return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuwe Cygnus X!!!!!
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Yes yes yes, in een andere thread werd het al gezegd, maar toen werd er ook gezegd dattie niet nieuw is
Hijs dus wel degelijk nieuw
Cygnus X - Positron

Van de site van Marco V ( http://www.marcov.nl )
quote:
Last week we finished the Marco V Remixes of the NEW Cygnus X single "Positron".
We made 2 mixes:
Marco V.Ision Remix
Marco V Atomic Dub

Release will be sometime soon, but there's no exact date yet...



Nou dat belooft flink wat kwijlende bekjes :)


Greetz,
Glaniskanis
Blik
Dat wordt wel weer een lachen nummertje.......hoop ik natuurlijk........maarreh, wie is Cygnus X eigenlijk......??
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik
Dat wordt wel weer een lachen nummertje.......hoop ik natuurlijk........maarreh, wie is Cygnus X eigenlijk......??


Matthias Hoffman d8 ik :) (ff opzoeken weer)


Greetz,
Glaniskanis

[edit]
Cygnus X = Matthias Hoffman AKA A.C. Boutsen

Toch goed onthouden (fotomemorisch geheugen he :D)
[/edit]
TranceFool
Jippie, had ik toch gelijk (gebeurt niet zo vaak de laatste tijd):D :p , ben benieuwd!!!
DJ_Massive
hey glanis,
het klopt wel wat je zegt dat ie nieuw is (wat op marco v's site staat), maar toch is dat niet helemaal waar, het is nl. al een behoorlijk oud nummer.
Want toen in '96 de original versie van "cygnus x-superstring" werd uitgebracht, stond er op dezelfde vinyl ook het nummer "positron".

het zal wel een re-rerelease (ofzoiets :p ) zijn

ff ter infomatie

dj massive @ your service :toothless
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Massive
hey glanis,
het klopt wel wat je zegt dat ie nieuw is (wat op marco v's site staat), maar toch is dat niet helemaal waar, het is nl. al een behoorlijk oud nummer.
Want toen in '96 de original versie van "cygnus x-superstring" werd uitgebracht, stond er op dezelfde vinyl ook het nummer "positron".

het zal wel een re-rerelease (ofzoiets :p ) zijn

ff ter infomatie

dj massive @ your service :toothless

Ja, dit werd dus ook al gezegd in die thread die ik had geopend. Het maakt mij niet veel meer uit, als ie maar lekker klinkt, ja toch? :D :D
DJ_Massive
oeps :clown:

maar wutever, zeker met die Marco V versies ervan gaat ie echt een topper worden,

retetegek gewoon
Dj Lex
Hey heeft iemand hem al gevonden dan?
Moeten we natuurlijk ff horen
Glaniskanis
quote:
Originally posted by DJ_Massive
hey glanis,
het klopt wel wat je zegt dat ie nieuw is (wat op marco v's site staat), maar toch is dat niet helemaal waar, het is nl. al een behoorlijk oud nummer.
Want toen in '96 de original versie van "cygnus x-superstring" werd uitgebracht, stond er op dezelfde vinyl ook het nummer "positron".

het zal wel een re-rerelease (ofzoiets :p ) zijn

ff ter infomatie

dj massive @ your service :toothless


In '96 was er nog helemaal geen Superstring uit.
Superstring zoals wij hem kennen is een remake van Akira - Superstring van CD 2 van de In Trance We Trust serie.
Die CD komt uit 98 en is daarmee dus ouder dan wat jij zegt.
Superstring is nooit eerder uitgekomen voor de officiele release uit 2000 (d8 ik)
Volgens mij is het zo, maar kan natuurlijk best zijn dat het niet zo is


Greetz,
Glaniskanis
DJ_Massive
nope glanis dat klopt niet helemaal (of helemaal niet, whatever :p ),

in 1995 of 1996 kwam het nummer "Superstring" voor het eerst uit, geproduceerd door Matthias Hoffman aka A.C.Boutsen aka "Cygnus X".
Er verschenen ook enkele remixen van deze plaat: de Speedlight Remix en de H.C.L. Remix.
Een paar jaar later werd het nummer geremixed door Akira Inc. welke het nummer onder z'n eigen naam uitbracht (geen idee waarom), en in 2000 komt daar dan Rank 1 met hun remixen deze plaat en in 2001 natuurlijk de Future Breeze Remix.

Dus het is wel degelijk een nummer van Cygnus X uit '95/'96. (Uitgebracht op het beroemde Duitse label "Eye-Q" )

en als je me niet gelooft moet je maar ff op http://www.global-trance.co.uk/
gaan kijken, bij de lijst met vinyls, daar tussen staat ook Cygnus X - Superstring, de originele vinyl.

Zo, dat was ff een stukje geschiedenis :p

DJ_Massive
Yo, hier nog ff een aanvulling op het vorige, overgenomen van de site http://www.global-trance.co.uk/

Single: SuperString

Track Listing:
SuperString - Original Version (7.53)
Positron (7.13)
SuperString Speedlight Mix - remixed by Cygnus X (6.07)
SuperString H.C.L Mix - remixed by O.Lieb (7.25)


Released 1996. The original version of SS needs no explaining, but i will for the sake of those poor souls who have never heard this track before. Its a couple of years old now, but has just been re-released as part of the Eye-Q classics series. An uplifting melody bounces over a moderate paced beat, with the hands-in-the-air anthemic bits chucked in for good measure. Both remixes of SS bring a welcome new angle to this classic track. The Speedlight mix, barely recognisable as SS until the end, is more upbeat than the original and is an equally good track as the original. Oliver Lieb's remix also gets the thumbs up.....I like it. Positron, which is thrown in as a bit of a bonus track, is a bit of a half-hearted effort, but is pleasant enough. An all round excellent single and worth getting your hands on before it is deleted and gone forever.


En je ziet het, hierop staat ook het nummer "POSITRON"
dus wel degelijk een oud nummer ;)

ff ter informatie, dat er geen misverstand ontstaat ofzo, net zoals bij rank 1 - such is life toen, moete we nie hebbe :p :p
Glaniskanis
quote:
Originally posted by DJ_Massive
nope glanis dat klopt niet helemaal (of helemaal niet, whatever :p ),

in 1995 of 1996 kwam het nummer "Superstring" voor het eerst uit, geproduceerd door Matthias Hoffman aka A.C.Boutsen aka "Cygnus X".
Er verschenen ook enkele remixen van deze plaat: de Speedlight Remix en de H.C.L. Remix.
Een paar jaar later werd het nummer geremixed door Akira Inc. welke het nummer onder z'n eigen naam uitbracht (geen idee waarom), en in 2000 komt daar dan Rank 1 met hun remixen deze plaat en in 2001 natuurlijk de Future Breeze Remix.

Dus het is wel degelijk een nummer van Cygnus X uit '95/'96. (Uitgebracht op het beroemde Duitse label "Eye-Q" )

en als je me niet gelooft moet je maar ff op http://www.global-trance.co.uk/
gaan kijken, bij de lijst met vinyls, daar tussen staat ook Cygnus X - Superstring, de originele vinyl.

Zo, dat was ff een stukje geschiedenis :p


Dat van Eye-Q had ik gelezen ja
Niet goeg genoeg blijkbaar
Eye-Q is van Sven Vath en Matthias Hoffman btw (en aantal anderen)
Maar dit zal dan wel kloppen :D
Dank joe :)


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement