
MekkaFIN
Mä ainakin taidan olla menossa katsomaan... saa nyt sit nähä tuleeko sitä lähettyä. =)
Chris d(-_-)b
quote:
Originally posted by Gravel
"Age limit: K16 / K18"

Mitä tämä sitten tarkoittaakaan. :conf:


Ehkä olen menossa. Katsotaan nyt miten saan lomia armeijasta. :(



Sitä että siellä on erikseena anniskelualue jonne on 18.
Torakka
Voipi olla jos on rahaa
Puuhis
Luultavasti olen menossa tuonne ellen ole lapissa lautailemassa kun tuo taitaa olla hiihtoloma viikolla.
Herra Mysteeri kyllähän Tampereelle pääsee vaikka millä kulkuneuvolla esim. Puuhiksen ja hbrdin "pimeällä taksilla". ;)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by Puuhis
Herra Mysteeri kyllähän Tampereelle pääsee vaikka millä kulkuneuvolla esim. Puuhiksen ja hbrdin "pimeällä taksilla". ;)

Voi olla, voi olla. Riippuu lähinnä siitä miten kamu on intistä lomilla... ja siitä sattuuko silloin olemaan rahaa ;)
GrimReaper
quote:
Originally posted by Puuhis
...kyllähän Tampereelle pääsee vaikka millä kulkuneuvolla esim. Puuhiksen ja hbrdin "pimeällä taksilla". ;)

Hmm.. kannattaakohan tuohon kyytiin mennä, Puuhis ja hbrd kun on kovia poikia ryttäämään peltiä.. Pitää harkita vielä mitä teen tuona päivänä. :toothless
Puuhis
quote:
Originally posted by GrimReaper
Hmm.. kannattaakohan tuohon kyytiin mennä, Puuhis ja hbrd kun on kovia poikia ryttäämään peltiä.. Pitää harkita vielä mitä teen tuona päivänä. :toothless


:rolleyes: Umm yep semmosta.. :tongue2

Calon
taidan mennä tuonne, jos vain saan jonkun kaverin mukaan :)
sick_boy_tommy
Yksin ei jaksa lähtee ajelemaan, mutta hinku ois kyllä kova. Jos kamu lähtee kyytiin, on siellä yks TA lisää.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement