|
Johan Gielen @ Gorgeous
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
Johan Gielen @ Gorgeous 4års födelsedag :nervous:
Kommer iallafall vara där, var ett tag sedan dom hade något :nervous: :nervous:
http://www.gorgeous.dk |
|
|
| reveal |
| Kommer med stor sannolikhet, dels har jag aldrig sett Gielen, dels var det länge sedan jag var på Gorgeous :) |
|
|
| Funfrock |
Hörde ryktet för ett tag sen att Gielen skulle spela där. Så det blev på deras födelsedag :)
Verkar intressant det där att dem har något på gång på helgerna också. Någon som har hört nått om det? |
|
|
| eXton |
| jag lär ju komma om inget oförutsägbart händer! |
|
|
| Versace |
fyfaan!!
klubb i norden som kör från 8-12??
när får vi se nåt sånt i sverige??? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Ser ut som Gorgeous ska börja köra på söndagmornarna kl08-12 efter Diskotek IN. |
Fan att det inte är tvärtom :( Dvs Gorgeous på natten och IN när jag ändå inte är där :p |
|
|
| CJ InterCity |
| yeehaa äntligen har jag åldern inne :D |
|
|
| Funfrock |
brakar loss imorrn.. ska dit med 80% säkerhet :)
nån annan som ska dit? |
|
|
| CJ InterCity |
jag ska dit 500% :p
fast mina polare diggar RnB så jag ska dit själv. så hoppas att jag träffar på någon av er utanför/innanför :)
YEEEEEHA ska ta med en säck med Gielen skivor att signera :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
*gäsp*
japp, det var det :)
mycket fint set måste jag säga. Gielen kan minsann skapa stämning! vet någon vilken version av Chicane - Offshore som spelades? w00t w00t uber saftigt bra :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| eXton |
*gäsp* blev det mest under hans set faktiskt tycker jag
jag vet inte om det är mig det är fel på men jag måste nog sälla mig till skaran som tycker att alla dom stora DJsarna spelar samma saker allihop. Jag kunde inte avnjuta någon speciellt häftig stämning, sen att Gielen tabbar sig i vissa mixar och glömmer basen på en hel låt typ, gör ju inte saken bättre.
Lär nog dröja tills jag sätter min fot på Gorgeous igen, isåfall får det vara Marco V eller Cosmic Gate (någon som spelar ösig musik) som lirar...
En sak jag inte fattar heller är att dom har världens fetaste ljusrigg på stället och säkert 10 rökmaskiner strategiskt placerade, men att dom ändå lyckas ha så sugigt ljus, dvs upplyst i hela lokalen och blinka kanske med max 4 lampor samtidigt åt gången under hela kvällen, och kanske köra ut en rökpuff var 10e minut - det är enligt mig under all kritik! Strobarna, ja dom kunde dom fingra på ett par gånger men inte mer än så, och hur häftigt är det när det nästan är dagsljus på dansgolvet?
Usch!
Edit: hur kunde han spela den där "Trance Opera" låten eller vad den nu heter? förstår ingenting, Gielen var ju kung på Fokused! Nu spelar min kompis mormor både bättre musik och mixar bättre, i sömnen! |
|
|
|
|