|
Wie heeft er een Wanadoo/Casema breedband kabel premium internetverbinding? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ja, is @home wel ok? Wat voor snelheden haal je daar? Zijn die de hele dag zo'n beetje constant of is dat ook afhankelijk van het tijdstip? Ik heb begrepen dat je bij meerdere provider ADSL kan nemen. Zit daar nog verschil in? Ik ben waarschijnlijk wel van plan uiteindelijk ADSL te nemen, zodat ik van de Casema ben verlost, maar ik denk dat dat pas over een half jaartje kan ofzo. In de tussentijd hoop ik dat breedband kabel een oplossing is. |
TJEK http://www.mordax.nl staat alles man |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Ja, is @home wel ok? Wat voor snelheden haal je daar? Zijn die de hele dag zo'n beetje constant of is dat ook afhankelijk van het tijdstip? Ik heb begrepen dat je bij meerdere provider ADSL kan nemen. Zit daar nog verschil in? Ik ben waarschijnlijk wel van plan uiteindelijk ADSL te nemen, zodat ik van de Casema ben verlost, maar ik denk dat dat pas over een half jaartje kan ofzo. In de tussentijd hoop ik dat breedband kabel een oplossing is. |
Volgens mij is ADSL erg constant, want met kabel moet je de verbinding toch delen met een aantal mensen uit je straat of wijk. Met ADSL hebbie volgens mij zeg maar een kabel voor jezelf, dus maakt het tijdstip volgens mij niet uit. Ik ben hier niet zeker van;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Volgens mij is ADSL erg constant, want met kabel moet je de verbinding toch delen met een aantal mensen uit je straat of wijk. Met ADSL hebbie volgens mij zeg maar een kabel voor jezelf, dus maakt het tijdstip volgens mij niet uit. Ik ben hier niet zeker van;) |
Ja klopt trancefool. Kabel ben je afhankelijk van je wijk en bij ASDL heb je een gegarandeerde snelheid |
|
|
| Blik |
snelste providers in Juli:
1.Cistron 752 kb/sec (ADSL)
2.@home 235 kb/sec.......!!!!!!! woot woot!!!!! (KABEL)
3.cybercomm 213 kb/sec (ADSL)
4.demon 199 kb/sec (ADSL)
5.campus@mtricht 133 kb/sec (KABEL)
check out die @home!!!!!!!sneller dan ADSL!!!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
snelste providers in Juli:
1.Cistron 752 kb/sec (ADSL)
2.@home 235 kb/sec.......!!!!!!! woot woot!!!!! (KABEL)
3.cybercomm 213 kb/sec (ADSL)
4.demon 199 kb/sec (ADSL)
5.campus@mtricht 133 kb/sec (KABEL)
check out die @home!!!!!!!sneller dan ADSL!!!!!! |
Hey en waar is chello nou??? |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Handige site Siesta. Toch goed dat ik ff een threadje heb aangemaakt, hihi :D . Als ik de site bekijk wordt het al snel duidelijk dat ik Cistron moet hebben geloof ik. Wanadoo is lekker traag. Das toch wel typisch. Ik dacht even dat @home ADSL was. Volgens mij is het nog niet zover dat er meerdere kabelproviders in 1 gebied zijn, helaas. Dus m'n keuzes zijn beperkt. |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Mooi, ik ga eens wat nuttigs doen. Heb nl. een buitenfeessie vanavond in de omgeving van Utrecht:D . Als er iemand is die zin heeft om te komen. Check www.nexusparties.nl . Daar staat in het Guestbook de nodige info. Mazzels. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Blik
snelste providers in Juli:
1.Cistron 752 kb/sec (ADSL)
2.@home 235 kb/sec.......!!!!!!! woot woot!!!!! (KABEL)
3.cybercomm 213 kb/sec (ADSL)
4.demon 199 kb/sec (ADSL)
5.campus@mtricht 133 kb/sec (KABEL)
|
waar blijf ik kan met mn kabel wat 15 kb p/s haalt :(
kutzeelandnet :whip: :whip: en dan doenze er ook nog een datalimiet van 1 gieg per maand bij:whip: :whip: |
|
|
| DJ_Siesta |
hmm, als we tog bezig zijn.
ADSL is zeker snel, ik heb zelfs van vrienden gehoord dat ze 400 kb/s halen.
Ik heb @home, die vind ik goed genoeg, alleen de upload is nog steeds sucks, ze zeiden dat ze die naar 32 zouden zetten in september ofzo, ik w8 af :D:D. qua downlaoden is @home de snelste van kabelproviders, tjek http://www.mordax.nl maar eens.
ik haal bij die test Downstream: 198 kb/s
Upstream : 16 kb/s
btw op die site kan je ook ranking zien etc. echt kewle site
GreetZ GERRIT!! aka DJ Siesta |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik haal bij die test Downstream: 198 kb/s
Upstream : 16 kb/s
|
downstream: 222 kb/sec
upstream: 16 kb/sec
goed he.....:D |
|
|
| DJ_Siesta |
lekker jah, gert jan van tu haalde
Downstream: 2.2 mb/s
Upstream: 1.9 mb/s
YEAH dat wil ik |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
lekker jah, gert jan van tu haalde
Downstream: 2.2 mb/s
Upstream: 1.9 mb/s
YEAH dat wil ik |
JA???
Waarom ????
:D:D:D:D:D:D
Me to :( :( :(
Das nie meer leuk, denk ik. |
|
|
|
|